"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Venom racing creeper comp crawler

Yleistä keskustelua harrastuksesta
-TH-
Nyyppä

Venom racing creeper comp crawler

Viesti Kirjoittaja -TH- »

Mitäs mieltä olette otsikon mukaisesta härvelistä?
Plus ja miinus ja sama renkaista?

Linkki
http://modelsport.co.uk/?CallFunction=S ... emID=32238
Kyllä se siitä mene..oho
TomiK
Moderator

Vs: Venom racing creeper comp crawler

Viesti Kirjoittaja TomiK »

Mulla kyseinen kaara hetken oli diff lockerin kanssa. Syystä, että auto oli heti ensimmäisestä erästä, siitä ruksahti akseli poikki 20sek ajon jälkeen. Sain toki uuden, joka kestikin, mutta oli siinä sitten muutakin, joka ei oikein herättänyt kyseisellä hetkellä intoa. Muun muassa lootan pohja työntyy autosta melkolailla ulos, eli ottaa varmasti ensimmäiseksi kiviin kiinni, lisäksi diff lockeria en saanut toimimaan millään, vaikka rukkasin sen kanssa useamman illan ja akselit olin rakentanut huolella.

Renkaat tuntuivat käteen ihan hyviltä, mutta eipä ne järin hyvää pitoa tarjonneet. Osasyynä on varmasti ilman ja kiven lämpötila, joka oli melkein pakkasella ;).

Youtubessa on jossain video Creeperin renkaat vs markkinoilta tuolloin löytyneet "parhaat" renkaat (joku purkkavaltion kaveri tehnyt).

Mutta kaikenkaikkiaan antaisin silti autolle arvosanan 9, sillä renkaat ovat harvoin kitissä hyvät, DIG löytyy kyseiselle autolle (ja sillä pärjännee?) ja lootaan voi rakentaa esim. muovista ohjaimet, jolloin ulostyöntyvän lootan haittavaikutukset vähenevät. Painokitti on ihan hyvä, jos kyseisen auton tilaat (mulla oli se raskaampi) :).
Vastaa Viestiin