Oletko törmännyt surffatessasi "edulliseen" toimittajaan?
Olen tilannut puhelimitse Garagesta säätimen pääsiäisviikolla (parin päivän sisällä tulee...), eipä vaan näy....
Yhdet kisat ajoin jo oikuttelevalla novakilla, ei enää kiitos...
Kiitän jo etukäteen vinkeistä, jos pääsisi vielä tänä kesänä ajamaankin!
Mistä LRP:n Crawler säädin? ***LÖYTYI**
-
Bluebeetle
- Legendaarinen!
Mistä LRP:n Crawler säädin? ***LÖYTYI**
Viimeksi muokannut Bluebeetle, To 11.06.2009 07:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vs: Mistä LRP:n Crawler säädin?
Jos suomesta haluaa: http://www.power-racing.net/modules.php ... p&pid=8537
-
Bluebeetle
- Legendaarinen!
Nou hätä, Jani hoiti homman kotiin :D
BB.
Minkälaiset kokemukset nyt ko. paketista. plussia (vissiin aika hyvin wheelspeediä suhteessa vääntöön?) ja onko edes miinuksia?
Minkälaiset kokemukset nyt ko. paketista. plussia (vissiin aika hyvin wheelspeediä suhteessa vääntöön?) ja onko edes miinuksia?
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
-
Bluebeetle
- Legendaarinen!
Omanihan pyörittää speed passion crawler master L konetta, joten koko paketista en sano mittää..
Mutta, nopari on ihan kurko, hill brake pelaa ja lähtee tosi pehmeästi liikkeelle. Sensorilliset on must ellei halua hiilikoneita pyörittää.
Mä rakastan tota noparia.
Mutta, nopari on ihan kurko, hill brake pelaa ja lähtee tosi pehmeästi liikkeelle. Sensorilliset on must ellei halua hiilikoneita pyörittää.
Mä rakastan tota noparia.
Onko jo keretty vertailemaan Novak Goattiin? Pojan autossa Goat ja voi olla että säädöissä vielä hakemista mutta aivan tyytyväinen en siihen ole, hilpreikki on ihan jees mutta koskeppas edes pikkasen kaasuun niin samantien peli karkaa notkon pohjalle samantien. Ongelmana on erittäin ohut raja hilpreikin ja kaasun rajalla, jos saa kaasulle niin silloin on OK, muuten mennään vapaapudotuksena ja lujaa.
Jos LRP:ssä toi puoli pelittää niin voisi laittaa harkintaan, siis jos (kun) jos (kun), siis jos mulle tulee oma ajokki ettei aina tarvii pojan kotteroa lainata kun haluu ajella vähän rauhallisemmin ;)
Jos LRP:ssä toi puoli pelittää niin voisi laittaa harkintaan, siis jos (kun) jos (kun), siis jos mulle tulee oma ajokki ettei aina tarvii pojan kotteroa lainata kun haluu ajella vähän rauhallisemmin ;)
Naura ajotaidoillesi, niin kaikki muutkin tekevät...
-
Bluebeetle
- Legendaarinen!
Tervetuloa testaamaan kulmakorpeen 14. pvä.
Ei tässä ole kuin kaasu tai täysjarru, vaihtoehtoisesti pakki tai täysjarru.
Novakki jota itse olen kokeillut eli gtb vaatii esim. pakin päälle saamiseksi täyttä pysähdystä. Eli jos ei jarru riitä pitämään autoa alamäessä paikallaan ei pakkia saa päälle ollenkaan. /c:eestä.
Ei tässä ole kuin kaasu tai täysjarru, vaihtoehtoisesti pakki tai täysjarru.
Novakki jota itse olen kokeillut eli gtb vaatii esim. pakin päälle saamiseksi täyttä pysähdystä. Eli jos ei jarru riitä pitämään autoa alamäessä paikallaan ei pakkia saa päälle ollenkaan. /c:eestä.