fordi
-
MSR94
fordi
Tällänen hyrslerin entinen lifti tuli ja hyrslerille meni sitten scx:äni :)
Kone: integy lathe 55t
Nopari: robitronic speedstar
Vastari: traxxas 4 kanavainen
Radio: traxxas tq 3 kanavainen
Akku: GM 4000mAh ja 3600mAh 7,2v nimhit
Alusta: kierre jouset. Kiinitys piste yläpäästä on nyt korkeempi ei ole enään kauheen korkee :)
Renkaat: 1.9 kumit ja vanteet
Kori: ford f-350
Servo: traxxas
tuli laitettua lehtijouset taakse ja vakio iskarit.. uudet renkaat pitänee hommata ku nois tamiya kumeissa ei taho pitoa olla.
Kone: integy lathe 55t
Nopari: robitronic speedstar
Vastari: traxxas 4 kanavainen
Radio: traxxas tq 3 kanavainen
Akku: GM 4000mAh ja 3600mAh 7,2v nimhit
Alusta: kierre jouset. Kiinitys piste yläpäästä on nyt korkeempi ei ole enään kauheen korkee :)
Renkaat: 1.9 kumit ja vanteet
Kori: ford f-350
Servo: traxxas
tuli laitettua lehtijouset taakse ja vakio iskarit.. uudet renkaat pitänee hommata ku nois tamiya kumeissa ei taho pitoa olla.
Viimeksi muokannut MSR94, Su 06.09.2009 19:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vs: ford f-350
Ei se maastossa oikein mene
-
MSR94
Aattelin samaa et vois laittaa nelilinkit ja 80mm scale jouset...sitten saattais maastossa mennäkkin
-
MSR94
Ok..Itelläni on 110mm dual spring jouset oisko ne hyvät? vai liian pitkät?
110 on ihan hyvä
-
MSR94
Terve. Onko kenelläkään tietoa, että mistä tähän autoon voisi ostaa uudet ikkunat. Jotenkin olen siinä uskossa, että tässä mallissa ne saa irti korista. Myös muille varaosille koppaan ja autoon tulee varmaan käyttöä eli jotain linkkejä olisi kiva saada jos niitä jollain on...
olen myös ajatellt vaihtaa autosta kaikki vaihdettavissa olevat pultit kuusiokoloihin. Minkä pituisia ja kokoisia kannattaa ostaa? Huom auto ei ole vielä miulla. Olen käytettyä ostamassa ja siksi tulee tälläisiä kysymyksiä ::)
olen myös ajatellt vaihtaa autosta kaikki vaihdettavissa olevat pultit kuusiokoloihin. Minkä pituisia ja kokoisia kannattaa ostaa? Huom auto ei ole vielä miulla. Olen käytettyä ostamassa ja siksi tulee tälläisiä kysymyksiä ::)
Hah hah, eipä tarvinne paljon vaihdella noita ruuvei on suht koht kaikki jo vaihdettu ;D
Suomesta en tiiä mistä sais ikkunoita, mut maailmalta melkein jokaisesta putiikista, esim towerh, ebay ym my
Suomesta en tiiä mistä sais ikkunoita, mut maailmalta melkein jokaisesta putiikista, esim towerh, ebay ym my