Suomen halvin..?
Suomen halvin..?
Halvimmat AXät suomesta täältä ---> http://www.pienoismallimaailma.com/inde ... 643c256920 ? Vai tuovatkohan nuo vain saksasta
Kohta Ei Naura Enää Jeesuskaan | Stop newbie comments! NEWBIE!
Vs: Suomen halvin..?
Ei oota, on helppo myydä halvalla.
Siis pelkkä tekniikka ilman elektroniikkaa. Aloittelijalle tulee hintaa suurinpiirtein toinen mokoma lisää valitettavasti.
GIRO
Niinhän on kaikissa artr ja kit autoissa.
Axial on yks halvimpia/parhaimpia alottelijan autoja. Ehdottomasti paras jos offaamista meinaa.
Jenkeistä tilattu axial:
[250$ (postit samassa) x 0,761€/$ (vkl kurssi)] x 1,267 = 241,5€
Jenkeistä tilattu axial:
Mitens alv:i ;)
-
Bluebeetle
- Legendaarinen!
[quote="_micro_"]
[/quote]
Mikähän tuo viimeinen x1,267 on? Veikkaan alvia ja (4,7%) tullia....
[/quote]
Mikähän tuo viimeinen x1,267 on? Veikkaan alvia ja (4,7%) tullia....
Kerropa vielä kiinnostuneille mistä liikkeestä auto löytyy tuohon hintaan.SlidSlide kirjoitti: Axial on yks halvimpia/parhaimpia alottelijan autoja. Ehdottomasti paras jos offaamista meinaa.
Jenkeistä tilattu axial:
[quote="Tomy"]
[quote="SlidSlide"]
Axial on yks halvimpia/parhaimpia alottelijan autoja. Ehdottomasti paras jos offaamista meinaa.
Jenkeistä tilattu axial:
[/quote]
Kerropa vielä kiinnostuneille mistä liikkeestä auto löytyy tuohon hintaan.
[/quote]
www.tcscrawlers.com . Pointti oli lähinnä se, että Suomesta ostamisessa verrattuna jenkkilään ei ole paljoakaan hintaeroa.
Niinpä kannattaa sitten tukea suomalaista. Niin itsekin olisin tehnyt, jos kaikki muut oheiskamat olis saanu Suomesta.
[quote="SlidSlide"]
Jenkeistä tilattu axial:
[/quote]
Kerropa vielä kiinnostuneille mistä liikkeestä auto löytyy tuohon hintaan.
[/quote]
www.tcscrawlers.com . Pointti oli lähinnä se, että Suomesta ostamisessa verrattuna jenkkilään ei ole paljoakaan hintaeroa.
Niinpä kannattaa sitten tukea suomalaista. Niin itsekin olisin tehnyt, jos kaikki muut oheiskamat olis saanu Suomesta.
-
Audiko
Jenkeistä tilattu axial:
Suomestakin saa tingittynä tohon hintaan, tai vaikka maksaisi kympin pari enemmän niin mieluusti maksan sen ja tuen suomalaisia kauppiaita.Osia oon jonkun verran tilannut ulkomailta (sellasia mitä ei saa suomesta) , mutta pääasiassa ostan suomesta, 6 autoa olen vuoden sisällä ostanut.Palvelu on ollut joka kerta loistavaa, toimitus ajat 2-4 päivää ja useat autoista on tullu halvimmaksi ostaa kotimaasta.
Suomestakin saa tingittynä tohon hintaan, tai vaikka maksaisi kympin pari enemmän niin mieluusti maksan sen ja tuen suomalaisia kauppiaita.Osia oon jonkun verran tilannut ulkomailta (sellasia mitä ei saa suomesta) , mutta pääasiassa ostan suomesta, 6 autoa olen vuoden sisällä ostanut.Palvelu on ollut joka kerta loistavaa, toimitus ajat 2-4 päivää ja useat autoista on tullu halvimmaksi ostaa kotimaasta.
Kaverit hei,
enhän mä oo nyt ostamassa autoa, vaan tulipahan bongattua "suomalainen" nettikauppa jossa luultavimmin on suomen halvimmat axialit
enhän mä oo nyt ostamassa autoa, vaan tulipahan bongattua "suomalainen" nettikauppa jossa luultavimmin on suomen halvimmat axialit
Kohta Ei Naura Enää Jeesuskaan | Stop newbie comments! NEWBIE!