Jyväskylän/Keski-Suomen yhteisajot
Vs: Jyväskylän/Keski-Suomen yhteisajot
Erinomaista!
Päästään Pekan kanssa vähän "testailemaan" noita sinun lennokkejas. Onhan vakuutusasiat kunnossa?
Ota autokin varulta, aika puuskainen on ainakin nyt aamulla tuuli.
Päästään Pekan kanssa vähän "testailemaan" noita sinun lennokkejas. Onhan vakuutusasiat kunnossa?
Ota autokin varulta, aika puuskainen on ainakin nyt aamulla tuuli.
Heips!
Kävin tänään taas Köhniöjärven rantaa ajelemassa. Tällä kertaa oli porttimerkit mukana. Sinne saa jo nyt tehtyä 4-5 mukavan haastavaa rataa. Ensi viikonloppuna varmasti vielä enemmän.
Juttelin jo alustavasti Jukka H:n kanssa ajokauden avajaismittelöistä ensi viikonloppuna. Jukalle käy ainoastaan sunnuntai. Olisiko muilla kiinnostusta tulla leikkimieliseen kisaan sunnuntaina 5.4?
Mikkelin ja Jämsän kuskit toivottuja ja tervetulleita! Ja tottakai muualtakin, jos kiinnostusta on.
Ilmoitelkaa tänne, jos on innostusta. Jos näyttää siltä, että ajot toteutuu, voisin käydä hiukan lapion kanssa jouduttamassa lumien sulamista, niin saadan entistä enemmän ajopaikkoja.
Tomi
Kävin tänään taas Köhniöjärven rantaa ajelemassa. Tällä kertaa oli porttimerkit mukana. Sinne saa jo nyt tehtyä 4-5 mukavan haastavaa rataa. Ensi viikonloppuna varmasti vielä enemmän.
Juttelin jo alustavasti Jukka H:n kanssa ajokauden avajaismittelöistä ensi viikonloppuna. Jukalle käy ainoastaan sunnuntai. Olisiko muilla kiinnostusta tulla leikkimieliseen kisaan sunnuntaina 5.4?
Mikkelin ja Jämsän kuskit toivottuja ja tervetulleita! Ja tottakai muualtakin, jos kiinnostusta on.
Ilmoitelkaa tänne, jos on innostusta. Jos näyttää siltä, että ajot toteutuu, voisin käydä hiukan lapion kanssa jouduttamassa lumien sulamista, niin saadan entistä enemmän ajopaikkoja.
Tomi
Minua ainakin kiinnostas tulla kattoo, ku ei oo omaa autoo vielä. Tuun jos saan kyyin. Mihkä aikaan te oikeen alottaisitte?
Tule ihmeessä katsomaan! Minulta joutaa toinen auto lainaan, niin pääset vähän ottamaan tuntumaa lajiin. Se on tosin scale, joten ei ihan kaikkiin paikkoihin pääse. Ja jos oikein kisaa ajellaan, niin toki voidaan kisavehkeillä vuorotella.
Aika tarkentuu varmaankin loppuviikkoa kohden, jos nyt ylipäätään saadaan toteutumaan tämä yhteisajo. Mutta tutkaillaan tilannetta pitkin viikkoa ja loppuviikosta olemme varmaan viisaampia. Jos ajellaan, niin luulisin, että 10-11 aikoihin aloittelemme.
Aika tarkentuu varmaankin loppuviikkoa kohden, jos nyt ylipäätään saadaan toteutumaan tämä yhteisajo. Mutta tutkaillaan tilannetta pitkin viikkoa ja loppuviikosta olemme varmaan viisaampia. Jos ajellaan, niin luulisin, että 10-11 aikoihin aloittelemme.
En tiiä pääsenkö noin aikaisin sinne. Kuinka kauan mahdatte ajella?
Riippu vähän siitä, kuinka moni innostuu ajelemaan. Kyllä kai me ainakin pari tuntia saadaan kulumaan._micro_ kirjoitti: En tiiä pääsenkö noin aikaisin sinne. Kuinka kauan mahdatte ajella?
Pitää kattoo kerkeenkö sinne ja miten kyyti järjestyy.
Voisin tullakin, mutta sellainen ongelma että olen klo 16:00 asti töissä.
Että jos on mahdollista aloitella vaikka kolmen maissa, niin kerkeisin vielä mukaan.
Että jos on mahdollista aloitella vaikka kolmen maissa, niin kerkeisin vielä mukaan.
Hienoa, jos pääsisit mukaan!
Itse asiassa itsellenikin sopisi tuo myöhempi ajankohta paremmin. Nythän on jo valoisaakin pidempään, kun kellotkin on siirretty.
Odotellaan muiden kommentteja. Mitä tuumaavat Jukka ja Muuramen Marko?
Itse asiassa itsellenikin sopisi tuo myöhempi ajankohta paremmin. Nythän on jo valoisaakin pidempään, kun kellotkin on siirretty.
Odotellaan muiden kommentteja. Mitä tuumaavat Jukka ja Muuramen Marko?
Jos pääsen, niin tuo klo 16 sopii kyllä paremmin.
Jep, ei ole tarkoitus ajaa lumessa. Kuivalla maalla ja kivillä ajetaan. Sellaisia löytyi 4-5 radan verran, kun viikonlopun auringonpaisteessa ajelin. Tarkoitus ottaa porttimerkit mukaan ja ajaa leikkimielellä (lue tosissaan ;D) pientä kisaa. Toki siirtymiä joutuu hangellakin ajamaan. Jos meitä nyt se maksimi 4-5 kuskia tulee, niin ajot on ajettu parissa tunnissa. Edetään säiden mukaan.
Kyllä Marko on oikeassa. Jos tosi crawling-mielessä olemme liikkeellä, ei ajopaikoille ole enää iltapäivällä asiaa. Sohjoinen lumi tarttuu renkaisiin, jonka jälkeen pito kivillä on nolla. Kävin eilen kokemassa tämän ja nautinto jäi vähäiseksi. Aamu, jolloin hanki vielä kantaa eikä lumi tartu renkaisiin, on paras aika ajeluille. Luulen, että viimeistään 10.00 olisi hyvä olla liikkeellä, jotta lumi olisi vielä kovaa. Aikaisemminkin käy minulle. Minulla olisi aikaa jonnekin 12.30 paikkeille. Tosin lupailevat tällä hetkellä lunta lauantaille >:(.markkinn kirjoitti: Njoo, ehkäpä.
Riippuu keleistä, jos on sohjokeliä ja sitä lunta on siellä vielä paljon niin sitten ei huvita, ei etene mihinkään.
Aamulla olisi paremmin aikaa. Tiedä vaikka olisi hankikeliä joten ne lumetkaan ei niin haittaisi.
Iltapäivä/iltakin onnistuu jos pakko on.
Eikä mihinkään 8h sessioon ole intoa, muutakin tekemistä, mukamas ::)
Tässä on vähän samat fiilikset, kun pikkupoikana odotteli kovasti lumien sulaamista, että sai polkupyörän otettua varastosta esille. Tai nuoruusaikoina kevarin tien päälle :-[.
Viimeksi muokannut Tomy, Ke 01.04.2009 09:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oli iltatöitä, en päässyt. Auto oli kyllä mukana, kun aamulla kävin köhniöllä. Siellä oli jo aamusta, klo 10 aikoihin, paikka paikoin pehmeää. Joten kuten pääsi ajamaan. Vähän riskirajoilla menee ajaminen siellä, varsinkin jos lauantaiyönä tulee lunta.
Olisiko su aamu sillan alla parempi vaihtoehto, silloin ei säällä olisi mitään väliä? Ja klo 9.00 kuulostaa hyvältä!
Olisiko su aamu sillan alla parempi vaihtoehto, silloin ei säällä olisi mitään väliä? Ja klo 9.00 kuulostaa hyvältä!
Siis TÄH? ??? ???
Ei kai sitä nyt siellä hangessa ole tarkoitus ajella muutenkaan?
Eikös reitit mene kivillä, ja ne kuitenkin ekaks sulaa lumesta. Jos ajopaikat on vähän eri suunnilla, niin varmaan sen auton voi nostaa hangen yli jos pelkää että pikkuisen crawlerin pikkuiset nappularenkaat kastuu? ;D ;D
Ja edelleenkin olen 6-16 töissä, että silloin ei käy ainakaan mulle.
Eikös reitit mene kivillä, ja ne kuitenkin ekaks sulaa lumesta. Jos ajopaikat on vähän eri suunnilla, niin varmaan sen auton voi nostaa hangen yli jos pelkää että pikkuisen crawlerin pikkuiset nappularenkaat kastuu? ;D ;D
Niitä sulia kiviä on valitettavasti vielä sen verran vähän, että on vaikea rakentaa mielekkäitä reittejä ajamatta välillä hangella. Varsinkin kiville noustessa on pakko lähteä lumelta, ja jos se on sohjoa, ei auto nouse minnekään. Ei tässä kastumista pelätä, ajomiellekkyyttä vaan haetaan. Sen verran on jo ajoa takana tuolla Köhniöllä tämän viikon aikana, etten itse suosittele sitä näillä keleillä. Mutta sillan allakin on ihan ok. Ja todennäköisemmin kuivaa eikä pieni lumipyrykään haittaa, ellei juuri sinne keräänny. Toki köhniö on parempi paikka ihanteellisissa olosuhteissa.hoppis kirjoitti: Siis TÄH? ??? ???
Mieluitenhan tässä isommalla porukalla ajeltaisiin, joten pystyykö/haluaako Marko ja Jukka ajella neljän aikoihin? Taitaa formulat olla juuri siihen mennessä ajettu? Minulle sopii kumpi vaan, joten viekää te tätä aikataulutusta eteenpäin.
Mulle kävis kyllä toi aamu/aamupäivä paremmin. Toisaalta olis kyllä mukavaa saada Hoppis pitkästä aikaa mukaan. Pistät laitteen pariksi tunniksi seisomaan ;)
Master Markon tarttee kyllä olla mukana. Olen tottunut ohjastamaan rc-laitteita nykyään vain siten että ohjaimen takaa lähtee ylimääräinen piuha ja yhtäkkiä laite otetaan mun hallusta... hemmetin lentokoneet. ;D
Jukkah, student.
edit: Hei kattokaa, ihan kun ois kivekset laskeutunut! Meitsistä tuli Jr.member.
Master Markon tarttee kyllä olla mukana. Olen tottunut ohjastamaan rc-laitteita nykyään vain siten että ohjaimen takaa lähtee ylimääräinen piuha ja yhtäkkiä laite otetaan mun hallusta... hemmetin lentokoneet. ;D
Jukkah, student.
edit: Hei kattokaa, ihan kun ois kivekset laskeutunut! Meitsistä tuli Jr.member.