Jyväskylän yleisjorinat
Lippulaivan kisaan muita lähtijöitä?
Huomasin, että ilmoittautuminen kisaan päättyy jo 28.2.
Kiinnostaako ketään muita Keski-Suomesta lähteä 7.3 Helsinkiin kisailemaan? Itse olen lähdössä ja kyytiin mahtuu muitakin. Ajatuksena olla siellä hyvissä ajoin, että ehtii ajamaan mahdollisimman paljon kun nyt sinne saakka lähden.
Tomi
Kiinnostaako ketään muita Keski-Suomesta lähteä 7.3 Helsinkiin kisailemaan? Itse olen lähdössä ja kyytiin mahtuu muitakin. Ajatuksena olla siellä hyvissä ajoin, että ehtii ajamaan mahdollisimman paljon kun nyt sinne saakka lähden.
Tomi
Vs: Jyväskylän yleisjorinat
ei helsinkiin vaan espooseen , toivottavasti löydätte perille :)
Vs: Lippulaivan kisaan muita lähtijöitä?
Itellä käväs tuo kimppakyytiajatus kyllä mielessä, kun olen tulossa kuitenkin Nykäskylään vanhuksia moikkaamaa kun olen talvilomalla sen kisaviikon. Mutta tulen varmaan jo alkuviikosta enkä koko viikkoa jaksa olla Palokassa, hullukshan siellä tulee jos on paria päivää pidempään.. Ja toiseksee, pitää olla la-iltana ajoissa Mikkelissä, hallituksen määräys..;)Tomy kirjoitti: Huomasin, että ilmoittautuminen kisaan päättyy jo 28.2.
Tomi
Crawling since 2008.
Täältä päin katsottuna se on kaikki vähän samaa seutua.Nasty kirjoitti: ei helsinkiin vaan espooseen , toivottavasti löydätte perille :)
Ja kyllähän me teidän sivuille piakkoin päivittyvien mainoiden ajo-ohjeiden avulla löydämme perille ;)
Millon mahtaisitte mennä seuraavan kerran safarille Jyväskylän alueella? Ois mukava tulla kattoo ku ei itellä oo tota autoo vielä.
Terve!
Tällä hetkellä ei ole mitään sovittua. Pnm:n kanssa käytiin perjantaina hiukan kokeilemassa, mutta ajelu ei ole tällä hetkellä kovin innostavaa, kun lähinnä tampattuja polkuja pääsee ajamaan. Jos tulisi hankikanto, olisi jo aivan toiset mahdollisuudet ja motivaatio.
Kunhan keli tästä paranee ja hanki kantaa, lähdetään taas ajelemaan. Ilmoittelen sinulle, kun jotain on tekeillä. Mukava saada lisää harrastajia Jyväskylään!
Tomi
Tällä hetkellä ei ole mitään sovittua. Pnm:n kanssa käytiin perjantaina hiukan kokeilemassa, mutta ajelu ei ole tällä hetkellä kovin innostavaa, kun lähinnä tampattuja polkuja pääsee ajamaan. Jos tulisi hankikanto, olisi jo aivan toiset mahdollisuudet ja motivaatio.
Kunhan keli tästä paranee ja hanki kantaa, lähdetään taas ajelemaan. Ilmoittelen sinulle, kun jotain on tekeillä. Mukava saada lisää harrastajia Jyväskylään!
Tomi
_micro_ kirjoitti: Millon mahtaisitte mennä seuraavan kerran safarille Jyväskylän alueella? Ois mukava tulla kattoo ku ei itellä oo tota autoo vielä.
Katsellaan vähän miten olot kotosalla kehittyy, meidän pikku-ukko täytti viime yönä kokonaisen yhden viikon :). Äiti lupasi että jos ukkeli osaa olla ihmisiksi niin iskä pääsee lähtemään Lippulaivaan. Tarkkailen tässä tilannetta ja ilmoittaudun mahdollisuuksien mukaan kuun loppuun mennessä.
Hiihtolomaviikolla voisi viritellä taas jotain isä-lapsi -tyyppistä makkaranpaisto-ajelua, tosin ei vielä ton pienimmän kanssa. Paitsi jos vaihtaisi Ax-Volvoon sen alkuperäisen lavan niin kyllähän siinä vauva kulkisi..
Ja tottakai markkinn lähtee mukaan Espooseen, se ei vaan ehkä tiedä sitä vielä. ;D
Hiihtolomaviikolla voisi viritellä taas jotain isä-lapsi -tyyppistä makkaranpaisto-ajelua, tosin ei vielä ton pienimmän kanssa. Paitsi jos vaihtaisi Ax-Volvoon sen alkuperäisen lavan niin kyllähän siinä vauva kulkisi..
Ja tottakai markkinn lähtee mukaan Espooseen, se ei vaan ehkä tiedä sitä vielä. ;D
Powered by MuuratHobby, best fictional hobbystore in Muurame
Onneksi olkoon! Eli Väinö tuli ja isä on mielissään ;D.
Hiihtolomaviikon ohjelma kuulostaa hyvältä. Tutkaillaan tuota etelänreissua tarkemmin loppukuusta. Mukavaa, että lähtöpyrkimyksiä kuitenkin on.
Hiihtolomaviikon ohjelma kuulostaa hyvältä. Tutkaillaan tuota etelänreissua tarkemmin loppukuusta. Mukavaa, että lähtöpyrkimyksiä kuitenkin on.
jukkah kirjoitti: Katsellaan vähän miten olot kotosalla kehittyy, meidän pikku-ukko täytti viime yönä kokonaisen yhden viikon :). Äiti lupasi että jos ukkeli osaa olla ihmisiksi niin iskä pääsee lähtemään Lippulaivaan. Tarkkailen tässä tilannetta ja ilmoittaudun mahdollisuuksien mukaan kuun loppuun mennessä.
höhö, siinähän sais pikkunappe kyytiä! Mutta sitte jukkahi ei lähde mitään suurimpia irtojärkäleitä valloittamaan ;Djukkah kirjoitti: Katsellaan vähän miten olot kotosalla kehittyy, meidän pikku-ukko täytti viime yönä kokonaisen yhden viikon :). Äiti lupasi että jos ukkeli osaa olla ihmisiksi niin iskä pääsee lähtemään Lippulaivaan. Tarkkailen tässä tilannetta ja ilmoittaudun mahdollisuuksien mukaan kuun loppuun mennessä.
Kohta Ei Naura Enää Jeesuskaan | Stop newbie comments! NEWBIE!
Onnea jukalle pikku-ukkelin johdosta . Varhainen harjoittelu tekee mestareita ;)
Pahimpaan ajokuumeeseen löytyi ihan ok ajopaikka huomioiden talviaika.
Sopivan kokoista kuivaa kiveä löytyy Rantaväylän Vaasankadulle johtavan siltaliittymän alta. ;D
Ajelin siellä tänään noin tunnin verran. Auto satamaan parkkiin ja jään yli kätevästi ajopaikalle.
Akku hyytyi hiukan ennen aikojaan, mutta tuokion loppupuolella alkoi jo löytyä mukavia ja haastavia ajolinjoja. Pidetäänkö ensi kuun puolella aikaiset ajokauden avajaiset sillanaluskisojen merkeissä?
Tomi
Sopivan kokoista kuivaa kiveä löytyy Rantaväylän Vaasankadulle johtavan siltaliittymän alta. ;D
Ajelin siellä tänään noin tunnin verran. Auto satamaan parkkiin ja jään yli kätevästi ajopaikalle.
Akku hyytyi hiukan ennen aikojaan, mutta tuokion loppupuolella alkoi jo löytyä mukavia ja haastavia ajolinjoja. Pidetäänkö ensi kuun puolella aikaiset ajokauden avajaiset sillanaluskisojen merkeissä?
Tomi
Viime su kävin tuossa viereisellä työmaalla kroolailemassa kun kaivelevat kuoppia ja kävelytie menee aivan multakasojen vierestä, niin voi jeesus kun tuli huvittuneita ilmeitä ohikulkijoilta, "iso mies ja leikkii leluautoilla" oli luettavissa jokaisen ohikulkijan naamalta.. ??? Pahin lyttäys tuli teinipissixiltä kun kävelivät ohi kuulin seuraavan keskustelun:markkinn kirjoitti: Siis mitä, meinaisko se että tässä pitäisi kaapista tulla ulos ja julkiselle paikalla ajelemaan? :o
Aika hurja ajatus...kävelläkin pitäisi vielä autolta..
-"näittekö, toi kundi on varmaa kolmekymppinen ja leikkii kauko-ohjattavilla"
-"joo, se on varmaa joku jälkeenjääny tai jotai"
-"hihihihihihihihihihihihihi"
???
Oli aikuisen miehen itsetunto kovilla tuossa vaiheesssa.. :-[
Mutta mitäpä tuosta, eipä ole heillä aavistustakaan miten hauskaa tuo on.
Stampeden kanssa on jotenkin helpompaa "ihmisten ilmoilla" kun jokainen näkee että vauhti ei ole Nikko-luokkaa.
Crawling since 2008.
Kyllä! Nyt viimeistään kaapista ulos.markkinn kirjoitti: Siis mitä, meinaisko se että tässä pitäisi kaapista tulla ulos ja julkiselle paikalla ajelemaan? :o
Aika hurja ajatus...kävelläkin pitäisi vielä autolta..
Ja jos tiukkaa tekee, voin lohduttaa, että paikka on sen verran piilossa katseilta, että harva sinne mitään näkee. Ja markinn vedetään paikalle pulkalla, jos kävely käy liian haastavaksi. Tosin se voi olla vielä tiukempi paikka kuin julkisilla paikoilla autoilla leikkiminen ;D.
Videon perusteellahan paikka näyttää kerrassaan hienolta..
Laiskana miehenä kysyn että eikös siihen kiinteistöhuoltofirman pihaan saisi auton, siis hannikaisenkadun ja vapaudenkadun välissä olevalle parkkikselle. siitähän menee myös alikulku rannanpuolelle, voisi olla lyhyempi matka kuin lutakon rannasta?
Oliskos tänä lauantaina kellään mahdollisuutta lähteä kokeilemaan?
Olen to-pe jyväskylässä, mutta tarvittaessa voin kotiutua jämsään vasta lauantainakin.
Jos löytyy kiinnostusta, niin joku klo 10:00 vois olla hyvä aika, ilmotelkaa miltä kuulostaa?
Laiskana miehenä kysyn että eikös siihen kiinteistöhuoltofirman pihaan saisi auton, siis hannikaisenkadun ja vapaudenkadun välissä olevalle parkkikselle. siitähän menee myös alikulku rannanpuolelle, voisi olla lyhyempi matka kuin lutakon rannasta?
Oliskos tänä lauantaina kellään mahdollisuutta lähteä kokeilemaan?
Olen to-pe jyväskylässä, mutta tarvittaessa voin kotiutua jämsään vasta lauantainakin.
Jos löytyy kiinnostusta, niin joku klo 10:00 vois olla hyvä aika, ilmotelkaa miltä kuulostaa?
Kyllä varmaan lähemmäksikin auton saa. Tuo ISS:n piha on ehkä lähempänä.
Itse en valitettavasti pääse lauantaina. Sunnuntaina olisi paremmat mahdollisuudet.
Itse en valitettavasti pääse lauantaina. Sunnuntaina olisi paremmat mahdollisuudet.
[quote="Tomy"]
[/quote]
Näyttäisi siltä, että ehkä mullakin olisi parempi päivä se sunnuntai, kun katselin noita työvuoroja, tosin mieluummin sitten iltapäivällä joskus klo 15:00 aikaan.
Ei sinne iss:n pihaan saakaan pysäköidä, ja näyttää se ajopaikkakin olevan kuitenkin lähempänä kun jättää auton tanssisalin parkkikselle.
No, katsotaan mikä on tilanne lähempänä.
[/quote]
Näyttäisi siltä, että ehkä mullakin olisi parempi päivä se sunnuntai, kun katselin noita työvuoroja, tosin mieluummin sitten iltapäivällä joskus klo 15:00 aikaan.
Ei sinne iss:n pihaan saakaan pysäköidä, ja näyttää se ajopaikkakin olevan kuitenkin lähempänä kun jättää auton tanssisalin parkkikselle.
Taitaa siirtyä huomiset ajelut tuonnemmaksi. Loppuviikosta näyttäisi hiukan lämpenevän, ehkä silloin sillan alle.hoppis kirjoitti:Näyttäisi siltä, että ehkä mullakin olisi parempi päivä se sunnuntai, kun katselin noita työvuoroja, tosin mieluummin sitten iltapäivällä joskus klo 15:00 aikaan.Tomy kirjoitti: Kyllä varmaan lähemmäksikin auton saa. Tuo ISS:n piha on ehkä lähempänä.
Löytyisikö kiinnostusta yhteiselle ajorupeamalle viikonloppuna tierampin alla?
Loppuviikko näyttää lämpimältä, joten rampin alle pyryttänyt lumi on varmaankin sulanut siihen mennessä.
Tomi
Loppuviikko näyttää lämpimältä, joten rampin alle pyryttänyt lumi on varmaankin sulanut siihen mennessä.
Tomi