Itseltä löytyy kyseinen speedpassionin crawler combo hiliftistä. Ihan tyytyväinen olen ollut tosin pienellä kaasulla esiintyy pätkimistä kun isomman esteen yli pitäis paikaltaan mennä, eli vaadittais hiljaista vauhtia ja tehoa. Sillon pätkii mutta pätkiminen häviää kun antaa lisää kaasua. Mukana tuleva ohjlmointipalikka on aika kiva tosin eipä niitä säätöjä tarvi pahemmin muutella kun kerralla laitta kohdilleen. Kunnon crawleriin varmaan laittaisin sellaisen noparin ja motin joka ei pätki missään tilanteessa mutta tämmöseen scalempaan kamppeeseen ihan hyvä. Tosin samaan tai melkein samaan hintaa olis varmaan saanu paremmankin, tämmönen fiilis jäi :).pertsa78 kirjoitti: niin jonkun aikaa on ketjun viimeisestä viestistä joten ajattelin nyt kysyä kommentteja sp inspire noparista ja crawlin master l moottorista ovatko toimiva yhdistelmä? Speedpassionin sivuilla näkyi että noparille on tehty crawleri päivitys. semmoista olen miettinyt voimanlähteeksi :o
Tällä hetkella on Muchmore Paradox 50T Crawler Moottori ja Graupner Profi 23 R Nopari (joka ei todellakaan toimi crawlingissa). Moottori on kyllä hyvän tuntoinen mutta, vois samalla päivittää harjattomaan..
Uutta crawler comboa pukkaa
Vs: Uutta crawler comboa pukkaa
Pätkiminen johtuu sensorittomuudesta
Suositelkaa jotain halpaa crawler comboa aloittelijalle. Semmosen minkä vois suomesta ostaa. On jokunen pistäny jo silmää mut jos on joku jääny huomaamatta! :)
Välillä täytyy improvisoida.
Itse suunnittelin myös lähiaikoina ensimmäiseen crawleriin moottori/nopari yhdistelmää.OGIpro kirjoitti: Suositelkaa jotain halpaa crawler comboa aloittelijalle. Semmosen minkä vois suomesta ostaa. On jokunen pistäny jo silmää mut jos on joku jääny huomaamatta! :)
Ensin itsellä oli ideana Novakin Rooster ja Fifty Five setti. Sitten ihmiset laitto kokemuksia/ajatuksia siirtyi valinta Sidewinderiin ja Integyn 55 latheen. Sidewinder + ohjelmointimokkula tuli suurinpiirtein saman hintaiseksi kuin pelkkä Rooster.
Sidewinder soveltuisi kuulemma(syytä olisi ;D)paremmin crawlingin ajoon joten tilasin sellasen.
Autoa tai sähköjä ei ole vielä tullut eli kokemuksia ei itsellä vielä ole. Luottavaisin mielin kuitenkin odotan paketin toimintaa ;)
Ihan samaa olen ite suunnitellu :P Mietin vain että jos olisi vielä halvempaa :D Mutta sitten taitaa jo heikentyä ominaisuuden aikalailla.. Speed Passion crawler combo oli joskus RF:llä 100€. Tällähetkellä ei taida suomesta tota saada, enkä tiedä puuttuuko siitä jotain olennaista ominaisuutta...
Itse tilasin Sabesta SW + ohjelmointimokkula ja Integy 55 ni hintaa tuli muistaakseni yhteensä 130€OGIpro kirjoitti: Ihan samaa olen ite suunnitellu :P Mietin vain että jos olisi vielä halvempaa :D
Siihen sitten vielä pikkaset postit jos tilaa postin kautta. Itse pääsen kuitenkin hakemaan Saben tiloista.
Tietysti Garagesta saattaisi saada Roosterin hintaa keskusteltua alemmas....
No joo ei toi 130€ oo paha.. Mites toi ohjelmointi tikku? Pärjääköhan aluksi ilman sitä, että jos sitten tulee sille tarvetta niin tilaa sen erikseen? Laittavat sabelta tuon kokoisen postin varmaan ihan postilaatikkoon?
Saa sen kuulemma säädettyä ilmankin, hiukan hankalampaa silleen. Kannattaa lukaista läpi toi mun laittama topicci, saattaa antaa neuvoja ;)OGIpro kirjoitti: No joo ei toi 130€ oo paha.. Mites toi ohjelmointi tikku? Pärjääköhan aluksi ilman sitä, että jos sitten tulee sille tarvetta niin tilaa sen erikseen?
Ote toisesta aiheesta:
HMS77 kirjoitti: SW on vaan tehdasasetuksilla valmiiksi säädetty harjattomalle, joten ohjelmointia on edessä kun lyöt sen yksiin harjamotin kanssa. Suositeltavaa hommata tuo Castle Link-ohjelmointimokkula, maksaa jtn 30e.
Toki ohjelmointi onnistuu ilmankin, mutta tarkkana saa olla valojen vilkuttelua seuraamalla.