joo elikkäs mää oon menossa rakentaa semmosen crawlerin (mul ei oo yhtään tietoo noista) mutta mulla on vain: kyoshon stadium forcesta elikkäs mitä siihen pitää muuttaa tai pitääks se runko tehdä itse ?? olen ajatellut projektia näin jos käytän stadium forcen juttuja:
1. teen semmosen stick rungon mutta käytän
stadium forcen tasauspyöristöä ja veto
systeemiä, teen sen 4-pyörä ohjaavaksi
2.Sitten koitan laittaa servot sinne en tiedä
miten/minne ja minne akku sijoitetaan?? ???
3.mitä radioita kannattaa käyttää ??? en tiedä
on rattiradioita 2ch ja 3ch on tikkuradioita 2ch ja 6ch
ja mikä taajuus ? 27 mhz AM,35mhz FM,40mhzAM tai
40mhz FM mitä ootte käyttäny noissa??
4. mikä nopari ja motti kannattaa laittaa ??
jos te voitte auttaa niin laittakaa linkkejä ja kuvia en tiedä crawlingista pätkääkään mutta haluan rakentaa semmoisen ja jos viitsitte niin laittakaa kuvia omista cravlereistanne miten servot on kiinni, akut, noparit ja motit.... ja miten ne sijoitetaan sinne ??? ??? laittakaa kuvia ja tekstiä
crawleri projekti apua!!
-
jonde
Vs: crawleri projekti apua!!
joo... mut mää aatttelin tehä rungon ihan alusta mikä olis helppo tehä ?? ???
-
jonde
mut se on ihan liian kallis mä aattelin rakentaa tollasen stick-mallin onks teil mitään tietoo piirrsustuksistajesi kirjoitti: Mut jos vaik ostaisit kittinä ax10, niin pääset ehkä joskus ajamaanki.
-
psychobilly
piirrustuksia? mutta tuossa on yks aika selkee toteutus http://tinyurl.com/8plkp5
Noi mallit vaatii akselit joissa on moottori samassa. Ei onnistu kardaanivetosena
-
psychobilly
miksi ei jos vaikka pulttaa vaihteiston ylös alaisin tohon runkoon ;D taikka tekee sille tellingin mutta se on eri asia mikä kannattaaOsgard kirjoitti: Noi mallit vaatii akselit joissa on moottori samassa. Ei onnistu kardaanivetosena
Viimeksi muokannut psychobilly, Ma 19.01.2009 23:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Osta vaikka New bright jeeppi ( http://www.rcmania.com/reviews/new-brig ... rawler.jpg ) on ainaki halpa...
Kohta Ei Naura Enää Jeesuskaan | Stop newbie comments! NEWBIE!