Pisepise kirjoitti: Ke 29.07.2026 13:07
Jos nyt lähtisin uutta autoa ostamaan, niin Axialin 4ws Capra, messingit nurkkiin ja harjaton kone, ehkä vähän parempaa rengasta. Tämä voisi olla myös hyvä video sarjan aihe...
Nokitan ajatusta.😉
Capran häkki maksaa osissa joku 20-30€, siihen meussin 4ws caprat alle. Alista boksi, kardaanit, capran flat skid ja linkit sekä iskarit. 9imod servot ja joku passeli fusion moottoriksi.
Siinä olis vimosen päälle laitetta pidemmäksi aikaa.
Kai munkin ny pitää sananen sanoa koska oon fiilistelly näitä autoja alusta saakka. Konsepti noissa " kisoissa " oli loistava. Oli todella kivaa ajaa erilaisten autojen kanssa samoja ratoja. Siinä myös näkyi ne erot mitä esim 2.2 ja 1.9 unlimited autoissa, etenkin leveyden puolesta, tulee. Ja mitä luokkakohtaisiin ratoihin tulee niin hommahan toimii näin ennen kuin porukalla alkaa olemaan kalustoa joka luokkaan. Itse kun satun nyt vaan olemaan sellainen ihminen että jos määritetään säännöt jonkun instanssin puolesta niin tehdään sit sellainen auto niille säännöille. Hauska oli ajaa kisan jälkeen 1.9 unlilla se rata, joka meni 2.2 unlilla aivan penkin alle, aivan puhtaasti :-)
Mutta siis olen kyllä messissä myös näissä kevennetyissä wercrock tapahtumissa tulevaisuudessakin vaikka haluaisin myös nähdä sääntökirjan täyttäviä autoja enemmänkin. Ihan vaan periaatteen vuoksi koska mä oon mä ;-)
Helvetin hauskaa anyway ja kiitos kaikille!!!
Aina oppii uutta kun harrastaa itteensä parempien kanssa
Scale Class 3 Champ -24
Scale Class 2 Champ -22, -23, -24 & -26
Scale Class 1 4@ -22 2@ -23 and champ -26
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Omia mietteitä... Axial Capra on ollut aina yksi lemppari autoista. Niitä olen rakentanut milloin minkä moiseen muotoon ns säännöistä välittämättä, mikä lienee ominta omaa tässä harrastuksessa. 2022 hommasin ensimmäisen metallisen häkin ja myöhemmin toisen. Semmoinen "oikaisu" mikäli jollekin on epäselvää, metallinen häkki ei lisää auton suorituskykyä vs. vakio-capra-häkki!!! :)
Ensi kerralla oran varmaan myös oman Axial Wraith auton mukaan.
Kiva että tämmöinen tapahtuma järjestyi. Oma auto jäi liian matalaksi suhteessa pituuteen ja leveyteen eikä ollut kovinkaan nautinnollinen ajettava mutta sateesta huolimatta tapahtuma oli oikeinkin mukava. Matalan kynnyksen tapahtumia toivon kyllä itse näkeväni myös jatkossa näiden autojen suhteen lisää :)