Olikos sillä korin koolla sitten jotain maksimia? Jos tulostaisi tuon mesen kopan 1:8 siitä tulisi 300mm akseliväliä, sen voisi vielä sitten hyvin jatkaa 320 milliin jos molemmat akselit olisivat hieman offset keskilinjalta.
Eihän tuollainen korkea koppa varmaan mikään optimi ole crawler hommiin, mutta on vaan niin nostalginen, että haluan sellaisen tehdä.
Putkirunkoinen polttelee myös. on tullut juotettua lennokkiin runko 0,3mm seinämävahvuisesta RST putkesta.
Uusi RC-Offari ilmoittautuu
Re: Uusi RC-Offari ilmoittautuu
Alkaa kuullostaa siltä että ens kesänä sulla on C2 crawleri, scale mersu ja wercrock buggy vähintään. Tervetuloa porukkaan!
Jipii jahuu siitäpä lähtee meikäläisen harrastelu rc-maailmassa 🫡
Mainio valinta! Tervetuloa!Teemu Vee kirjoitti: Pe 24.10.2025 16:50 IMG_5080.jpeg
Jipii jahuu siitäpä lähtee meikäläisen harrastelu rc-maailmassa 🫡
Moi kaikille.
Uusi offari Espoosta ilmoittautuu tässä.
Ainakin vuoden verran olen ollut näissä askarteluissa mukana ja huomannut puuhastelun olevan oikein mielekästä.
Muutamiin safareihin päässyt ja oikein mukavaa ollut.
Enemmän tulee askarreltua, kuin ajettua kuitenkin.
Tällä hetkellä tykkään koittaa tulostella koreja ja rakennella askartelupöydälle autotallia.
Ehkä niistä voisi laittaa jonkinlaisen kuvan aina silloin tällöin.
Ainakin vuoden verran olen ollut näissä askarteluissa mukana ja huomannut puuhastelun olevan oikein mielekästä.
Tällä hetkellä tykkään koittaa tulostella koreja ja rakennella askartelupöydälle autotallia.
-
Puolituinen
- Täysi jäsen
Terve, ja tervetuloa! Askartelu- ja rakenteluhommat on myös se oma pääjuttu tässä harrastuksessa 👍🏻! Laita ihmeessä kuvia ja omia ketjuja pystyyn, sellaisia on aina mielenkiintoista lukea!Maksis kirjoitti: Ti 18.11.2025 16:12 Moi kaikille.
- HedgehogScaleRc
- Juniori

Hellou ”uusi” / vanha taas linjoilla. Nyt ois tarkoitus kaivaa vanha sota ratsu naftaliinista esiin ja tälle tulikin tilattua uusi noppari jo. Alkuperäiseltä Nimeltäni olin täällä 2009-2010 pelkkänä Hedgehog nimellä. Noppari / moottori comboksi valkoitui QuicRun Fusion SE 1800kV w/ Integrated ESC 40A jos saa vehkeet toimii ja sovitettua luokka 1 sääntöihin voisihan sitä jopa pistäytyä jossain kilpailussakin.
Scale 2010 / 6
Scale 2026 C1
Scale 2026 C1