Hobbywing combo-xerun axe 550
Hobbywing combo-xerun axe 550
Hobbywing combo-xerun axe 550 r2-3300kv kävisikö tämä kuinka hyvin trx4:ään.Olisin vaihtamassa uuden voimalähteen alkuperäisen tilalle saisin edullisesti tämän.
Re: Hobbywing combo-xerun axe 550
Tämä on parasta mitä TRX4 voi laittaa. Varsinkin jos on kaksivaihteinen laatikko, niin kakkosvaihteella tällä moottorilla auto on erittäin hauskan nopea, onnistuu kuitenkin hidas ryömiminen ykkösvaihteella lähes kuten HW Fusionilla. Kakkosvaihde on hauskin talvella, soralla ja hiekalla. Saa crawlerista heräteltyä pientä basherin poikasta 😁
Mulla on. Ihan pikkusen joutuu viilalla/dremelillä tekeen moottorin takakulmalle tilaa, mutta vain ylhältä katsottuna ehkä 1x1mm kokoselta alueelta. Tai näin oli ainakin originaalissa Defenderissä.
Ja just niinkun teppisch sanoi, aivan todella hyvä moottori TRX-4:een! Crawlaa kakkosvaihteellakin tosi hyvin, niin et monesti unohtaa et kuitenkin kantsis ehkä vaihtaa ykköselle ettei moottori kuormitu turhaan liikaa :D Mut sitten toisaalta kakkosvaihteella piisaa wheelspeed kunnon suditteluihin.
Itsellä on muuten myös alumiininen motor mount, joka auttanee varmaan jonkin verran lämpöjen ja jäykkyyden kanssa. Alkuperäisellä muovispurrilla ajelen edelleen.
Ja just niinkun teppisch sanoi, aivan todella hyvä moottori TRX-4:een! Crawlaa kakkosvaihteellakin tosi hyvin, niin et monesti unohtaa et kuitenkin kantsis ehkä vaihtaa ykköselle ettei moottori kuormitu turhaan liikaa :D Mut sitten toisaalta kakkosvaihteella piisaa wheelspeed kunnon suditteluihin.
Itsellä on muuten myös alumiininen motor mount, joka auttanee varmaan jonkin verran lämpöjen ja jäykkyyden kanssa. Alkuperäisellä muovispurrilla ajelen edelleen.
Vahvasti suosittelen laittaa.
Mulla axen isoveli, suuniteltu 8 ja 6 skaalan autoihin, mahtuu nippanappa
Mulla axen isoveli, suuniteltu 8 ja 6 skaalan autoihin, mahtuu nippanappa