"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

SCX10.2 Hilux ikuisuusprojekti, nyt kovakorisena

1,9" tai 1,55" renkailla varustetut skaala-autot
nenolanjones
Vanhempi jäsen

Re: SCX10.2 Hilux ikuisuusprojekti, nyt kovakorisena

Viesti Kirjoittaja nenolanjones »

Tämä on kyllä taidokkaasti rakennettu ja kliini kokonaisuus!

Saatko tuosta FPV-systeemistä tallennettua ajoa? Olisi hauska nähdä millaista ajaminen tuosta kuvakulmasta on :D
Pertsax
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Pertsax »

Tätä hiluxia vaan jaksaa joka kerta ihailla. On loistavasti toteutettu kokonaisuus ja korin säestäminen todella sopiva.
Minua kans kiinnostaisi nähdä videopätkää, miltä näyttää, kun on ollut mielessä, että voisi hankkia fpv setin ja kokeilla safaroida kakkulat päässä.
Jake
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja Jake »

Nykyisessä fpv-kalustossa ei ole tallennusmahdollisuutta. Olen metsästänyt sopivaa monitoria jolla voisi myös tallentaa, toisaalta joku pieni suoraan kameran signaalista tallentava kikkare ei ole kallis...

Kori naarmuutuu väkisinkin niin olen käsitellyt osan syvemmistä kohdista noilla tuotteilla. Ensin kynillä sävyjä naarmujen pohjille ja päälle valumajäljet tuolla Tamiyan setillä. Tamiyan setti tuntuu kestävän paremmin kosteutta ja suojaa kynien pigmenttejä. Yhden laivamallin lakkasin mattalakalla vanhennusten jälkeen eikä se merkittävästi huonontanut efektejä.

vanhennus3.jpg
Jake
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja Jake »

Tuossa vielä lähikuva yhdestä osumasta ja liikaa öljytystä lukosta

vanhennus2.jpg
Pertsax
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Pertsax »

pitääpä käydä noita joskus kokeiluun. Ite käyttänyt vallejon ruoste nestettä ja sitten ihan irtonaista jauhetta märän maalin tai noiden liuosten päälle.
Vastaa Viestiin