vaasa - seinäjoki
Re: vaasa - seinäjoki
Sairaalanmäen puolivälissä oleva lepikko koluttu pikasesti.. aina vaan paranee! 8) Hyvää scalemaastoa ;)
Onkohan täällä topicis enää yhtään eloa?
Vaasasta tarvis ajo seuraa...
Vaasasta tarvis ajo seuraa...
"kyllä se siitä menee kun laittaa menemään"
Kyllähän sitä voisi vaasaankin tulla ajelemaan, talvella vaan menee niin helposti laparenkaat alle kireempää konetta konehuoneesees...
ei kyllä noita laparenkaita oo tullu kokeiltua :D hyvin tuolla mettäs kyntää ilmanki :D märkää vaan ollu
nyt alkaa olemaan jo mahtavat kelit täällä vaasas harrastaa. odotetaan takatalvea ja nautitaan keleistä. Vaasassa Metsäkallion pururadan/hiihtoladun metsässä viime vuonna oli mahtavat maastot ja tilaa on...kuluu helposti koko päivä. yritän vkl aikana päästä ajaan ja nappaan muutaman kuvan maastosta.
Hei! Vieläkö löytyy aktiivista toimintaa Seinäjoen läheisyydestä? Ensimmäinen crawleri tuli juuri hommattua.
Itse olen Vaasasta ja tästä ympärys kunnasta tiedän ainaski yhden joka käy Safareilla. Muihin en ole ainaskaan omissa seikkailuissa törmännyt.
Kiinnostaa yleisesti lähialueen kuskit, Seinäjoki Vaasakin ajaa hyvin sukkelaan jos porukkaa saa kasaan. Seinäjoella lienee kivoja kallioita ja ajopaikkoja siellä sairaala alueen lähettyvillä. Seinäjoella käyn muutenkin silloin tällöin kun faija asustaa siellä.
Vaasassa on Gerbyn Hellaksen kalliot ja metsiköt missä vesistöjä ja paljo MTB polkuja ja kalliota, sekä laskettelukeskus Öjbebrget jossa jo melko rankkaa kivikko / mäki kallio maastoa.
Kaveria olen koittanut kovasti saada mukaan, omaa ei ole hankinut mutta liipaisimella käynyt sormi, mulla autoja niin että kaverinivoi lainaa multa niin olis jo muutama kuski täältä Vaasasta päin.
Poika ajelee kans (6v) jos autojen määrää haluu lisää johki letkaan.
Kiinnostaa yleisesti lähialueen kuskit, Seinäjoki Vaasakin ajaa hyvin sukkelaan jos porukkaa saa kasaan. Seinäjoella lienee kivoja kallioita ja ajopaikkoja siellä sairaala alueen lähettyvillä. Seinäjoella käyn muutenkin silloin tällöin kun faija asustaa siellä.
Vaasassa on Gerbyn Hellaksen kalliot ja metsiköt missä vesistöjä ja paljo MTB polkuja ja kalliota, sekä laskettelukeskus Öjbebrget jossa jo melko rankkaa kivikko / mäki kallio maastoa.
Kaveria olen koittanut kovasti saada mukaan, omaa ei ole hankinut mutta liipaisimella käynyt sormi, mulla autoja niin että kaverinivoi lainaa multa niin olis jo muutama kuski täältä Vaasasta päin.
Poika ajelee kans (6v) jos autojen määrää haluu lisää johki letkaan.
Joo pitää alkaa vähän kartoittaa ajopaikkoja tältä alueelta.
Aikaisemmin ollut vähän nopeampia autoja, nyt ensimmäinen 1/10 auto tässä kategoriassa.
Katsotaan josko poikakin innostuisi tämän tyyppisestä autosta, joka on rauhallisempi ajella.
Harrastelijoita tuntuu olevan aika rajatusti ainakin tällä alueella.
Aikaisemmin ollut vähän nopeampia autoja, nyt ensimmäinen 1/10 auto tässä kategoriassa.
Katsotaan josko poikakin innostuisi tämän tyyppisestä autosta, joka on rauhallisempi ajella.
Harrastelijoita tuntuu olevan aika rajatusti ainakin tällä alueella.
Seinäjoki kuittaa. Meillä on pojan kanssa autot ja välillä on käyty safaroimassa poluilla. Asutaan katajalaaksossa ja täällä on kallioisia metsä polkuja ja sitten on kyrkkärin perillä tietysti ne kalliot ja siellä on polkuja vaikka millä mitalla.
Täällä kun ei sakkia näytä kummankaan kylillä olevan jonoksi asti, niin pitäiskö meidän kyhää joku Vaasa - Seinäjoki Crawling Watsapp ryhmä niin voisi helpommin koittaa järkkää jotain yhteisiä ajoja. Itse ajelen muutoin poitsun (6v) kanssa lähinnä tai joskus jopa yksin, yksi kaveri on erittäin kiinnostunut ja hyvin lähellä auton hankintaa.
Itse ainakin pienellä kynnyksellä lähden ajelemaan, porukassa hauskempaa kun yksin. Seinäjoella käyn silloin tällöin muutenkin niin sinne ajeleminen "safaroimaan" ei ole ongelma kunhan tietää vähän aikataulua etukäteen.
Joten jos kiinnostuneita on niin voidaan laittaa numeroita jakoon ja luoda ryhmä. Katsoa sitten kuka jaksaa miten ja millonikin ajella ristiin rastiin jos yrittää järkkää joku vknlpn jotain 3-6 hengen ajeluja.
Itse ainakin pienellä kynnyksellä lähden ajelemaan, porukassa hauskempaa kun yksin. Seinäjoella käyn silloin tällöin muutenkin niin sinne ajeleminen "safaroimaan" ei ole ongelma kunhan tietää vähän aikataulua etukäteen.
Joten jos kiinnostuneita on niin voidaan laittaa numeroita jakoon ja luoda ryhmä. Katsoa sitten kuka jaksaa miten ja millonikin ajella ristiin rastiin jos yrittää järkkää joku vknlpn jotain 3-6 hengen ajeluja.
laitan sulle YV:llä tuon etelä-pohjanmaan ryhmän
edit yleisesti muillekkin:
Meillä on EpRcCrawlers whatsapp ryhmä jossa tällä hetkellä hyvää pöhinää ja porukalla ajelua.
Jäsenet pääasiassa Kurikka-Ilmajoki-Seinäjoki akselilta.
Mukaan pääsee kaikki, ajamaan voi tulla tai ihan vaan katsomaan ja tutustumaan lajiin!
Mulle voi laittaa viestillä numeron niin lisätään ryhmään.
edit yleisesti muillekkin:
Meillä on EpRcCrawlers whatsapp ryhmä jossa tällä hetkellä hyvää pöhinää ja porukalla ajelua.
Jäsenet pääasiassa Kurikka-Ilmajoki-Seinäjoki akselilta.
Mukaan pääsee kaikki, ajamaan voi tulla tai ihan vaan katsomaan ja tutustumaan lajiin!
Mulle voi laittaa viestillä numeron niin lisätään ryhmään.