Vanquish H10 Optic
Vanquish H10 Optic
Joo.. tämmöinen tuli hankittua. Kuten Pise tuolla "mitä tein" osisossa kommentoi, niin saattaapi olla ensimmäinen H10 Suomessa, no sillä ei minulle ole mitään väliä, toivottavasti joku muukin on tämän ostanut, vois suositella.
Mutta tosiaan, minulle tämä on toinen RTR auto ja ensimmäinen, jolla olen käynyt ajamassa suoraan laatikosta, pidemmällä kuin olohuone tai terassilla. Tai kyllä tämä on itse asiasssa kolmas, minkä olen ostanut, Yksi Axial, yksis rc4wd ja nyt tämä.
Ja miksipä tällä ei ajelisi vakiona, jos ei tarvitse smoothimpaa liikkeelle lähtöä, tilanteessa kun tilanteessa. PAketin heikoin osa lienee tuo VP uudelleen brändäämä HW1060 nopari, mutta kyllä sillä ajaa, en sitä sano. Eli auto on todella kykenevä suoraan laatikosta ja omaan makuun renkaat ja foamit on todella hyvät, luulen että yhdet parhaista RTR renkaista mitä markkinoilla on. Toki VP käyttää samaa seosta kaikissa RTR autoissa. Kumiseos pitää hyvin kalliolla ja mitä Kulloon multapolkuja ajettiin, niin toimi renkaat sielläkin hyvin. Mukana tulevat foamit on ainakin uutena sopivan jämäkät ,saa nähdä miten pehmenevät ajossa. Olihon Stancessa tulee mukana VP dualstaget ja sellaiset tulee vamraan minullakin jossain vaiheessa tähän hankittua. Radio on mukavan tuntuinen ja pitää siihenkin, jossain vaiheessa enemmän paneutua.
Mutta tosiaan, minulle tämä on toinen RTR auto ja ensimmäinen, jolla olen käynyt ajamassa suoraan laatikosta, pidemmällä kuin olohuone tai terassilla. Tai kyllä tämä on itse asiasssa kolmas, minkä olen ostanut, Yksi Axial, yksis rc4wd ja nyt tämä.
Ja miksipä tällä ei ajelisi vakiona, jos ei tarvitse smoothimpaa liikkeelle lähtöä, tilanteessa kun tilanteessa. PAketin heikoin osa lienee tuo VP uudelleen brändäämä HW1060 nopari, mutta kyllä sillä ajaa, en sitä sano. Eli auto on todella kykenevä suoraan laatikosta ja omaan makuun renkaat ja foamit on todella hyvät, luulen että yhdet parhaista RTR renkaista mitä markkinoilla on. Toki VP käyttää samaa seosta kaikissa RTR autoissa. Kumiseos pitää hyvin kalliolla ja mitä Kulloon multapolkuja ajettiin, niin toimi renkaat sielläkin hyvin. Mukana tulevat foamit on ainakin uutena sopivan jämäkät ,saa nähdä miten pehmenevät ajossa. Olihon Stancessa tulee mukana VP dualstaget ja sellaiset tulee vamraan minullakin jossain vaiheessa tähän hankittua. Radio on mukavan tuntuinen ja pitää siihenkin, jossain vaiheessa enemmän paneutua.
Viimeksi muokannut Pertsax, La 29.11.2025 10:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Vanqush H10 Optic
Mutta tosiaan, autolla kävin ajamassa yhden kerran vakiona ja nyt voikin alkaa autoa "rakentamaan", meinasin tehdä tästä omaan silmään, vielä paremman näköisen, joku näissä putki runkoisissa autoissa, vaan on aina omaa silmää mielyttänyt.
No on toinenki hurahtanu samaiseen vekuttimeen. Sparco versio täällä.
Vielä ei ole päässy kunnolla maastoon, mutta sisällä "maastoajoa" testailtu. Peukku nousee kyllä täältäkin, mutta onhan tuota ehdottomasti lähdettävä personoimaan :)
Mielenkiinnolla seuraan tätä sinunkin laitteen muutosta. Täytyy itekkin laitella kuvia kun hommat etenee.
Vielä ei ole päässy kunnolla maastoon, mutta sisällä "maastoajoa" testailtu. Peukku nousee kyllä täältäkin, mutta onhan tuota ehdottomasti lähdettävä personoimaan :)
Mielenkiinnolla seuraan tätä sinunkin laitteen muutosta. Täytyy itekkin laitella kuvia kun hommat etenee.
Onnittelut hyvän ja hienon auton hankinnasta👌Kipe kirjoitti: Pe 27.09.2024 08:29 No on toinenki hurahtanu samaiseen vekuttimeen. Sparco versio täällä.
Oletko jo paljon autolla ajanut? Minä kävin yhden kerran ajamassa, jotta voin sanoa, että olen ajanut tuolla myös RTR autona😇
Pitkä ja kiireinen viikonloppu takana ja meinasi hetken näyttää, että ei kerkeä autoja yhtään ropaamaan.
No ooneksi jotain sai tehtyä.
RTR-kokeilun johtopäätös oli, että pitää vaihtaa paremmat sähköt, varmasti tuo moottori olisi ihan toimiva, mutta ei ollut HW 1080 noparia ja pöydällä on yksi Fusion pro ollut irrallaan, niin sen tähän sitten laitetaan.
Tai, Vaihdoin phoenixsta koko VFD laatikon, jossa oli kiinni päivitykset ja fusion pro, pääsini näin "helpolla"
Ostohetkellä oli selvää, miksi Yokohama malli oli ostokorissa, sen saisi värjättyä helposti.
Eli lauantaina keikka hobbypointiin ja iDye Poly kangasvärin kanssa kotiin, auto osiksi ja kattila porisemaan.
Eilen sitten auton kasaus ja nyt näyttää jo paremmalta. Seuraavaksi pimeneviin iltoihin valoa.
No ooneksi jotain sai tehtyä.
RTR-kokeilun johtopäätös oli, että pitää vaihtaa paremmat sähköt, varmasti tuo moottori olisi ihan toimiva, mutta ei ollut HW 1080 noparia ja pöydällä on yksi Fusion pro ollut irrallaan, niin sen tähän sitten laitetaan.
Tai, Vaihdoin phoenixsta koko VFD laatikon, jossa oli kiinni päivitykset ja fusion pro, pääsini näin "helpolla"
Ostohetkellä oli selvää, miksi Yokohama malli oli ostokorissa, sen saisi värjättyä helposti.
Eli lauantaina keikka hobbypointiin ja iDye Poly kangasvärin kanssa kotiin, auto osiksi ja kattila porisemaan.
Eilen sitten auton kasaus ja nyt näyttää jo paremmalta. Seuraavaksi pimeneviin iltoihin valoa.
- Liitteet
-
- Ja pitihan se myös "alumiini" syyleri laittaa
- syyleri.jpg (122.09 KiB) Katsottu 8119 kertaa
-
- Samalla kun vaihdoin päivitetyn VFD, niin otin luvuttajasta MIP kardaanit
- Alsuta.jpg (113.63 KiB) Katsottu 8119 kertaa
-
- Ja siinä se sitten on
- Kasassa.jpg (91.36 KiB) Katsottu 8119 kertaa
-
- Ja pian päälle lihaliemi
- osina.jpg (117.24 KiB) Katsottu 8119 kertaa
-
- Nopea VFD vaihto
- VFD.jpg (121.93 KiB) Katsottu 8119 kertaa
No nyt on persoonallinen väri rungossa :). Näyttää kyllä hyvältä!
Itellä jääny auton rakentelu ja ajelut vielä suunnitteluasteelle. Tutkintaa ja suunnittelua mitä tuolle tekis. Fusion Pro itelläkin jo hyllyssä odottaa asennusta. Valoja on tilailtu ja odottelen paketin saapumista. Joskohan ens viikonloppuna alkais tapahtumaan.....
Itellä jääny auton rakentelu ja ajelut vielä suunnitteluasteelle. Tutkintaa ja suunnittelua mitä tuolle tekis. Fusion Pro itelläkin jo hyllyssä odottaa asennusta. Valoja on tilailtu ja odottelen paketin saapumista. Joskohan ens viikonloppuna alkais tapahtumaan.....
Vähän olisin kaivannut lähemmäksi sitä Ferrex maalin punaista, mutta hyvä tuosta tuli noinkin.
Paneelit menee varmaan viikonloppuna maalaukseen, ja jotain valoja, niin saa hämärtyvässä syksyssä ajella lähipoluilla.
Paneelit menee varmaan viikonloppuna maalaukseen, ja jotain valoja, niin saa hämärtyvässä syksyssä ajella lähipoluilla.
-
Tinker King
- Legendaarinen!
Nyt myös kittinä 🥵
https://vanquishproducts.com/products/h10-optic-kit
Kuusi eri paneeliväriä/teemaa. Sattuma määrää minkä niistä saa. Mulle kelpais mikä vaan vaihtoehto.
https://vanquishproducts.com/products/h10-optic-kit
Kuusi eri paneeliväriä/teemaa. Sattuma määrää minkä niistä saa. Mulle kelpais mikä vaan vaihtoehto.
-
Tinker King
- Legendaarinen!
Tää vaihtoi omistajaa ja tulee läpikäymään pienen faceliftin. Värikkäämpää paneelia nyt alkuun ainakin.
-
Tinker King
- Legendaarinen!
-
Tinker King
- Legendaarinen!
Kuski maalattu valmiiks ja paneelit vaihdettu. Vielä vanteet ja renkaat alle, vähän dekaaleja ja valotkin pitäis.
-
nenolanjones
- Vanhempi jäsen
Oho! Tulipas siitä hyvällä tavalla pirteän näköinen!
Tämän suhteen jo itsekin vähän ostohousuja etsin, kun näin mitä kaikkea kivaa Knights Customs on tähän suunnitellut. Mutta ihan hyvä että sinä lunastit tämän hyvään kotiin, jää itsellä aikaa muille projekteille :D
Tämän suhteen jo itsekin vähän ostohousuja etsin, kun näin mitä kaikkea kivaa Knights Customs on tähän suunnitellut. Mutta ihan hyvä että sinä lunastit tämän hyvään kotiin, jää itsellä aikaa muille projekteille :D
-
Tinker King
- Legendaarinen!
Yhdistelin Tf2:n ja Prolinen tarroja mielestäni ihan hyvännäköisesti. Odottelen vielä Meusilta ajovaloja ja Expertin Alilta vanteita.
-
Tinker King
- Legendaarinen!
Komia on 💪 Ruskon safarille tulossa?
-
Tinker King
- Legendaarinen!
Eipä taida tällä kertaa onnistua 😞
-
Tinker King
- Legendaarinen!
-
Tinker King
- Legendaarinen!
Koska tuo VS4-10 Pro ei mennyt kaupaksi niin päivitin tähän siitä vaihdelaatikon. Käytiin viikonloppuna ajelemassa ja kyllä tää vaan on hyvä laitos. Edellisestä postauksesta tähän vaihtunut kirkkaat vanteet, sopii paremmin lookkiin.
-
Tinker King
- Legendaarinen!
Ruuvasin kiinni Knight Customsin ”etusisälokarit” ja takapaneelit. Aivan hyvät! Takapäätä ois ajatus jalostaa hieman mutta jääköön se myöhempään ajankohtaan.
-
Tinker King
- Legendaarinen!
Marraskuu aiheutti akuutin väritarpeen. Tästä tulikin tribuutti Tamiyan klassikolle ☺️