No niin härkää sarvista ja aloitetaan hiljalleen projektia. Mitään ihmeellistä ei ole vielä julkaistavana ja suunnitelmat elää omaa elämää. Alustus tähän väliin. 10 vuotta sitten ajoin näillä enemmänkin mutta nyt pojan myötä innostus palasi. Ensin rässittiin släsheillä pihalla mut onhan tää nyt paljon hauskempaa. Tänään sitten pitkän väännön jälkeen itselle saapui gmade gs02f ja carisma sca-1e. Sähköjä en vielä juurikaan tutkinut. Piti päästä pojan kanssa heti ajamaan mut carismasta olikin tullut takaveto 😭 no se oli onneksi vain yhden pultin takana ja taas kunnossa niin saa sälli huomenna ajaa. Gmade täytyy varmaan purkaa osiin kun siellä kettuilee vaihde- tai jakolaatikko. Moottori pyörii tyhjää ja kun yrittää pöydällä työntää niin kovin lonksuvat on liikkeet. Onkohan väärin kasattu edellisen toimesta kun auto näyttää siltä et sillä on tasan 3m ajettu ennen mua 🤣
Kunhan tuon gmaden saan iskuun niin voi alkaa talveksi suunnittelemaan siihen uutta koria joka sitten tuo tämänkin otsikon uusiksi.
Kova kori ja esikuva joko Japanissa tai Briteissä mut en ole vielä varma et kumpi… Niin tai näin mutta rakentamisen painotus pysyy tällä kertaa 75/25 ulkonäön puolelle ja eteneminen on sivuseikka.
Pihalle ja safarille
Re: Pihalle ja safarille
Nyt on molemmat saatu ajokuntoon ja pojan riemu on käsin kosketeltavaa. Gmaden oli edellinen omistaja kasannut päin sitä itseään ja eilen vihdoin päästiin sitäkin kokeilemaan. Lähtökohta vaikuttaa hyvältä, joten siihen alkaa armoton kopan metsästys scalejuttujen suunnittelu. Jotain pientä tuohon piti heti tehdä et omansa tunnistaa. Corrin roiskeläpät oli sopivan kokoiset niin ne tuupattiin testiin, häkki katolle ja vähän lisävaloja. Seuraava on kyllä ohjaimen päivitys 7+ kanavaiseen.
Palleron autoon tuli kanssaharrastajalta puskurit ja istui yllättävän hyvin suoraan ilman modauksia 👍
Siihen tulee kuulemma valkoinen Cherokee nyt kunhan mä keksin korin kiinnityksen ja jotkut helmaputket täytyy väsätä.
Palleron autoon tuli kanssaharrastajalta puskurit ja istui yllättävän hyvin suoraan ilman modauksia 👍
Siihen tulee kuulemma valkoinen Cherokee nyt kunhan mä keksin korin kiinnityksen ja jotkut helmaputket täytyy väsätä.
Re: Pihalle ja safarille
Mukavaa puuhastelua näyttää olevan 👍