Tamiya BBX (bb-01)
Tamiya BBX (bb-01)
No niin nyt on olo helpottanut🤓
Tästä kun näin ekat kuvat Tamiyan FB ryhmässä olin yhtä myyty, mitä tämän päiväisestä rc4wd julkaisusta. Tiedän mitä joulupukki tuo minulle😇
Asiaan. Viime perjantaina kävin hakemassa ERCltä drifterin ja muita tarvikkeita mitä olin tilannut ja halusin päästä niitä viikonloppuna kasaamaan, niin ovesta sisään astuttua, ekaksi tuli vastaan ”ruttaantunut” BBX laatikko😵💫 meinasin sen jo samantein napata mukaan, mutta sain kuin sain pidäteltyä itseni😇 no maanantaina tein sitten tarkkaan harkitun heräteostoksen ja tilaus sisään. Nyt viikon päivät erilaisia rakennus ideoita autolle etsinyt ja alkaa omanlainen BBX teema olla valmiina. Jatketaan tarinointia kunhan rakentelu saadaan käyntiin. Tähän mennessä olen vain purkanut osat pusseista ja keitin runko-osat iDye kangasvärissä👌
https://hobbypoint.fi/kauppa/kankaanpai ... oly-lilac/
Tästä kun näin ekat kuvat Tamiyan FB ryhmässä olin yhtä myyty, mitä tämän päiväisestä rc4wd julkaisusta. Tiedän mitä joulupukki tuo minulle😇
Asiaan. Viime perjantaina kävin hakemassa ERCltä drifterin ja muita tarvikkeita mitä olin tilannut ja halusin päästä niitä viikonloppuna kasaamaan, niin ovesta sisään astuttua, ekaksi tuli vastaan ”ruttaantunut” BBX laatikko😵💫 meinasin sen jo samantein napata mukaan, mutta sain kuin sain pidäteltyä itseni😇 no maanantaina tein sitten tarkkaan harkitun heräteostoksen ja tilaus sisään. Nyt viikon päivät erilaisia rakennus ideoita autolle etsinyt ja alkaa omanlainen BBX teema olla valmiina. Jatketaan tarinointia kunhan rakentelu saadaan käyntiin. Tähän mennessä olen vain purkanut osat pusseista ja keitin runko-osat iDye kangasvärissä👌
https://hobbypoint.fi/kauppa/kankaanpai ... oly-lilac/
- Liitteet
Viimeksi muokannut Pertsax, Pe 29.09.2023 00:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Tamiya BBX (bb-01)
Ny o asiallista meininkiä!
En ees tienny että muovia voi tollee värjätä.. komee kärry tulee taas kerran.
Kiitos Orkekum, pitää tehdä täysin omia polkuja, niin ei tule samanlaista vastaan ihan heti.
On täällä foorumillakin aihetta joskus vuosia sitten käsitelty, mutta SBG Matt värjäsi sen Ryftin häkin ja nyt viikon aikana kun on katsellut Japanin poikien BBX videoita, niin sieltä se ajatus sitten lähti.Crawl3r kirjoitti: To 28.09.2023 23:27 En ees tienny että muovia voi tollee värjätä.. komee kärry tulee taas kerran.
Maalaukset maalattu ja talo tyhjentynyt, niin vihdoin omaan aikaa ja saa aloittaa rauhassa rakentelun👌
Hyvä, että malttoi lähteä ruokatunnille, kun kasaus mennyt niin veriin🤩🤩
Ja yöllä 00:43 oli paneelit kiinni ja olohuoneessa testasin, että kulkee suoraan, nyt voi lyödä tarrat kiinni ja lähteä pikataipaleelle.
Ja siinä se nyt on, tarroineen päivineen🤩
Onpa harvinaisen mukava ajettava, tosin 17,5t harjatona ja vakio välitykset, ei nouse hyppyihin, eli lisää voimaa kehiin, tai ensin kokeillaan pidemmillä välityksillä😇
Onpa harvinaisen mukava ajettava, tosin 17,5t harjatona ja vakio välitykset, ei nouse hyppyihin, eli lisää voimaa kehiin, tai ensin kokeillaan pidemmillä välityksillä😇
Todella hyvän värinen beebeeäks! Mahtavaa kun näit hieman ylimääräistä vaivaa etkä vain kasannut ohjeiden mukaan kuten me mielikuvituksettomat. Eli täälläkin yksi Tamiyan uutukainen ajovalmiina!

Juu, oli tuttu työpöytä tuolla BBX FB ryhmässä👌 kohta voidaan ruveta ajamaan BBX liigaa💪🏽 Montaa tamiyan buggya en ole kasannut, mutta pitää näitäkin vissiin hyllyyn kerätä, ovat vaan pirun mukavia rakentaa👍
Ja kiitokset, tuli tosiaan tubessa vastaan, kun joku japanilainen värjäsi, niin siitä se ajatus sitten lähti🤩
Ja kiitokset, tuli tosiaan tubessa vastaan, kun joku japanilainen värjäsi, niin siitä se ajatus sitten lähti🤩
Onko nuo eturenkaat saatavilla? Mitat myös kiinnostaisi renkaan halkaisija, leveyis ja vanteen kokohalme kirjoitti: La 07.10.2023 10:17 Todella hyvän värinen beebeeäks! Mahtavaa kun näit hieman ylimääräistä vaivaa etkä vain kasannut ohjeiden mukaan kuten me mielikuvituksettomat. Eli täälläkin yksi Tamiyan uutukainen ajovalmiina!
![]()
Vanne on perus 1/10 turistin vanne, 52mm ja 26mm
Rengas 92mm ja leveimmästä kohtaa 30mm pinta 24mm
Minulla saattaa jäädä nuo eturenkaat ylimääräiseksi..
Rengas 92mm ja leveimmästä kohtaa 30mm pinta 24mm
Minulla saattaa jäädä nuo eturenkaat ylimääräiseksi..
Niin, viikolla kasasin ja tänään asensin pöivitys iskuvaimentimet, nyt on smoothia joustoa👌
Renkaita löytyy kyllä!krajok kirjoitti: La 07.10.2023 22:12 Onko nuo eturenkaat saatavilla? Mitat myös kiinnostaisi renkaan halkaisija, leveyis ja vanteen koko
Etuset: https://www.eurorc.fi/product/36010/tam ... ponge-2pcs
Takaset: https://www.eurorc.fi/product/35903/tam ... or-bb-01-2
Vanteiset: https://www.eurorc.fi/product/36009/tam ... offset-2mm
Voisin olla sopiva uhri näille ;) Tuohon takahäkin päälle meinaan tarvitsee ehdottomasti yhden suorituskykyä parantamaan.
Joko on Big Boret testattu tositoimissa?
Ollut vähän lämpöä ja ulkona aika paska keli, niin en ole kuin olohuoneessa testattu.
Ja enääpä ei olekkaan ylimääräisiä renkaita🫣
Ja enääpä ei olekkaan ylimääräisiä renkaita🫣