"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Low Profile servo crawleriin

Servot, vastaanottimet, lähettimet etc
teppisch
Legendaarinen!

Low Profile servo crawleriin

Viesti Kirjoittaja teppisch »

Olen pohtinut low profile servon käyttömahdollisuuksia scalecrawler käyttöön. Mitä kuitenkin tullut vastaan, on heikkoja tai vaihtoehtoisesti super kalliita servoja. Onko tämä siis ihan mahdoton yhtälö toteuttaa kohtuullisella budjetilla?

Käyttötarkoitus olisi C2 luokan ajokissa, eli renkaissa jonkun verran kokoa jolloin servolta vaaditaan vähän voimaakin. Servon ajatus tulla akselille, joka tosin vähentää tehohävikkiä.

Kertokaa siis omia kokemuksianne näistä lp servoista scale ja comp crawler käytössä. Ja jätetään ne "mikset laita täyskokoista" kommentit pois ja keskustellaan otsikon mukaisista laitteista.
Tawler
Vanhempi jäsen

Re: Low Profile servo crawleriin

Viesti Kirjoittaja Tawler »

Käytössä C1:ssä AGF SA66BVMW 35KG, ei mielestäni super kallis vaan samaa hintaluokkaa kuin aikaisemmin käytössä ollut Highest. Suurin syy vaihtoon, että en tarvitse erillistä bec:iä ja vaaka-asennossa sopii nysänä paremmin.

Onko parempi/huononmpi: Tullut toimeen siinä missä muillakin, ainahan voimaa voisi olla lisää mutta tarvitseeko, se on toinen juttu. Toki tähän vaikuttaa moni tekijä, auton paino, rengas setin painotus jne.
Hadesbear
Legendaarinen!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hadesbear »

Minulla performance scale luokan kilpurissa tismalleen sama matalaproffaservo, joka Tawlerilla. Oma auto painaa nyt 1284g, mutta myös 1450g painoisena tämä matalaservo on todella säpsäkkä. Juuri 12V versions balanssiliitännästä etkä tarvi becciä on tosi easy. Vahva suositus, toki joku 3kg auto on aina asia erikseen.
tuubi
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja tuubi »

Mulla on nyt C2 autossa (painoa n. 3000 g) Holmesin SHV500 LP. 3S akuilla ei säväyttänyt ja tuntui paljon vaisummalta täysikokoiseen SHV500v3 verrattuna, mutta toimi kuitenkin. 4S akuilla sen sijaan toimii varsin mukavasti.
Vastaa Viestiin