Kumitarzanin Perska (Element builders kit) sai Tawlerin alu flat railit. (Edit) Tuntuupas se hyvälle 😅
Asiaan, edessä olisi korin kiinnitys, ja lähtökohtaisesti kitin mukana tulleita koritolppia haluttaisiin käyttää, eikä eka lähtökohta ole ostaa tähän tarkoitettuja systeemejä. Olisko vinkkejä tai ajatuksia?
Tai ainakin haluaisin nähdä miten muut ovat lexanin kiinnittänyt flat raileihin?
Korin kiinnitys lcg/ flat rail runkoon?
Korin kiinnitys lcg/ flat rail runkoon?
Viimeksi muokannut Pisepise, Su 12.03.2023 15:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Korin kiinnitys lcg/ flat rail runkoon?
Itsellä PETG tulostetut palikat, joihin kori kiinnittyy tarralla. Helppo ja kevyt ratkaisu.
Jostain L-profiilista iskaritolppiin "hyllyt" ja magneettikiinnitys, hyvin simppeli.
-
Hiidenhirvi
- Täysi jäsen
Mulla tuollaiset 3D tulostetut palikat joiden läpi menee kitin mukana tulleet tolpat.
Fish Crawlerin osia olen itse käyttänyt. Kestävyys on todella hyvä, helppo muokata rungon leveyteen sopivaksi
Korjataan sen verran, materiaali 3mm alumiini. Mielenkiinnolla odottelen Kumitarzanin palautetta😄Pisepise kirjoitti: Su 12.03.2023 12:48 Kumitarzanin Perska (Element builders kit) sai Tawlerin teräs flat railit. Tuntuupas se hyvälle 😅
No hups, korjaan ekan postauksen. Kyllähän tuo tuntuu olevan ihan hyvä upgade vakio runkoon. Ei ole nyt muista flat rungoista kokemusta.