Pasin 1/6 jeeppi.
Re: Pasin 1/6 jeeppi.
No Hyvää JOULUA Pasille! :D
Joko on jeepillä päästy kunnolla hangille ajamaan?
Ite tässä mietin, uskallanko laittaa "tilaa" nappia scx6 honchosta
Kiitos, vähän myöhässä se tuli.
Ei vielä, työt haittaa harrastamista. Rohkeutta kanssa harrastaja, eihän se kirpaise kuin vähän toista tuhatta kertaa. Vai miten se sanonta kuului.Pertsax kirjoitti: Ke 04.01.2023 13:53 Joko on jeepillä päästy kunnolla hangille ajamaan?
Tuolla on autoja liian monella tuhannella eurolla hyllyssä, pitäisi raskia sieltä vähän harventaa, niin sitten olisi rohkeuttakin :-)
Vinssin valintaan kaipaisin apuja, minkälaisia ratkaisuja olette näihin raskaampiin kamppeisiin asennelleet. Vaikuttaa valikoimat hieman suppealta, servo vinssejä olen jotain löytänyt mutta hinnat hirvittävät. Onnistuisikohan tästä vakio ohjausservosta tehdä käypäisen?
Suosittelen tietenkin Muscle vinssiä, 12v 3s akulla suoraan syötettynä tuo uudempi malli 40kg pitäs hinkua...Pasi j kirjoitti: To 05.01.2023 21:35 Vinssin valintaan kaipaisin apuja, minkälaisia ratkaisuja olette näihin raskaampiin kamppeisiin asennelleet. Vaikuttaa valikoimat hieman suppealta, servo vinssejä olen jotain löytänyt mutta hinnat hirvittävät. Onnistuisikohan tästä vakio ohjausservosta tehdä käypäisen?
Mulla sattuu vielä 1 olemaan hyllyssä :)
Ok. Kuulostaa tarpeeksi vahvalta, pistätkö watsapin kautta hinta tietoa, jos ei käytössä niin soittaakin toki saa 0443239573kj_temmes kirjoitti: To 05.01.2023 21:40Suosittelen tietenkin Muscle vinssiä, 12v 3s akulla suoraan syötettynä tuo uudempi malli 40kg pitäs hinkua...Pasi j kirjoitti: To 05.01.2023 21:35 Vinssin valintaan kaipaisin apuja, minkälaisia ratkaisuja olette näihin raskaampiin kamppeisiin asennelleet. Vaikuttaa valikoimat hieman suppealta, servo vinssejä olen jotain löytänyt mutta hinnat hirvittävät. Onnistuisikohan tästä vakio ohjausservosta tehdä käypäisen?
Mulla sattuu vielä 1 olemaan hyllyssä :)
Pikkuhiljaa etenee varustelu. Temmeksen kanssa vinssikaupat tehtiin, kiitos siitä.
Osia on postin kautta tulossa niin vinssin asennukseen palaan hieman myöhemmin.
Vanteiden piristyksen aloitin pisen vinkeillä kyllä pieni määrä maalia oikeassa paikassa, ( ja vähän vieressä🧐) tekee ihmeitä. Scale pultit on myös postissa.
Osia on postin kautta tulossa niin vinssin asennukseen palaan hieman myöhemmin.
Vanteiden piristyksen aloitin pisen vinkeillä kyllä pieni määrä maalia oikeassa paikassa, ( ja vähän vieressä🧐) tekee ihmeitä. Scale pultit on myös postissa.
Vinssi löysi paikkansa, ei oikein optimaalinen paikka/asento ole mutta täytyy koittaa miten käytännössä toimii. Napille pääsee alakautta hyvin, sisään puolauksen kanssa luultavasti tulee ongelmia, naru pyrkii puolautuun alareunaan johtuen asennus korkeudesta.
Näyttääpä tuo pieneltä vinssiltä tuossa isossa autossa. Voimaa siinä pitäisi silti olla riittämiin.
Mitä jos jollain korokepaloilla laskisit tuota vinssiä alemmas? Ilmeisesti alaspäin on tilaa? Itse olen käyttänyt esim Maxi Hama helmiä spacereinä. Ovat kuin tehtyjä siihen hommaan 😁
Mitä jos jollain korokepaloilla laskisit tuota vinssiä alemmas? Ilmeisesti alaspäin on tilaa? Itse olen käyttänyt esim Maxi Hama helmiä spacereinä. Ovat kuin tehtyjä siihen hommaan 😁
Alaspäin on tilaa hyvin, pitää kokeilla näin ja jos puolauksen kanssa joutuu taistelemaan niin pudotan sitten alemmaksi. Voimaa tosissaan tuntuu olevan riittävästi, siitä vielä lisäinfoa tulossa kun auto kasassa...
Tänään sain auton nippuun, nyt on valojen ja vinssin ohjaus kunnossa.
Vinssin tiedot kuvassa, teho riittää hyvin auton nostamiseen ilmaan. Vinssi kaupat ja sujuvat sellaiset tein kj temmeksen kanssa, kiitokset kaupoista ja hyvistä neuvoista👍
Kiitokset. Kiva olla hyödyksi.Pasi j kirjoitti: Su 26.02.2023 15:14 Vinssin tiedot kuvassa, teho riittää hyvin auton nostamiseen ilmaan. Vinssi kaupat ja sujuvat sellaiset tein kj temmeksen kanssa, kiitokset kaupoista ja hyvistä neuvoista👍
Vinssejä saa taas kyllä kun tarvetta jollain on.
Hyvä että on nyt koeponnistettu isommassa autossa ja videon näinkin missä näytti oikein kelpoisesti vinssi suoriutuvan 👌👌
Video vinssin tehosta