porin seudun crawler harrastajat
-
psychobilly
porin seudun crawler harrastajat
kuinkas paljon tässä porin seudulla on alan harrastajia?
ja tietysti HEP ;D
ja tietysti HEP ;D
Vs: porin seudun crawler harrastajat
Noo melkein porista eli kokemäeltä. Tästä ajaa sinne sen 40min tai sieltä tänne.
-
psychobilly
no kerpele mistpäi mäkee oot? ite asun leineperissä 12km tampereel porista varmaantiätkin mis o leineperi.
ajaa siält tai sinne nopeemminki ;D
vois sit vaik joku vloppu ajella ohroottia? mikä koje sulla o?
ajaa siält tai sinne nopeemminki ;D
vois sit vaik joku vloppu ajella ohroottia? mikä koje sulla o?
Juu ajahaan sitä. Sonnilassa päin asun. Mennään ihmeessä ajamaan joku kerta kuhan säät sallii.
-
psychobilly
juu aattelin jokupäivä käydä testaas tos lähel noit kuorilan varaston kallioita ja mennää vaa ku o vähä leudompi keli
-
psychobilly
ollaanko me tosiaan ainoita harrastajia täälläpäin :o
Ainoot tosimiehet satakunnasta
Kai mäkin vähän oon Porilainen kun isäukko ja velipuoli asustaa sielä ja on itekin tullut tenavana oltua sielä aina kesät!
1:6 FG Marder 26cc
1:10 Axial AX10 Scorpion(MambaMax/OutRunner)
1:10 Kyosho 2WD .18 Escord Cosword
1:10 Hbx Drifteri
Tulossa Tamiyan High-lift F350.
1:10 Axial AX10 Scorpion(MambaMax/OutRunner)
1:10 Kyosho 2WD .18 Escord Cosword
1:10 Hbx Drifteri
Tulossa Tamiyan High-lift F350.
Harrastus tältä saralta vasta alussa.
Hyvä että saadaan lisämiehitystä. Milläs autolla oot harrastuksen alottamassa?
AX-10 tuli hommattua, velipojan kanssa innostuttiin kokeilemaan. Itellä kit versio ja velipojalla artr.
Viimeksi muokannut s4m1, Ma 11.08.2008 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hieno homma. Koskas mennään ajelemaan?
-
partajeesus
kunhan uuden servon saan niin voi lähteä ajelemaan.
itse kävin pari viikkoa sitten kuortaneen varastolla tarkistamassa paikan ja aika pettynyt olin.
iso osa alueesta niin sileää ja tasaista että siellä ajaisi vaikka stadium truckilla.
paluumatkalla sitten jäin ajelemaan lemminkäisen louhokselle siihen kohtaan joka on ihan tampereen tien vieressä.
tykästyin siihen paikkaan aika paljonkin.
pari kuvaa:

itse kävin pari viikkoa sitten kuortaneen varastolla tarkistamassa paikan ja aika pettynyt olin.
iso osa alueesta niin sileää ja tasaista että siellä ajaisi vaikka stadium truckilla.
paluumatkalla sitten jäin ajelemaan lemminkäisen louhokselle siihen kohtaan joka on ihan tampereen tien vieressä.
tykästyin siihen paikkaan aika paljonkin.
pari kuvaa:

Kah broidikin saanu aikaseks tunkea naamansa tänne, oma menopeli on kans läjässä, odottelee lähinnä akkulaturille virtalähdettä... Käytiin tossa viikonloppuna katsastamassa Kokemäellä orjapaadenkalliot (vai miten tuo kirjotetaan) sinnekkin on pakko mennä tänä vuonna vielä... Kotoisin sieltä siks tuttu paikka sekin.
Sinne paadelle pitäny ittensä jo monta kuukautta raahata ku en kovin kaukana sieltä asu. Tänään kävin taas kuorilassa ajamassa siellä on kyllä maastoa joka lähtöön. Ihan tasasesta kunnon jyrkänteisiin. Ja mikä parasta ei juuri ollenkaan aluskasvillisuutta häiritsemässä.
Mites olis sunnuntaina kuorilassa käynti? Jos vaikka siin 2 aikoihin menis ajamaan?
Ei tänään pääse, eilen siel tuli oltua 4-5 tuntia.
Ollaan veljen kans menos Kuorilaan huomenna lauantaina puolenpäinvän aikaan jos mitään yllättävää ei satu.