Eremon nimimerkillä foorumilla kirjoittelevan kaverin printtifoamit pääsi käpistely ja asennusvaiheeseen.
Ensivaikutelma on vakuuttava. Tulostusjäljessä ei moittimista ja asennus sujui vähemmän yllättäen täysin mutkitta.
Foami vaikuttaa varsin pätevältä mutta vasta kallioillahan tuon voi todeta oikeasti toimivaksi ja koeajoa tässä joutuu pienen hetken odottelemaan talven vuoksi.
Sivuttain foami ei sorra ja pinta on merkittävästi pehmeämpi kuin verrokkina toimiva alt foam.
Todella lupaavan oloinen tuote. 👍
3D printtifoamit
-
NumeroKaksi
- Vanhempi jäsen
Re: 3D printtifoamit
Kiitoksia palautteesta! Pintapehmeyttä pystyy helposti muuttamaan suuntaan tai toiseen, joten jos näissä ilmenee muutoksen tarvetta, ilmoittele vaan tänne päin niin muutetaan haluttuun suuntaan :)NumeroKaksi kirjoitti: Su 05.02.2023 10:47 Eremon nimimerkillä foorumilla kirjoittelevan kaverin printtifoamit pääsi käpistely ja asennusvaiheeseen.
Ensivaikutelma on vakuuttava. Tulostusjäljessä ei moittimista ja asennus sujui vähemmän yllättäen täysin mutkitta.
Foami vaikuttaa varsin pätevältä mutta vasta kallioillahan tuon voi todeta oikeasti toimivaksi ja koeajoa tässä joutuu pienen hetken odottelemaan talven vuoksi.
Sivuttain foami ei sorra ja pinta on merkittävästi pehmeämpi kuin verrokkina toimiva alt foam.
Todella lupaavan oloinen tuote. 👍
Scale Class 1 2023 #6/2024 #5/2025 #5
Scale Class 2 2023 #4/2024 #2/2025 #1
Scale Class 3 2024 #2
Scale Class 2 2023 #4/2024 #2/2025 #1
Scale Class 3 2024 #2
Minäkin olen näitä jo käpistellyt tovin. Olen myös ihan vakuuttunut.
Tässä video missä minun höpinöitä ja vertailua soft/medium ja kevyt ja painava/kevyt auto.
Tässä video missä minun höpinöitä ja vertailua soft/medium ja kevyt ja painava/kevyt auto.
Testasin 1.9 4.19 medium inserttejä vähän isompiin renkaisiin.
Eli vasemmalla 1.9 Proline Tsl Super swamper sx 109mm
Ja oikealla 1.9 Boom racing Hustler 4.3/113mm renkaisiin. Hyvän tuntuma jäi näistäkin käsin puristeltuna.
Eli vasemmalla 1.9 Proline Tsl Super swamper sx 109mm
Ja oikealla 1.9 Boom racing Hustler 4.3/113mm renkaisiin. Hyvän tuntuma jäi näistäkin käsin puristeltuna.