Mitä tein harrastukseni kanssa tänään
-
Tinker King
- Legendaarinen!
Re: Mitä tein harrastukseni kanssa tänään
Ahistaa kun kaikki kaupalliset mankkahihnat on liian lyhyitä jättiläislapselle niin tein oman reppuprojekteista ylijääneistä kamppeista. Nyt on taktinen ja mukava hihna joustavasta webbingistä 🤘
-
i am 2 fast 4 you
- Täysi jäsen
Tuli sitten vielä tulosteltua splitteri, diffusuri ja takaspoikka. Vieläkin kahden vaiheilla tuosta spoikasta että pistääkkö paikoilleen vai ei. Värikin vielä päättämättä kun tuo sininen alkanut tympimään 😂
Kuvastaa tämänhetkistä tilannetta, ristisyöttöpöytä on löytänyt paikkansa lattialta, kovasti olen yrittänyt sitä häätää jonnekin, mutta ei liiku omin avuin. Ehkä siltä puuttuu koti...
download/file.php?mode=view&id=17172
download/file.php?mode=view&id=17172
-
Tinker King
- Legendaarinen!
Vähän erilaista harrastamista mutta käyn aivovamman kuntoutuksen yhteydessä toimintaterapiassa ja siellä pitäis toteuttaa joku projekti ja valitsin puutyöt ja työkaluseinän mun rc-työkaluille. Käyttööni saan pienen verstaan, kaikki materiaalit ja tarvikkeet ja työkalut. Tänään tehtiin piirustukset ja vuoden vaihteen jälkeen toteutus. Tavoitteena käsi-silmäkoordinaation parantaminen ja valmistautuminen töihin paluuseen. Pakko sanoa että on aivan mahtava juttu että saa tehdä jotain hyödyllistä ja järkevää.
Hieno homma, niin moinen mahku työtiloissa kyhäilyyn kuntoutuksen nimissä, kuin myös se että pääset takas töihin joskus.Tinker King kirjoitti: Ke 14.12.2022 14:13 Vähän erilaista harrastamista mutta käyn aivovamman kuntoutuksen yhteydessä toimintaterapiassa ja siellä pitäis toteuttaa joku projekti ja valitsin puutyöt ja työkaluseinän mun rc-työkaluille. Käyttööni saan pienen verstaan, kaikki materiaalit ja tarvikkeet ja työkalut. Tänään tehtiin piirustukset ja vuoden vaihteen jälkeen toteutus. Tavoitteena käsi-silmäkoordinaation parantaminen ja valmistautuminen töihin paluuseen. Pakko sanoa että on aivan mahtava juttu että saa tehdä jotain hyödyllistä ja järkevää.
Offroad ON muutakin kuin rock crawlingia, ookko tiänny?

Lexan <3
KIITOS SPIRIT OF SCALE,rippistä.
Lexan <3
Hieno juttu! Varsinki kun jos tottunu puhaa käsillään, niin tollanen harjoitejan on enemmän kuin paikallaan. Lisäks vielä kuntoutus tähtäimenä duuniin paluu ni mikä sen hienompaa. Laittelehan kuvia millanen tuli.Tinker King kirjoitti: Ke 14.12.2022 14:13 Vähän erilaista harrastamista mutta käyn aivovamman kuntoutuksen yhteydessä toimintaterapiassa ja siellä pitäis toteuttaa joku projekti ja valitsin puutyöt ja työkaluseinän mun rc-työkaluille. Käyttööni saan pienen verstaan, kaikki materiaalit ja tarvikkeet ja työkalut. Tänään tehtiin piirustukset ja vuoden vaihteen jälkeen toteutus. Tavoitteena käsi-silmäkoordinaation parantaminen ja valmistautuminen töihin paluuseen. Pakko sanoa että on aivan mahtava juttu että saa tehdä jotain hyödyllistä ja järkevää.
-
Metsäläinen
- Vanhempi jäsen
Olin kaksi vuotta Helsingin Kyläsaaren U6 verstaalla kuntouttavassa työtoiminnassa tekemässä puutöitä ja sen seurauksena puusepäksi opiskelu alkaa 2.1.2023 Vallilan amiksessa. Taas kerran Vallilaan olen siellä suorittanut jo maanmittauksen perustutkinnon.Tinker King kirjoitti: Ke 14.12.2022 14:13 Vähän erilaista harrastamista mutta käyn aivovamman kuntoutuksen yhteydessä toimintaterapiassa ja siellä pitäis toteuttaa joku projekti ja valitsin puutyöt ja työkaluseinän mun rc-työkaluille. Käyttööni saan pienen verstaan, kaikki materiaalit ja tarvikkeet ja työkalut. Tänään tehtiin piirustukset ja vuoden vaihteen jälkeen toteutus. Tavoitteena käsi-silmäkoordinaation parantaminen ja valmistautuminen töihin paluuseen. Pakko sanoa että on aivan mahtava juttu että saa tehdä jotain hyödyllistä ja järkevää.
Sitten harrastuksen pariin, onnistuin tyräämään Halko servon väliaikaisesti. Servo varsi piti irrottaa onnistuin pyöristämään kannan ja sitten
porasin kannan irti. Ruuvista ei jäänyt vartta jäljelle, että sen olisi voinut pihdeillä pyöritellä pois. Eli uusi ratassarja hankinta listalle!
-
Tinker King
- Legendaarinen!
Hieno homma! Itsellä tavoitteena palata vanhoihin (konttori)hommiin mutta vielä ei ole tiedossa onko se mahdollista siinä määrin kuin tehtävä vaatii. Kesään asti aikaa tehdä osa-aikaisena joten eiköhän siinä ajassa selviä omat kyvyt ja/tai toimenkuvan muokattavuus. Kokeillaan ja katsotaan ja pidetään mieli avoimena kaikenlaisille ratkaisuille 👌.Metsäläinen kirjoitti: Pe 16.12.2022 08:54 Olin kaksi vuotta Helsingin Kyläsaaren U6 verstaalla kuntouttavassa työtoiminnassa tekemässä puutöitä ja sen seurauksena puusepäksi opiskelu alkaa 2.1.2023 Vallilan amiksessa. Taas kerran Vallilaan olen siellä suorittanut jo maanmittauksen perustutkinnon.
Harrastuksen eteen olen lähinnä tehnyt ajatustyötä/suunnittelua. Safariauto kaipaisi uusia lisävaloja ja sisustan, rällikupla odottaa että ebaysta löytyneet sand scorcherin ”moottori” ja kojelauta saapuvat niin projekti nytkähtää eteenpäin ja seuraava projektikin on jo lähtökuopissa, kori vain puuttuu.
Päätin alkaa eristään kylmää eteistä..
Mulla kans oli neuron osastolla toimintaterapiassa ohjelmassa pöytä stigan ehjäystä 🤣Tinker King kirjoitti: Ke 14.12.2022 14:13 Vähän erilaista harrastamista mutta käyn aivovamman kuntoutuksen yhteydessä toimintaterapiassa ja siellä pitäis toteuttaa joku projekti ja valitsin puutyöt ja työkaluseinän mun rc-työkaluille. Käyttööni saan pienen verstaan, kaikki materiaalit ja tarvikkeet ja työkalut. Tänään tehtiin piirustukset ja vuoden vaihteen jälkeen toteutus. Tavoitteena käsi-silmäkoordinaation parantaminen ja valmistautuminen töihin paluuseen. Pakko sanoa että on aivan mahtava juttu että saa tehdä jotain hyödyllistä ja järkevää.
-
nenolanjones
- Vanhempi jäsen
Alkanu tuo kalusto lisääntyä ja levitä pitkin kämppää, niin pystytin hyllyn, melkein kaikki mahtui 😀
Tänään alkoi Honchon ruostuttaminen 🤔
Scale Class 1 2023 #6/2024 #5/2025 #5
Scale Class 2 2023 #4/2024 #2/2025 #1
Scale Class 3 2024 #2
Scale Class 3 2024 #2
-
Tinker King
- Legendaarinen!
Vielä kesken mut Land Cruiseriin skalemmat lisävalot ja niille vähän suojarautaa ettei heti oo palasina. Nyt pohjamaaleissa, huomenna mustaks.
On hieno, tuollanen onttona olis uskottava kampe, sitoa jonkun rc pickupin lavalle. Kelkat <3
Offroad ON muutakin kuin rock crawlingia, ookko tiänny?

Lexan <3
Lexan <3
Onttona?
Siis toimimaton?
Tuo on 65cm pitkä että ei ihan mene skaalaan... Ei edes 1/6...
Edellisestä pienoismallista aikaa varmaan 21v, vielä pitää säestää ja siirtokuvat laittaa🫣
Tulostin pienen maastoperävaunun 1/10 autoon 👌 Vielä pitäisi jonkinlainen peite rakennella ja mahdollisesti joitain valoja.
Scale Class 1 2023 #6/2024 #5/2025 #5
Scale Class 3 2024 #2
Scale Class 3 2024 #2
Hauska nähdä muutakin lajiin liittyvää puuhastelua. käyny mielessä itelläkin, että pistäkö kokeilla reilu 20v tauon jälkeen pienoismalleja. markkinoilla on törkysen komeita pienoismalleja.
Itellä käyny kans mielessä tämä, olis noita kokoomattomia muutama odottamassa mutta vie sitten koko pöydän kun alkaa tekeen. Yks balsamallikin olis mutta se nyt saa odottaa....Crawl3r kirjoitti: Ma 19.12.2022 11:09 Hauska nähdä muutakin lajiin liittyvää puuhastelua. käyny mielessä itelläkin, että pistäkö kokeilla reilu 20v tauon jälkeen pienoismalleja. markkinoilla on törkysen komeita pienoismalleja.