Tein vinssiservolle telineen.. Ohjausservon pidikkeen yläpuolelle. En vielä päässyt kokeilemaan vinssiä kun en ole jaksanut porata narulle reikää, että pysyisi kiinni..
Rekisterikilpi ;D Ja johonkin tuohon kohtaa nuo kattovalot tulee.. Ja vakiovaloihin tulee aikavarmasti umpiot ja ledit sinnekkin.
Mukavasti tuo lisää ilmettä nuo lisävalot ja "scaletavarat" katolla! Vielä kun taakse keksit jotakin, esim tlt vakiorenkaasta kavennetun vararenkaan tai sitten teet tollasen kanisterin sinne :) Nättihä tämä on!
Sanompaha vaa (sori ku kiroilen mut nyt on pakko) et on kyl iha ketun hienon näköne vehje. varsinkii toi "warn" vinnsi tuol ees. kyl saa arvosanaks iha 10!! :o ;D eikä toi maalaus virhe tuota ainakaa mulle päänvaivaa, tuleepaha enemmä scale offroadia tollasen "ravan" mukana.
Viimeksi muokannut ax scuba, Ti 11.03.2008 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tähänhän ei ole kirjoitettu pitkään aikaan mutta ajattelin silti kysyä gerbiililtä että mistä ostit nuo sivulla 4 näkyvät umpiot ja tuon "valoraudan", sillä itse olen koittanut metsästää samanlaisia :)
N!kke kirjoitti:
tähänhän ei ole kirjoitettu pitkään aikaan mutta ajattelin silti kysyä gerbiililtä että mistä ostit nuo sivulla 4 näkyvät umpiot ja tuon "valoraudan", sillä itse olen koittanut metsästää samanlaisia :)
Kerpiilin puolesta vastaten:
Osathan ovat Tamiya Highlift Foortista, eli tamiya jälleenmyyjät taikka vaikka Towerhoppies.