RC4WD TF2 Marlin crawler
RC4WD TF2 Marlin crawler
No niin, vieläkään en ole suuri RTR autojen ystävä, mutta tätä ei ollut muuten saatavina, tai miksi ei ostamalla TF2 kitti ja siihen päivityksiä.
Tarkoitus olisi rakentaa ylkonäöllisesti mahdollisimman paljon esikuvaansa muistuttava Hiluxi, eli kovaa koria pääsee jonkun verran taas muokkaamaan. Korin maalataan, koska jotenkin tuo läpikuultava muovikori ei ollut vakuuttava.
Sisustaa on tarkoitus tähän rakennella styreenistä, hyödyntaen korin mukana tullutta kojelautaa ja penkkiä jota mojave koriin myydään.
Autossa on paljon hyviä ”upgrade” osia jo vakiona; xvd vetarit, supersoft lehtijouset, teemaan sopivat vanteet ja kumit, ”scale” iskari, metallinen marlin puskuri edessä, MC lavakaari..
Muuten auto pitää käydä kokonna läpi ja jousitusta saada vähän pehemämmäksi, nyt on aika jäykkä huolimatta Super soft jousipaketista. Sähköt uusiksi vinssi keulaan, niin eiköhän tästä tule minua mielyttävä safarikulkine..
Tarkoitus olisi rakentaa ylkonäöllisesti mahdollisimman paljon esikuvaansa muistuttava Hiluxi, eli kovaa koria pääsee jonkun verran taas muokkaamaan. Korin maalataan, koska jotenkin tuo läpikuultava muovikori ei ollut vakuuttava.
Sisustaa on tarkoitus tähän rakennella styreenistä, hyödyntaen korin mukana tullutta kojelautaa ja penkkiä jota mojave koriin myydään.
Autossa on paljon hyviä ”upgrade” osia jo vakiona; xvd vetarit, supersoft lehtijouset, teemaan sopivat vanteet ja kumit, ”scale” iskari, metallinen marlin puskuri edessä, MC lavakaari..
Muuten auto pitää käydä kokonna läpi ja jousitusta saada vähän pehemämmäksi, nyt on aika jäykkä huolimatta Super soft jousipaketista. Sähköt uusiksi vinssi keulaan, niin eiköhän tästä tule minua mielyttävä safarikulkine..
Re: RC4WD TF2 Marlin crawler
Tää on ehkä yksi "parhaimmista" RC4WD rtr:stä, "isommat" renkaat ja tyylikkäät 1,7" beadlockit, ja sit noi metalli puskuri ja lavakaari.. Koskahan mulle ilmestyy RC4WD? :)
Minä olen samaa mieltä. Tässä on hyvä setti ja yksi halvimmista RC4WD rtr seteistä.
Minä ehkä voin myydä defen😊🤔
No jo TF2 julkaisusta asti olen kuolannut sitä. Kyllä se on TF2 jos taloon sellainen tulee :DPertsax kirjoitti: Ti 19.07.2022 14:06 Minä olen samaa mieltä. Tässä on hyvä setti ja yksi halvimmista RC4WD rtr seteistä.
Kyllä näissä TF2 alustoissa on sitä jotain. Ei gelandekaan huono ole, mutta coilover/4-linkki jousituksella on kyllä parempiakin alustoja olemassa.
Jonkun auton tässä joutuu tilan puutteessa varmaan laittamaan myyntiin, en ole vielä päättänyt, että mikä..
Mutta jotta keskustelu pysyisi aiheessa, elektroniikaksi tulee tähän todennaäköisesti fusion 1800kv ja halko turner 2,0 servo.
Vinssiksi keulaan tulee Warn mini scalevinssi ja sitä ohjaamaan nopariksi HW 1060.
Jonkun auton tässä joutuu tilan puutteessa varmaan laittamaan myyntiin, en ole vielä päättänyt, että mikä..
Mutta jotta keskustelu pysyisi aiheessa, elektroniikaksi tulee tähän todennaäköisesti fusion 1800kv ja halko turner 2,0 servo.
Vinssiksi keulaan tulee Warn mini scalevinssi ja sitä ohjaamaan nopariksi HW 1060.
Kyllähän se vähän tuntui syrämmessä alkaa vetämään viilltoa oviin ja sahaa heiluttamaan🤕
Onneksi illan veisteltyäni ja leikeiltyä forexia alkaa oviaukko näyttämään vähän sinne päin mitä esikuvassa.
Tähän saa tehytyä varmaan täyssyvän sisustan🤔 kun akku ja vastari mahtuu hyvin tuonne penkin alle, sekä vinssin nopari🤙🏼
Jousista otin lyhyimmät pois ja tein ”chino” modin,eli drmeli laulamaan ja lehdisä silmukkaan viistettä ja tietysti kokoajan oon pomputellut tuossa pöydällä😝😝 tässä olikin jo uuden malliset iskareiden takakiinnikkeet, ja iskareiden sisältä on jouset pois, niin kaikki SBG 5 lehtijousi vinkkiä on tehty ja työn alla💪🏼
Ja tuossa vähän viilistelyä orkkin marlin crawlerista
Onneksi illan veisteltyäni ja leikeiltyä forexia alkaa oviaukko näyttämään vähän sinne päin mitä esikuvassa.
Tähän saa tehytyä varmaan täyssyvän sisustan🤔 kun akku ja vastari mahtuu hyvin tuonne penkin alle, sekä vinssin nopari🤙🏼
Jousista otin lyhyimmät pois ja tein ”chino” modin,eli drmeli laulamaan ja lehdisä silmukkaan viistettä ja tietysti kokoajan oon pomputellut tuossa pöydällä😝😝 tässä olikin jo uuden malliset iskareiden takakiinnikkeet, ja iskareiden sisältä on jouset pois, niin kaikki SBG 5 lehtijousi vinkkiä on tehty ja työn alla💪🏼
Ja tuossa vähän viilistelyä orkkin marlin crawlerista
Ai että. Tässähän täytyy itsekin kaivaa TF2 tulille ja lähtee scaleradalle kurvailemaan. Siistit "ovet". Etupäähän suosittelen shackle reversal modia niin että nuo riipukkeet on skidin puolella. Veikkaanpa että oli jo suunnitelmissasi koska alkuperäisessä autossakin ne on sillai. Jatkakaa!
Aina oppii uutta kun harrastaa itteensä parempien kanssa 
Scale Class 3 Champ -24
Scale Class 2 Champ -22, -23 & -24
Scale Class 1 4@ -22 2@ -23
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Scale Class 3 Champ -24
Scale Class 2 Champ -22, -23 & -24
Scale Class 1 4@ -22 2@ -23
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Odotahan sen verran, että saan tämän ajokuosiin, niin tulen kaveriksi. Tällä viikolla pitäis olla kaikki osat kasassa, niin vaikka viikonloppuna voisin ajella radalle safaroimaan. Alkaa varmaan olemaan tämä kori ja ohjaamokin varmaan aika pitkällä loppuviikosta.
Juu shackle revesalia varten on ostettu sopivaa pelitä ja leikattu jo palaset, tarkoitus kopioida aika suoraan A and M garegen versiot; https://aandmgarage.com/shop/ols/produc ... versal-kit
RC4WD omat on toisessa ja ne tuo liian eteen ja alas kiinnitys kohdan lehtijousille, omaan makuun
Juu shackle revesalia varten on ostettu sopivaa pelitä ja leikattu jo palaset, tarkoitus kopioida aika suoraan A and M garegen versiot; https://aandmgarage.com/shop/ols/produc ... versal-kit
RC4WD omat on toisessa ja ne tuo liian eteen ja alas kiinnitys kohdan lehtijousille, omaan makuun
Ke ja to illat meni naapureiden kanssa kaljotellessa😏 ja eilenkin meinasi lähteä ryyppy päälle, mutta kävin vetämässä golf kierroksen, niin oli tänään virtaa keskittyä askartelemaan😊
4h nyt istuskellut ja hionut ja leikellyt palasia ja alkaa olemaan valmista. Palopelti puuttu, mutta sekin on jo melkein liimausta vaille valmis. Sisusta tulee runkoon kiinni ja vain kojetaulu jää koriin kiinni😏
Toki piti käydä pienet testit, kun sain sähköt kiinni🤘🏽
4h nyt istuskellut ja hionut ja leikellyt palasia ja alkaa olemaan valmista. Palopelti puuttu, mutta sekin on jo melkein liimausta vaille valmis. Sisusta tulee runkoon kiinni ja vain kojetaulu jää koriin kiinni😏
Toki piti käydä pienet testit, kun sain sähköt kiinni🤘🏽
Sadetta odotellessa pohjat maalattu ja osa ihan loppumaaleissakin.
Tarrat, ikkunan tiivisteet ja lakka☺️
En taida kiitävää lakkaa hankkia, vaan vedän satiinilla..
Tarttuu ajosta lika paremmin🤪
En taida kiitävää lakkaa hankkia, vaan vedän satiinilla..
Tarttuu ajosta lika paremmin🤪
Osaako kukaan sanoa saisko tämän tarra-arkin kopioitua vastaavalle siirtokuvalle mitä pienoismalleihin käytetään?
Saisi hyvin lakan alle ja sais kulua sieltä, kuten maalattu logo, kun kuitenkin osuu johonkin joskus, tämmöistä mietin tässä nukkumaan mennessä🥹
Saisi hyvin lakan alle ja sais kulua sieltä, kuten maalattu logo, kun kuitenkin osuu johonkin joskus, tämmöistä mietin tässä nukkumaan mennessä🥹
Siirtokuva ongelmaan löytyi ratkaisu ja huomenna töissä kokeilemaan miten tulosteet onnistuu🤓
Ennen kuin pääsen uudestaan lakkaamaan koria, niin vähän detaljointia pystyin suorittamaan🤌🏼
Ennen kuin pääsen uudestaan lakkaamaan koria, niin vähän detaljointia pystyin suorittamaan🤌🏼
- Liitteet
Maalaukset on loppu suoralla, vielä kerros lakkaa ja sitten ehkä lievää säestystä😎
Maalin sävy ja lopputulos, on juuri sitä mitä halusin💪🏼
Puskuri taakse, sliderit pitää tehdä metallista ja vielä pieniä detaileja yleisesti askarrella😊
Maalin sävy ja lopputulos, on juuri sitä mitä halusin💪🏼
Puskuri taakse, sliderit pitää tehdä metallista ja vielä pieniä detaileja yleisesti askarrella😊
Hitto tästä tulee hieno! 😎
Kyllä tämä omaakin silmää jo miellyttää, maalaus ja lakka onnistui kyllä hyvin. Ja kunhan puskurin ja slaiderin saan onnistumaan, niin ”avot” komea ku postiauto tai A. Valpun linjuri🤣🤣
Upeaa jälkeä jälleen, ei voi kuin ihailla näitä sinun autoja!
Paljon ei tämään vierailta kerennyt metallia työstämään, mutta ensimmäinen versio takapuskurista tuli tehtyä.
Voi olla että taivuttelen uuden🤔
Tuli ehkä pari millia liian kapea, ja taidan kiinnitystä vähän muuttaa..
Voi olla että taivuttelen uuden🤔
Tuli ehkä pari millia liian kapea, ja taidan kiinnitystä vähän muuttaa..
No siistihän siitä kuvan välityksellä tuli. Peukku!
Tänään piti käydä vähän maastossa ajamassa, kun sain lehtijousten reverse kitin asennettua. Ja samalla laitoin rx4wd overdive jakolaatikon paikoilleen. Minimi setupilla se antoi muistaakseni n. 20:1 overdiren eteen. Kyllä sillä iso merkitys on miten saa etusta helpommin nousemaan ja kääntyvyys parani selkeästi.
Vähän piti scaleosia tehdä, jotta auto näyttäisi enemmän esikuvaltaan😊
Vähän piti scaleosia tehdä, jotta auto näyttäisi enemmän esikuvaltaan😊