Perstaxin wraith 1,9” (näkkimäki edition😎)
Perstaxin wraith 1,9” (näkkimäki edition😎)
Jo axialin julkaisusta asti olen salaa haaveillut tästä autosta, mutta ei vaan ole tullut hankittua, kun mieluummin aina hankin rakennussarjan ja kasaan auton itse.
No nyt Related laittoi kalustoa myyntiin ja oli kuvien perusteella ”helmi” kuntoinen auto tarjolla. Ei muuta kun viestiä ja auto oli varattu minulle. Ja nyt auto onkin sitten kotona.
Työpiste on siivottu ja puuhaminen tämän kimpussa voi alkaa😏
No nyt Related laittoi kalustoa myyntiin ja oli kuvien perusteella ”helmi” kuntoinen auto tarjolla. Ei muuta kun viestiä ja auto oli varattu minulle. Ja nyt auto onkin sitten kotona.
Työpiste on siivottu ja puuhaminen tämän kimpussa voi alkaa😏
Re: Perstaxin wraith 1,9” (näkkimäki edition😎)
Osia alkoi tähän löytyä, kun oikein kaiveli työkalupakkia syvältä🥴😅
Osia alkoi tähän löytyä, kun oikein kaiveli työkalupakkia syvältä🥴😅
No niin, aika paljon sitä kerkeää, kun vaan jaksaa alkaa touhuta😊
Onkohan axialin liikevaihto kiinni vaseliinistä, ei yhtään vaseliiniä vaihteiston rattaissa hampaissa. Sivussa pieni nököre.
Ja valoja keulaan😎
Onkohan axialin liikevaihto kiinni vaseliinistä, ei yhtään vaseliiniä vaihteiston rattaissa hampaissa. Sivussa pieni nököre.
Ja valoja keulaan😎
Piti laittaa vähän nippuun fiilistely kuvan ottoa varten😊
Huomenna koe ajolle, ja jos kerkeäisi tekemään linkit.
Huomenna koe ajolle, ja jos kerkeäisi tekemään linkit.
Komia auto tulossa. Mitkäs akselit nuo on?
Kiitos, tehdään tästä sellainen himmeli, jolla voi ajaa yötäpäivää😊 valoja tulee reilusti
Akselit on ameriikan herkkua, eli Vanquish currie rockjock 10,2lle
Ehkä hienoimmat akselit mitä rc autoihin on ikuna tehty.
Akselit on ameriikan herkkua, eli Vanquish currie rockjock 10,2lle
Ehkä hienoimmat akselit mitä rc autoihin on ikuna tehty.
Eilen ei kerennyt tekemään autolle mitään.ä🫣
No tänään kerkesin, päivällä muistelin, että pitäisi olla aika paljon erilaisia linkkejä työkalupakissa ja sieltähän niitä löytyi.
No tänään kerkesin, päivällä muistelin, että pitäisi olla aika paljon erilaisia linkkejä työkalupakissa ja sieltähän niitä löytyi.
Herkullinen projekti! Akselit on kyllä komeat. Onko lopullinen rengastus näkkimäkeen päätetty?
Kyllä, mukava laite💪🏽🤘🏽
Ihan varmaksi en ole vielä päättänyt, ehkä prolinen krawlerit tai sitten jconcept Tusk tai landminet.
Riippuu vähän lähdenkö tällä vai toisella autolla safarille, sitäkään ole vielä päättänyt🤯
Ihan varmaksi en ole vielä päättänyt, ehkä prolinen krawlerit tai sitten jconcept Tusk tai landminet.
Riippuu vähän lähdenkö tällä vai toisella autolla safarille, sitäkään ole vielä päättänyt🤯
illalla pieni lenkki nurmella, asfaltilla ja lähitestikalliolla.
Samat huomiot kuin Pisellä, vaatii vähän leveämmälle renkaat, ajoin noilla vakio renkailla. Nyt oli alla nuo myynnissä olevat element iskarit, joissa on se pensring mod tehtynä, pitää myös kokeilla 90mm rajoittamattomilla kunhan käyn noin kokeilemassa.
Tänään jos kerkeän juottaa valot nippuun, niin sitten käyn kunnolla ajamassa ja laitan alle Prolinen krawlerit.
Samat huomiot kuin Pisellä, vaatii vähän leveämmälle renkaat, ajoin noilla vakio renkailla. Nyt oli alla nuo myynnissä olevat element iskarit, joissa on se pensring mod tehtynä, pitää myös kokeilla 90mm rajoittamattomilla kunhan käyn noin kokeilemassa.
Tänään jos kerkeän juottaa valot nippuun, niin sitten käyn kunnolla ajamassa ja laitan alle Prolinen krawlerit.
Kerkesin hät’hätää eilen käydä ajamassa ”testikalliolla” ja ottamassa parit kuvat. Hauska laite on kyllä ajaa, ei voi muuta sanoa, mutta luulen että ei tästä minun suosikkia tule. Tykkään enemmän ajaa kuten oikeilla autoilla🤔
No rakennetaan nyt loppuun, asennetaan valot joita olen suunnitellut. Eli tehdään tästä valmis auto, jonka voi nopeasti aina laittaa ajokuntoon ja käytetään akselit johonkin toiseen. Onneksi ei ole iso homma ruuvata akseleita toiseen runkoon, kun on linkit ja iskarit valmiina odottamassa. Ja ehkä jossain vaiheessa hankkia omat VP akselit, kun tulee sopivat vastaan..
Pitää laittaa leveämmät hexit, niin sitten on varmasti valmis Näkkimäkeen.
No rakennetaan nyt loppuun, asennetaan valot joita olen suunnitellut. Eli tehdään tästä valmis auto, jonka voi nopeasti aina laittaa ajokuntoon ja käytetään akselit johonkin toiseen. Onneksi ei ole iso homma ruuvata akseleita toiseen runkoon, kun on linkit ja iskarit valmiina odottamassa. Ja ehkä jossain vaiheessa hankkia omat VP akselit, kun tulee sopivat vastaan..
Pitää laittaa leveämmät hexit, niin sitten on varmasti valmis Näkkimäkeen.
Rupesin työpöytää siivoamaan, niin meinasi koko touhu jäädä😂 nostin tämän lattialta pöydälle. Pojalla oli ajossa parit ruuvit linkeistä ja ohjauksesta irronnut, niin meni remonttihommiksi siivous😳.
Vaihdoin alle scx103 suorat akselit ja taakse laitoin swaybarin, enwmmän ulkonäköä tuomaan, mutta kyllä siitä nopealla testauksella tuntui jotain hyötyäkin olevan💪🏽
Romukopasta löytyi kyllä tyylin sopiva alupuskuri, mutta tulee aika paljon ulos keulasta, niin taitaa jäädä edelleen tuonne reserviin tuo puskuri🤔 takaosaan pitäisi tehdä ”sisusta” ja sinne piilottaa vinssi, mikäli tällä näkkimäkeen meinaa mennä. Voi kyllä olla, että VS410 pro on se auto jolla sinne lähdetään🤔
Vaihdoin alle scx103 suorat akselit ja taakse laitoin swaybarin, enwmmän ulkonäköä tuomaan, mutta kyllä siitä nopealla testauksella tuntui jotain hyötyäkin olevan💪🏽
Romukopasta löytyi kyllä tyylin sopiva alupuskuri, mutta tulee aika paljon ulos keulasta, niin taitaa jäädä edelleen tuonne reserviin tuo puskuri🤔 takaosaan pitäisi tehdä ”sisusta” ja sinne piilottaa vinssi, mikäli tällä näkkimäkeen meinaa mennä. Voi kyllä olla, että VS410 pro on se auto jolla sinne lähdetään🤔