Trx6 Hauler, joko tilasit uutuuden?
Re: Joko tilasit.? Minä en...😜
On kyllä makee. Ja säästähän tolla kulujakin kun ei tarvii aina hakee siirtokilpiä maasturia varten 😁
-
Metsäläinen
- Vanhempi jäsen
Onhan se hieno. Hieman näyttää tuhdin kokoiselta toi maasturi tossa lavalla.
Eri mittakaava. Hauleri on noin 1/10 kun Blazerin mittakaava on noin 1/8,5.Metsäläinen kirjoitti: Pe 01.07.2022 11:22 Onhan se hieno. Hieman näyttää tuhdin kokoiselta toi maasturi tossa lavalla.
-
Metsäläinen
- Vanhempi jäsen
MST:een ja Tamiyan pikkumaasturit olisi vissiin lähempänä oikeeta kokoa ja samalla paranis niiden maasto ominaisuudet, kun pitäisi sen koko
ajon ajan lavalle kiinnitettynä.
ajon ajan lavalle kiinnitettynä.
Joo, omaan makuun ei ainakaan ole ihan niin justiinsa pienet kokoerot. Erittäin mukava, kun saa kalustoa kyytiin ja voi fiilistellä helpossa maastossa. Perska istui aivan nätisti, tarvitsee kevyen kiinnityksen että pysyy maastossa kyydissä.
-
kumitarzan
- Täysi jäsen
Sitten vaan leikkaamaan ikkunat auki ja sisusta 👍
Traxxas TRX-6 Hauler - Joko tilasit.? Minä en...😜
Tämän otsikon voisi muuttaa, että kertoisi mistä on kysymys. Kun ihmiset vuosien päästä tulevat lukemaan tänne näitä tämän hetken ajatuksia tästä uutuudesta.kj_temmes kirjoitti: To 16.06.2022 09:00 Kuinka moni pisti ennakon sisää?
https://m.traxxas.com/products/landing/ ... &fs=e&s=cl
Mitä porukka mieltä tuosta...?🧐
Heti piti tietenkin mennä videota tekemään uutuudesta. Vaikka paperilla se on vaan pidempi trx-6, niin on siinä jotain erityistä livenä nähtynä ja ajettuna kun kuorma päällä.
Sitä alkuperäistä ei pysty muuttaa kun moderaattori.
Mode Huom.
Muutetaanko otsikko vaikka.
"Trx6 Hauler, joko tilasit uutuuden?"
Mode Huom.
Muutetaanko otsikko vaikka.
"Trx6 Hauler, joko tilasit uutuuden?"
Re: Trx6 Hauler, joko tilasit uutuuden?
Joo tollanen sen pitäis olla toki tuo kippaus linakeilla ei välttämätön pelkkä iskunvaimenninkin riittäs ku lava olis moottoroitu niin kippaa se painovoimallateppisch kirjoitti: To 07.07.2022 11:34 Tässä on modaus jollainen tuon pitäisi olla jo out of box.
https://youtu.be/FQAd22tTP_4
Hieno systeemi. Mutta silti, vaatii radiosta kanavia, isoja hankitoja. Tuollaiset actuatorit on arvokkaita, ja silti lavalle ei pysty ajamaan autoa lavalle. Tässä on jo kaveriporukassa haudottu miten tuohon saisi lavan laskemaan.teppisch kirjoitti: To 07.07.2022 11:34 Tässä on modaus jollainen tuon pitäisi olla jo out of box.
https://youtu.be/FQAd22tTP_4
Itse lähtisin tekemään pitkät ajosillat, jotka olisi kaksiosaiset ja menisi linkkuun...
Olisi hienoa nähdä Traxxasilta joku OEM ratkaisu tähän. Hintaahan sillä olisi varmasti rutosti, mutta kyllä sille ostajiakin löytyisi. Tuo radiopuoli tosiaan siinä vähän yskii, kun itse autossa jo niin monta kanavaa ja tuollainen taitaa vaatia kaksi lisää. Kolmas lisäkanavatarve jos lavalle laittaa vielä vinssinkin.
Sitten ei auta kun tilata Temmekseltä se ultimate radio miljoonalla nippelillä 🤣
Sitten ei auta kun tilata Temmekseltä se ultimate radio miljoonalla nippelillä 🤣
Haha..teppisch kirjoitti: Pe 08.07.2022 09:34 Olisi hienoa nähdä Traxxasilta joku OEM ratkaisu tähän. Hintaahan sillä olisi varmasti rutosti, mutta kyllä sille ostajiakin löytyisi. Tuo radiopuoli tosiaan siinä vähän yskii, kun itse autossa jo niin monta kanavaa ja tuollainen taitaa vaatia kaksi lisää. Kolmas lisäkanavatarve jos lavalle laittaa vielä vinssinkin.
Joo. Pisen ja "with the boys" kanssa ollaan tosiaan ideariiheä pidetty. Kanavien tarvetta voisi hieman kiertää nokkelalla Arduino ohjelmoinnilla. Katsotaan jos joskus tuollainen vaihtolava projekti napsahtaisi käyntiin.
Sattumalta yks "nippeli" radio tuli rakennettua lisää. ;)
Vielä ei ole kukaan tukkua lyönyt siitä kätöseen 😝