https://www.eurorc.com/product/30150/ha ... ot-35t-55t
Äkkiseltään näyttää samalta kun Kiinasta voi suoraan tilata. Laadullisesti ihan ok, hintalaatusuhde ok. Parempaa laatua saa kalliimmalla. Yllättävästi sisältä löytyi kierretty ankkuri. Netti kertoo että:" Skewed armatures offer smoother startup while maintaining near the same torque, RPM, and power as a straight 3-Slot armature."
Hiilipäätyyn ja kannuun oli myös jätetty lovi, päädyn kääntäminen ei siis onnistu, ja pyörimissuunta vaihdettava johdoista.
Testasin tarkoituksella vähän liian pitkällä välityksellä, ja luonnollisesti hitaan vauhdin tarkkuus kärsi ja lämpötilakin nousi. Oli kuitenkin ajettavissa, pahassa paikassa huomasi että meinas yskiä liikkeelle lähdössä.
Halko harjamoottori
Re: Halko harjamoottori
Eli ihan passeli jos halvalla haluaa rakentaa?
Erittäin, pistin pinjonia kohdilleen ja käväsen vielä ajelemassa kivikossa , mutta tällä kokemuksella suosittelen.
Pikku kysymys tähän moottoriin liittyen. Moottorin mukana tuli johdonpätkät, joissa on toisessa päässä liittimet valmiina, toiset päät oletettavasti juotetaan moottoriin kuva. En nyt löytänyt tietoa mikä liitin tuo on, eli jos haluaisi käyttää näitä vakioliittimä niin mistä löytyisi näille pari? Vai onko parempi vaihtaa tilalle joku muu liitin, vai kenties kokonaan ilman liittimiä noparin johdot juottaa suoraan moottoriin? Liittimestä avattava liitos tietenkin puoltaa paikkaansa jonkin remontin sattuessa kohdalle...
Itse suosin yleensä suoraa noparin juottamista moottoriin. Varsinkin nuo mukana tulleet kiinalaiset liittimet tuntuu kärsivän huonosta kontaktista. Jos tahtoo tai tarvii pidemmät johdot, voi laittaa liittimen, mikä tahansa kunnollinen liitin on hyvä vaihtoehto, jos jotain itse laitan niin ns. bullet liittimiä.
Perska TRX ruuvasin just tuon 45T ja kaveriksi tän HW säätimen https://www.eurorc.fi/product/13441/hob ... oottorille ja on kyl mukavan tuntuinen kun saa näppäiltyä säädöt omanlaiseksi.
Mulla käytössä 35t moottorit ja hobbywing 1080 noparit.
Nämä siis 2.2 Pro autossa ja yllätyin positiivisesti 👍
Nämä siis 2.2 Pro autossa ja yllätyin positiivisesti 👍