Mitä tein harrastukseni kanssa tänään
Re: Mitä tein harrastukseni kanssa tänään
Huonosti tullut kuvia otettua mutta mm. :
Gatekeeperin metallipaneelit pohjamaalattu, seuraavaksi kuvassa näkyvää sinistä päälle.
10.3 sisustaa maalailtu.
10.3 alkaa kohta valmistumaan, turvakaarien musta väri vaihtuu vielä oranssiin. Vähän vielä mietinnässä jos maalaisi katon takaosan rubber compilla.
Gatekeeperin metallipaneelit pohjamaalattu, seuraavaksi kuvassa näkyvää sinistä päälle.
10.3 sisustaa maalailtu.
10.3 alkaa kohta valmistumaan, turvakaarien musta väri vaihtuu vielä oranssiin. Vähän vielä mietinnässä jos maalaisi katon takaosan rubber compilla.
Viimeksi muokannut related, Ke 20.04.2022 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onkohan mulla asetuksissa jotain vikaa, mutta yksikään Relatedin littama kuva ei mulla oo ikuna näkynyt🤔
Mulla toimi aikaisemmin ku katoin mobiililla.Pertsax kirjoitti: Ke 20.04.2022 20:47 Onkohan mulla asetuksissa jotain vikaa, mutta yksikään Relatedin littama kuva ei mulla oo ikuna näkynyt🤔
Related! Jos jaat kuvat esim online kuvakansiosta BBC kooding avulla, VARMISTA et kuvat ovat julkiset, tai ne ei koskaan näy täällä
Korjasin viimeisimmän, jotain oon tehny väärin kun olen Googlen kuvista kuvia liittänyt.Pertsax kirjoitti: Ke 20.04.2022 20:47 Onkohan mulla asetuksissa jotain vikaa, mutta yksikään Relatedin littama kuva ei mulla oo ikuna näkynyt🤔
Suunnitelin kaverille Traxxasin rungolle taakse vinssin paikan, korvaa takaiskarin kiinnitystän välissä olevan palikan ja peittää koko takarungon välisen tilan lattialla ja vinssiservo mahtuu kivasti keloineen väliin, kitakin on, mutta jätetty optio lisätä vielä erillinen alumiininen. Mahdolistaa myös orginaalin takapuskurin kiinnikkeen käytön. (orggis takapuskuria kukaan ei halua muutta kiinnike voi olla ihan hyvä.
- Liitteet
-
- Näyttökuva 2022-4-20 kello 21.16.57.png (270.82 KiB) Katsottu 3134 kertaa
-
- Näyttökuva 2022-4-20 kello 21.13.04.png (212.36 KiB) Katsottu 3134 kertaa
Uutta hankintaa wraithia kävin läpi jo toista päivää, tänään iskarien huolto. Eilen periin rasvojen lisäys/tarkistus sekä uudet etupään laakerit.
No nyt näkyy mullakin🤗
C1 autooni tein panhardille kiinnityksen runkoon ja vääntelin panhardin sopiville mutkille, ettei ota kiinni etuakseliinja tai osu ohjauksen tielle.
Kuuntelin 90-luvun hevi rockia ja juotin hopealla
Kasasin yhden sarjan c1 renkaita vanteille. Aika nätti setti omaan makuun. Jos joltain uupuu ja haluaa koittaa pikkurengas ajelua Nummenpää Mud Challengessä ens kuussa niin multa saa pikkugummeja lainaan. Vähän kaikennäköistä löytyy.
Aina oppii uutta kun harrastaa itteensä parempien kanssa 
Scale Class 3 Champ -24
Scale Class 2 Champ -22, -23 & -24
Scale Class 1 4@ -22 2@ -23
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Scale Class 3 Champ -24
Scale Class 2 Champ -22, -23 & -24
Scale Class 1 4@ -22 2@ -23
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Nuo ns. Phase5 beadlock rinkulat on kyllä hienot👌👍
Pikkasen pihalla puuhastelin, riippusilta löysi paikan mut lienee vielä vähä pitkä...
download/file.php?mode=view&id=14492
download/file.php?mode=view&id=14492
MST CFX-W runko ja akselit, servo akselin päällä. Joku koppa saksasta ja alle tulee 120mm trencherit 🤔
Lainaanpa sportista renkaat
Huomasin koeajossa c1 autolla, että moottori/vaihteisto/skidplate oli tullut asennettua väärinpäin, koska laatikossa oleva overdrive tuli takapyörille... 🤦♂️🤣 No siitä selvittiin onneksi kääntämällä koko paketti toisin päin ja ainoastaan spurrille piti kaivaa lisää tilaa, joka ei onneksi vaikuttanut sisustaan.
Been there, done that 😉jpassi kirjoitti: La 23.04.2022 09:22 Huomasin koeajossa c1 autolla, että moottori/vaihteisto/skidplate oli tullut asennettua väärinpäin, koska laatikossa oleva overdrive tuli takapyörille... 🤦♂️🤣 No siitä selvittiin onneksi kääntämällä koko paketti toisin päin ja ainoastaan spurrille piti kaivaa lisää tilaa, joka ei onneksi vaikuttanut sisustaan.
Penan mökkitien kunto käytiin tsekkaamassa talven jäljiltä.
Aloittelin puskuria ihan extempore.
Ei ole kyllä helpompaa metallin liittämistapaa kun tuo tinaaminen.
Ekaa kertaa ikinä kokeilin ja voi jeshus jos aina kaiken liittäminen olis noin helppoa 😲😲
Hopeakaan ei ole noin helppo.😳
Ei ole kyllä helpompaa metallin liittämistapaa kun tuo tinaaminen.
Ekaa kertaa ikinä kokeilin ja voi jeshus jos aina kaiken liittäminen olis noin helppoa 😲😲
Hopeakaan ei ole noin helppo.😳