Tf2 hilux
Tf2 hilux
Kai tänne voisi laittaa esille mitä tullut tässä rakennettua. Eli ihan perus tf2 hiluxi omalla maulla tehtynä. Into tähän autoon lähti noista lehtijousien modaus jutuista kun on vähän jotain erilaista kuin perus linkkijousitus ja muutenki tosi aidot akselit jne. Olen nyt alustan kasannut melkein kokonaan sekä korin ja sisustan maalannut.
Moottoria lähdin heti koittamaan alaspäin mutta noin alas tuskin jätän kun ohjauslinkit ei taida mahtua järkevästi
Re: Tf2 hilux
Aina kannattaa laittaa juttua rakenteluista.
Aina niistä joku saa jonkun idean omiin rakenteluihin ja mukava niitä on lukea/katsella.
Sisusta on minun makuun maalattu.
Aina niistä joku saa jonkun idean omiin rakenteluihin ja mukava niitä on lukea/katsella.
Sisusta on minun makuun maalattu.
Pikkuhiljaa tämä projekti edennyt.
Etupuskuri/lehtijousien kiinnitys tehty niin sai samassa etujousien riiput taakse ja sitten pikkasen koria laskettu edestä ja jousitusta muokattu niin saatu autoa matalemmaksi. Kuskikin saatu kyytiin
Etupuskuri/lehtijousien kiinnitys tehty niin sai samassa etujousien riiput taakse ja sitten pikkasen koria laskettu edestä ja jousitusta muokattu niin saatu autoa matalemmaksi. Kuskikin saatu kyytiin
Ai että hivelee meikäläisen silmää. Just hyvä stance, swampperit ja ajatuksella tehty!!! Jatkakaa kiitos!
Aina oppii uutta kun harrastaa itteensä parempien kanssa 
Scale Class 3 Champ -24
Scale Class 2 Champ -22, -23 & -24
Scale Class 1 4@ -22 2@ -23
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Scale Class 3 Champ -24
Scale Class 2 Champ -22, -23 & -24
Scale Class 1 4@ -22 2@ -23
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
No mitäs kehuttavaa minulle jäi... no hieno etupuskuri. Metallityöt sujuu hienosti, oletan että se on sinun tekemä. Jos ei muuta niin rakennus topic kuvineen on mukava "päiväkirja" itselle, ja muille mitä on kiva katsella vaikka vuosien päästä.
On juu mun tekemä puskuri kun kovasti tykkään metallitöistä niin täytyy päästä tekemään ite ja kiitos jokaiselle kehuista.
Tää on hieno ja tyylikäs vaikka näitä koreja on jo vähän liikaakin. Arvostan aina itsetehtyjä osia ja puskuri on sopivan häijy lisä tuohon.