Jaskan WPL
Jaskan WPL
Alotetaanpa tämäkin vaikka kalusto liikkuu itäisestä suomesta länttä kohden postin kyyditsemänä
En tiiä mikä tää on mutta on siinä alumiini akselit kaksi vaihdetta ja kova kori 😅 elikkä varsin hyvä kohde ruveta opetteleen säistämisen ja scale rakentelun jalo taito
En tiiä mikä tää on mutta on siinä alumiini akselit kaksi vaihdetta ja kova kori 😅 elikkä varsin hyvä kohde ruveta opetteleen säistämisen ja scale rakentelun jalo taito
- Liitteet
-
- 9DF6A33E-D749-4E25-927F-2A7235C805A8.jpeg (94.72 KiB) Katsottu 4480 kertaa
Re: Jaskan WPL
Nää on hauskoja pikku menijöitä. On siihen sitten upgradea laitettu jos on metalli akselit ja kakslovinen loota. Ei se suorituskykyisin peli, mutta hauska scaleauto joka helppo ottaa mukaansa kokonsa vuoksi
Joo suorituskykyä en ootakkaan tää oli ajateltu dublo lego rataa valloittaan sisä ajoon ja tosiaan tohon säistämis/maalailu harjotteluun kun koko kori maksaa uus 20€ nii taloudellinen vahinko on aika pieni 😅teppisch kirjoitti: Ma 10.01.2022 23:26 Nää on hauskoja pikku menijöitä. On siihen sitten upgradea laitettu jos on metalli akselit ja kakslovinen loota. Ei se suorituskykyisin peli, mutta hauska scaleauto joka helppo ottaa mukaansa kokonsa vuoksi
Altapäin mustaa väriä
Ja vähä hahmotusta tuulilasiin pyyhkiän jäljistä
Josko se tästä lähtis rullaileen
Ja vähä hahmotusta tuulilasiin pyyhkiän jäljistä
Josko se tästä lähtis rullaileen
Löyty maalia kaasutoho ja pikkusen muita tykötarpeita niin jotain sai aikaan
Entiiä meneekö huonompaan vai parempaanhuonoon päin 🤣
Kerta se on eka ja seuraavassa jaksossa ollaan viisaampia
Entiiä meneekö huonompaan vai parempaanhuonoon päin 🤣
Kerta se on eka ja seuraavassa jaksossa ollaan viisaampia
Vaihdettiin väri mustaan ja pikku lisäyksiä tulee
Pitäs tota vasenta kylkeäkin hiukka sotkea mutta tahtoo pienet apurit tehdä sen että aika on rajallista 😅
Pitäs tota vasenta kylkeäkin hiukka sotkea mutta tahtoo pienet apurit tehdä sen että aika on rajallista 😅
Ite laittasin oven kahvast, lukkopesäst valuun reilusti vanhaa lukkosulaa ja muuta lukon tuhoovaa spreivassuvanaa 😁
Samoin oven saranoihin/alapuolele crc vanaa.
Samoin oven saranoihin/alapuolele crc vanaa.
Offroad ON muutakin kuin rock crawlingia, ookko tiänny?

Lexan <3
KIITOS SPIRIT OF SCALE,rippistä.
Lexan <3
KIITOS SPIRIT OF SCALE,rippistä.
Tämä on itseäni kiinnostava, koska tämä 1:12 kaavassa suurinpiirtein. Eli se ”mahtuisi” samaan kuvaan itä-kuormureiden kanssa.
Ilmeisesti itse auto on ihan ok peli, mitä olen katsellut videoita tuosta.
Varmasti hyvä aihio treenailla säistämistä. Tavallaan kovakoreja on aina vähän helpompi säistellä.
Varmasti hyvä aihio treenailla säistämistä. Tavallaan kovakoreja on aina vähän helpompi säistellä.
Siis tämä oli yllättävän mukava ajeltava kaksinopeuksinen vaihteisto on ihan must juttu ja tämä KM versio täys metalli akselit tuo mukavasti painoa alas rattaat diffiin vielä teräksestä niin mahdollisesti kestää ajella paremminPisepise kirjoitti: Pe 04.03.2022 08:46
Tässä on tullut typo ton äänimoden kans on nimittäin KA 😅 ei oikeen sovi jarrujen pakneilma suhahdukset tojotaan 🤭
Mutta ”vakio” sähköt aivan ajettavat ja laajennusta ajatellen ulkoiselle escille on pistoke valmiina jos haluaa irrallisen escin
Tässä sellainenkin mukavuus että vinssille on propo kanava valmiina ja tavannut ohjetta niin pitäisi olla niin että on sisäänrakennetulla vinssin escilläkin
Siis onks tossa joku äänigeneraattori tms äänitehostemoduuli.?JaakkoM kirjoitti: Pe 04.03.2022 12:30Siis tämä oli yllättävän mukava ajeltava kaksinopeuksinen vaihteisto on ihan must juttu ja tämä KM versio täys metalli akselit tuo mukavasti painoa alas rattaat diffiin vielä teräksestä niin mahdollisesti kestää ajella paremminPisepise kirjoitti: Pe 04.03.2022 08:46
Tässä on tullut typo ton äänimoden kans on nimittäin KA 😅 ei oikeen sovi jarrujen pakneilma suhahdukset tojotaan 🤭
Mutta ”vakio” sähköt aivan ajettavat ja laajennusta ajatellen ulkoiselle escille on pistoke valmiina jos haluaa irrallisen escin
Tässä sellainenkin mukavuus että vinssille on propo kanava valmiina ja tavannut ohjetta niin pitäisi olla niin että on sisäänrakennetulla vinssin escilläkin
kj_temmes kirjoitti: Pe 04.03.2022 13:00Siis onks tossa joku äänigeneraattori tms äänitehostemoduuli.?JaakkoM kirjoitti: Pe 04.03.2022 12:30Siis tämä oli yllättävän mukava ajeltava kaksinopeuksinen vaihteisto on ihan must juttu ja tämä KM versio täys metalli akselit tuo mukavasti painoa alas rattaat diffiin vielä teräksestä niin mahdollisesti kestää ajella paremminPisepise kirjoitti: Pe 04.03.2022 08:46
Joo äänet ja valot löytyy 2in1 esc vastari paketista
Jotain linkkiä heittää?JaakkoM kirjoitti: Pe 04.03.2022 13:39kj_temmes kirjoitti: Pe 04.03.2022 13:00Siis onks tossa joku äänigeneraattori tms äänitehostemoduuli.?JaakkoM kirjoitti: Pe 04.03.2022 12:30Siis tämä oli yllättävän mukava ajeltava kaksinopeuksinen vaihteisto on ihan must juttu ja tämä KM versio täys metalli akselit tuo mukavasti painoa alas rattaat diffiin vielä teräksestä niin mahdollisesti kestää ajella paremminPisepise kirjoitti: Pe 04.03.2022 08:46
Joo äänet ja valot löytyy 2in1 esc vastari paketista
Itellä myös nuo sähköt omassa MN99S D90 Defenderissä. Aivan loistava paketti kaikkine härpäkkeineen. Kakslovinen loota on kyllä ihan super.
Voisin kans laittaa topicia mun kahdesta Kiinan pikkuautosta. On niitä tullut sen verran modattua ja muksut tykkää kovasti niistä hienoine koreineen
Voisin kans laittaa topicia mun kahdesta Kiinan pikkuautosta. On niitä tullut sen verran modattua ja muksut tykkää kovasti niistä hienoine koreineen