TRX TQi 5ch (model 6530)
TRX TQi 5ch (model 6530)
Otsikon mukainen radio, BT palikan paikka on muttei siis ole palikkaa. Kokeilin eilen kylmiltään kytkeä random sähköt kylkeen eikä oikein mikään toiminut. Tuo varmaankin pitää kalibroida jollekin muulle noparille kuin TRX oma? Ohjeita löytyy kyllä netistä mutta oikeaa en ole löytänyt tai huomannut.
Löysinkin aiheen, jossa ToniS oli modannut radioo hieman sopivammaks näihin karkeloihin.
Suoraa vastausta en myöskään löytäny, että onko ihan bolt on jos tuollasen BT palikan hommaa, niin luurilla pystyy sitten kaikkea kalibroimaan ja säätään ja uusi elämä alkaa?
Löysinkin aiheen, jossa ToniS oli modannut radioo hieman sopivammaks näihin karkeloihin.
Suoraa vastausta en myöskään löytäny, että onko ihan bolt on jos tuollasen BT palikan hommaa, niin luurilla pystyy sitten kaikkea kalibroimaan ja säätään ja uusi elämä alkaa?
Re: TRX TQi 5ch (model 6530)
Onko kelläkään vinkkiä mitä tehdä kun ohjaimessa ei kaasu toimi. Vastaanotin vaihdettu, toisella vastarilla ja ohjaimella auto toimii.
Siinä on ne kaksi ch1 kanavan paikkaa, olethan kokeillut molemmat?
Ilmeisesti vastaanotin on kuitenkin paritettu ohjaimen kanssa?
Ilmeisesti vastaanotin on kuitenkin paritettu ohjaimen kanssa?
-
Hiidenhirvi
- Täysi jäsen
Parita oma ohjain siihen toiseen käytettävissä olevaan vastariin, niin näet onko vika ohjaimessa vai vastarissa. Vai olitko jo näin tehnyt? Tietysti vika voi olla myös nopeudensäätimessä jos muut servot pelaa. Tai moottorissa jos kaikki muut pelaa.
Multa mennyt useampia moottoreita ja ne on kulutustavaraa trx:ssä minun ajoissa. No ajetaan moottori kuumana ja välillä ajetaan lammikon pohjalla. Jos vika moottorissa ja yhtään enemmän harrastaa, niin sitten fusion tilalle.
Itse hankin trx4:n vakioradion tilalle ABSIMA 6-CHANNEL RADIO "CR6P CARBON EDITION". Mutta sähköjä on myynnissä esim. hadesbearilla jos vika on niissä.
Multa mennyt useampia moottoreita ja ne on kulutustavaraa trx:ssä minun ajoissa. No ajetaan moottori kuumana ja välillä ajetaan lammikon pohjalla. Jos vika moottorissa ja yhtään enemmän harrastaa, niin sitten fusion tilalle.
Itse hankin trx4:n vakioradion tilalle ABSIMA 6-CHANNEL RADIO "CR6P CARBON EDITION". Mutta sähköjä on myynnissä esim. hadesbearilla jos vika on niissä.
Kokeiltu toisella ohjaimella ja vastarilla, pelaa.
Ehkä hommattava tollainen absiman radio. Traxun orkkiradio on minusta aika halppiksen oloinen vr. toiseen radiooni joka 50€ absima 3ch.
Ehkä hommattava tollainen absiman radio. Traxun orkkiradio on minusta aika halppiksen oloinen vr. toiseen radiooni joka 50€ absima 3ch.
Hommaa tollanen flysky gt3c niin on usbllä ladattava akku ja päivittämällä saa 8chksi ja on muistipaikallinen että jos sattuu osuun usiampi ku yks auto hyllyyn
Miten säädät lukkoja tolla? Siinähän on ilmeisesti kaksi kanavaa sellaisilla pyöritettävillä nupeilla.Hiidenhirvi kirjoitti: La 25.12.2021 17:59.
Absiman radiossa ne on napit, muutenhan tuota myydään monella eri merkillä, itellä kiinasta tulleessa on juuri nuo pyöritettävät.Jone28 kirjoitti: Su 26.12.2021 08:50Miten säädät lukkoja tolla? Siinähän on ilmeisesti kaksi kanavaa sellaisilla pyöritettävillä nupeilla.Hiidenhirvi kirjoitti: La 25.12.2021 17:59.
Tässä napit:
https://hobbyfactory.fi/p70725/absima-6 ... l-receiver
-
Hiidenhirvi
- Täysi jäsen
Itsellä nuo pyöriteltävät nupit on lukoilla. Nyt laittelin kiinni. Ehkä tuo napillinen voisi olla parempi tuohot trx4:en. Tuo toinen pyöriteltävät sattui suoraan asetuksiin, mutta tuon toisen säätöjä täytyy vähän youtubesta tutkia.