Pertsan kovakoppa hilux Vanquish vs4-10 pron päällä
Re: Joku 1,5 - 1,9 rakennelma
Tänään käytin hiluxia Nummenpäässä.. kyllä on mukava huomata että VP alustalle rakennettu auto vaan paranee. Alusta toimi mukavasti Jeepinkin alla, mutta nyt on eroa kuin yöllä ja päivällä. Korin tuoma lisäpaino on varmasti isompi parannus mitä louisen class1 renkaat. Jotka nekin ovat ehdottomasti kokeilemisen arvoiset jos etsitte pitäviä ja edullisia renkaita. Edellinen lause on toteutettu kaupallisessa yhteistyössä Eurorc.fi kanssa, koska sieltä kumit ostin🤣🤣
Samalla reissulla lähti pahimpaan kuumeeseen mukaan 4mm ja 6mm putkea🤔
Samalla reissulla lähti pahimpaan kuumeeseen mukaan 4mm ja 6mm putkea🤔
Re: Joku 1,5 - 1,9 rakennelma
Ja siitä putkesta😊
Ei muuta kun sonnia sarvista kiinni ja työmaalle. Ja vòila, rocksliderit on juotettu. Seuraavaksi pitäisi keksiä miten me kiinnitetään alustaan.
Mutta pakko sanoa, että tämän koko hilux projektin myötä, on rc-harrastaminen kyllä taas saanut uutta positiivistä pöhinää omaankin harrastamiseen. Miksi ette jätkät ole aikasemmin pakottanut minua tämmöiseen hommaan😇
Ei muuta kun sonnia sarvista kiinni ja työmaalle. Ja vòila, rocksliderit on juotettu. Seuraavaksi pitäisi keksiä miten me kiinnitetään alustaan.
Mutta pakko sanoa, että tämän koko hilux projektin myötä, on rc-harrastaminen kyllä taas saanut uutta positiivistä pöhinää omaankin harrastamiseen. Miksi ette jätkät ole aikasemmin pakottanut minua tämmöiseen hommaan😇
Re: Pertsan kovakoppa hilux Vanquish vs4-10 pron päällä
Päivällä peltikauppan ja puskuria tekemään.. no eka ei silmää hivellyt, niin teen toisen
Viimeksi muokannut Pertsax, Ma 29.11.2021 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ja tästä tuli kyllä omaan makuun, muoto ja työn jälki on sellainen mitä halusin. Huomenna pitää miettiä kiinnitykset rockslidereille ja alkaa hahmottelemaan takapiskuria🤌🏼
Mietennässä on myös miten noiden pinnat.. kevyt hiekka/soodapuhallus vai maali🤔
Mietennässä on myös miten noiden pinnat.. kevyt hiekka/soodapuhallus vai maali🤔
Pitihän sitä vähän tänäänkin ”pajattaa” 😇
Ja niin on sliderit kiinni😊
Ja niin on sliderit kiinni😊
Jotta ei akku lopu kesken, niin tilasin kunnon möhkäleen..
ja muistin että pitänyt montsa iltaa punnita auto, yllättävän kevyt. Verrokkina modaamaton vs104pro ilman akkua.
ja muistin että pitänyt montsa iltaa punnita auto, yllättävän kevyt. Verrokkina modaamaton vs104pro ilman akkua.
Tänään oli töissä työsuojeluvaltuutettujen vaalit, ja tuloksia odotellessa/jännittäessä sain onneksi autoa parsittua kasaan ja vähän säestettyä🤩
Vähän harmittelee tuo tuulilasin teippauksessa tullut vinkura.
Niin tulin valituksi toiselle kaudelle.
Vähän harmittelee tuo tuulilasin teippauksessa tullut vinkura.
Niin tulin valituksi toiselle kaudelle.
Pakko myöntää, että huomiovalot kyl sopii hyvin tuonne taakse ja kateellisena katselen tuota pintakäsittely jälkeä.
Me likes👍
Me likes👍
Kiitos, olen erittäin tyytyväinen itsekkin tähän astisesta, vielä pitää jaksaa vähän töitä pintojenkin kanssa tehdä.
Ja kyllä nuo huo,iovalot oli säästämisen arvoiset. Ledejä tilasin lisää, niin saa eteenkin vilkkuihin palamaan huomiovalot.
Tavoite olisi vkonlopun aikana saada puskuri taakse ja turvakaari lavalle, niin saisi kaikki metallityöt tähän autoon valmiiksi, kunnes keksin lisää🤣
Sisälokareita ja niihin tulevia rocklightejä olen jo tuossa hahmotellut, niitä kerkeää sitten ensi vkolla lomaillessa miettiä tarkemmin.
Ja kyllä nuo huo,iovalot oli säästämisen arvoiset. Ledejä tilasin lisää, niin saa eteenkin vilkkuihin palamaan huomiovalot.
Tavoite olisi vkonlopun aikana saada puskuri taakse ja turvakaari lavalle, niin saisi kaikki metallityöt tähän autoon valmiiksi, kunnes keksin lisää🤣
Sisälokareita ja niihin tulevia rocklightejä olen jo tuossa hahmotellut, niitä kerkeää sitten ensi vkolla lomaillessa miettiä tarkemmin.
No niin, metalli työt tehty ja pitäisi nyt päättää maalataanko nuo, mustaksi, gunmetallilla vai metallic gray..
Olen lähes tyytyväinen tuotoksiin, turvakaari on aavistuksen vinossa, ja toisen tukiputken taivutus meni vähän epäsymmetrisesti.. no kyllä tällä sentään voi ajaa😅😅
Olen lähes tyytyväinen tuotoksiin, turvakaari on aavistuksen vinossa, ja toisen tukiputken taivutus meni vähän epäsymmetrisesti.. no kyllä tällä sentään voi ajaa😅😅
Aijai ku on maukas. Hienot fitmentit, en sulta kyllä muuta oottanutkaan. Tohon kyllä sopis joku muu kuin musta. Gunmetal vois olla kova!
Aina oppii uutta kun harrastaa itteensä parempien kanssa 
Scale Class 3 Champ -24
Scale Class 2 Champ -22, -23 & -24
Scale Class 1 4@ -22 2@ -23
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Scale Class 3 Champ -24
Scale Class 2 Champ -22, -23 & -24
Scale Class 1 4@ -22 2@ -23
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Kiitos Hillbilly kehuista, tässähän heikkohermoisempi saattaisi ylpistyä🤭
Juu valitsin niistä väreistä sen gunmetallin ja oli kyllä nappi valinta, metallic grey olisi ollut liian vaalea ja musta on musta.
Vielä olisi vähän valohommia, ja kuskien mietintintä, jos löytyisi kaupasta tuon batmanin kalsarikaveri Robin niin sen voisi silpoa vänkärin paikalle, mutta taitaa joutua peräsmies tyytyymään jokeriin.
Kunhan rc4wd vanteet saapuvat niin sitten on ulkoiset tekijät valmiit.
https://hobbyfactory.fi/p57019/rc4wd-6- ... hite-rc4wd
Nopeasti maalien kuivuessa taivuttelin vinssi linjan, niin sain vinssinkintoimimaan.
Laihtuisi pakkanen niin tarkeneisin käyttää autoa testikalliolla.
Juu valitsin niistä väreistä sen gunmetallin ja oli kyllä nappi valinta, metallic grey olisi ollut liian vaalea ja musta on musta.
Vielä olisi vähän valohommia, ja kuskien mietintintä, jos löytyisi kaupasta tuon batmanin kalsarikaveri Robin niin sen voisi silpoa vänkärin paikalle, mutta taitaa joutua peräsmies tyytyymään jokeriin.
Kunhan rc4wd vanteet saapuvat niin sitten on ulkoiset tekijät valmiit.
https://hobbyfactory.fi/p57019/rc4wd-6- ... hite-rc4wd
Nopeasti maalien kuivuessa taivuttelin vinssi linjan, niin sain vinssinkintoimimaan.
Laihtuisi pakkanen niin tarkeneisin käyttää autoa testikalliolla.
Vaikka sormia paleli, kameramies kännissä, niin tuossa pieni video minun testikalliolta. Kerran lumisessa kelissä pääsi nuo paikat noin hyvin, tiedän että tämä tulee kulkemaan myös kesäisessä kelissä kuin VR junat.
Mitäpä sitä lomalla muuta tekisi, kun harrastaisi mieluisia hommia😊 Näpertelin päivällä sisälokarit eteen ja taakse. Kyllä kai tällä pitää ensi kesänä käydä jossain kilpailussa katsomassa, sitäkin puolta harrastuksesta ja turha antaa yhtään eteen pisteissä. Joku vois koittaa laskea nuo pisteet, että ollaanko lähelläkään mitä itse olen laskenut.
Olettaen seuraavaa
- Kyydissä Batman ja Robin (-4 + -4)
- Lavan syvyys vähintään 1,25" (-3)
- Auton kyydissä kaikki kuvissa näkyneet irtoscaletavarat (-6 + -1)
saan auton pisteiksi -62p
- Kyydissä Batman ja Robin (-4 + -4)
- Lavan syvyys vähintään 1,25" (-3)
- Auton kyydissä kaikki kuvissa näkyneet irtoscaletavarat (-6 + -1)
saan auton pisteiksi -62p
Kiitos. Hillbilly tuossa laittoin whatsupilla viestiä sa sanoi kans että heittämällä menee -60 pistettä. Omat laskut jäi vähän alle, niin siksi kyselin. En haluaisi tähän stingeriä tehdä, mutta taka vinssi on kyllä suunnitteilla ja melkein toteutettu. Samoin pakoputki on jo kovaa vauhtia tulossa😅
Ja kun kerran tuli sisälokarit tehtyä, niin pakkohan niihin on sijoittaan rocklightit😎 ja rc4wd valo kitistä jäi yhdet ledit tyhjiksi, ainakin toistaiseksi. Niin kyllähän dx varutellussa autossa on jalkotilan valot😊
Ja kun kerran tuli sisälokarit tehtyä, niin pakkohan niihin on sijoittaan rocklightit😎 ja rc4wd valo kitistä jäi yhdet ledit tyhjiksi, ainakin toistaiseksi. Niin kyllähän dx varutellussa autossa on jalkotilan valot😊
Takalokari menee kopiontiin omassa projektissa😁Pertsax kirjoitti: Ti 07.12.2021 18:46 Mitäpä sitä lomalla muuta tekisi, kun harrastaisi mieluisia hommia😊 Näpertelin päivällä sisälokarit eteen ja taakse. Kyllä kai tällä pitää ensi kesänä käydä jossain kilpailussa katsomassa, sitäkin puolta harrastuksesta ja turha antaa yhtään eteen pisteissä. Joku vois koittaa laskea nuo pisteet, että ollaanko lähelläkään mitä itse olen laskenut.
Voin laittaa tarkempia kuvia miten toteutin, huomenissa.
Tuossa muutama kuva miten tein sisälokarit.
Lavan pohjaan leikkelin ja liimasin sopivat liuskat jotka peittävät lavan ja rungon välin, sekä lavan alapuolelle liimasin lokarin taka/sivuosat.
Rungon sivuläpysköihin ja itse runkoon kiinnittelin palat styreeniä. Ja näihin paloihin aloin muotoilemaan lokarin muotoa, joka yltää lähes lavan pohjaan.
Lavan pohjaan leikkelin ja liimasin sopivat liuskat jotka peittävät lavan ja rungon välin, sekä lavan alapuolelle liimasin lokarin taka/sivuosat.
Rungon sivuläpysköihin ja itse runkoon kiinnittelin palat styreeniä. Ja näihin paloihin aloin muotoilemaan lokarin muotoa, joka yltää lähes lavan pohjaan.
Tänään saapui odotetut rc4wd vanteet. Mutta kun ne käteen otin, niin heti tuntui vanteet kovin keveiltä ja puntarilla varmuus, niin paino n. 70,3g ja verrokkina gmadet n. 136g no painoa voi tarvittaessa lisätä🤭
No pitää ruuvata kaikkiin kumit ja vähän sotkua, niin eiköhän nämä istu paremmin alle. Vaikka kyllä nuo gmadet aika makeat on tyylillisestikkin😩
No pitää ruuvata kaikkiin kumit ja vähän sotkua, niin eiköhän nämä istu paremmin alle. Vaikka kyllä nuo gmadet aika makeat on tyylillisestikkin😩