Ajattelin herättää tätä topicia vähän henkiin.
Olis kiva nähdä jengin koko kalusto yhden otsikon alla. Niistä vois sitten kysellä vähän enemmän jos suunnittelee jotakin buildia.
Ja itse poden huonoa omaa tuntoa kun en oo kaikista rakenteluistani topicia tehnyt :-( (Teko)syy suurimmalta osin tähän on se että luuri ottaa liian isoja kuvia ja lataaminen ei onnistu ( joo, tiedän että reson voi säätää vähän pienemmäsi mutta laiskuus ).
Anyway tässä nää mun tän hetkiset autot on. Kaikki siis kovia koreja koska lexan vaan..........ei.
Kysy ihmeessä lisää jos kiinnostaa. Laitan tarkempia kuvia pyynnöstä. Ja laita oma Fleettisi esiin!!!
HillBilly Rigs and Trucks
HillBilly Rigs and Trucks
- Liitteet
Aina oppii uutta kun harrastaa itteensä parempien kanssa 
Scale Class 3 Champ -24
Scale Class 2 Champ -22, -23 & -24
Scale Class 1 4@ -22 2@ -23
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Scale Class 3 Champ -24
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Re: HillBilly Rigs and Trucks
Onkos unimoggi uusikin vempele kun en ole ennen nähnyt?
Tässä mä oon sitä pikkuhiljaa noiden muiden "siirrä kori tolle alustalle ja säädä se ja tää" sivussa kattellu. Kori oli varmaan 3kk paketissa kun odottelin sitä kuuluisaa rakennusintoa noinkin isolle prokkikselle.
Tämä Greensmodelsin kori kun on niin siisti ja yksityiskohtainen etten viitsinyt sitä ihan vasurilla lähteä värkkäämään. Maalaus ja säistys on ehkä visuaalisesti se " mun juttu " tässä harrastuksessa. Aattelin että teen noi muut semi valmiiks ennen kuin koskenkaan tohon projektiin.
Mutta siis vastatakseni kysymykseesi, uusi joo, ainakin kaikille muille mutta omassa päässä toi on ollu jo pitkään tekeillä.
Olishan tosta joku buildi threadi pitäny tehdä mutta laiska mikä laiska ;-)
Scale Class 3 Champ -24
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Scale Class 3 Champ -24
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Tänne ajattelin nyt ja tulevaisuudessa edelleen laittaa esittelyjä autoistani jotka eivät esim. yksinkertaisuutensa, tai jonkun muun syyn, takia kaipaa omaa ketjua. Elikkäs tässä Vaterra ascender pohjalle rakennettu Punaniskan ostarillesiirtymisjepponen. Tottakai isot renkaat komeilla vanteilla. Kiitos printtikehistä Jeepster. Ja ehkä se näkyvin muutos tuohon niin tuttuun Jeep koppaan on tuo väri. Tuli mun makuun aika siisti 2000 luvun alun tuning scenen flakesisinen. Ja kiiltävällä lakalla ( sekä pienellä flakella ) maalattu kovakatto. Eipä tästä sen enempää. Eiku hyllyyn odottamaan että joku kyhää scale ostarin😉
Scale Class 3 Champ -24
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Scale Class 3 Champ -24
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc