"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nurmijärven scalepark

Missä ajella?
HillBilly
Legendaarinen!

Nurmijärven scalepark

Viesti Kirjoittaja HillBilly »

Terve vaan kanssaharrastajat. Järjestettiin viime viikonloppuna tuollainen Nummenpää Scale challenge tapahtuma johon osallistui mahtava määrä porukkaa. Kiitos kaikille siitä. Ajattelin laittaa tänne julkisen tiedotteen että tuo rata on harrastajien vapaassa käytössä. Lipuilla merkattua reittiä ei tietenkään kokoaikaa ole olemassa mutta ratahan ei mihinkään häviä. Joten tervetuloa fiilistelemään jos kiinnostaa. Kohteliasta toki olisi mulle ilmoittaa jos on tulossa, nolnelnol5511867. Saatan jopa tulla mukaan ajelemaan. En pure enkä hauku ;-)
Osoite on Vanhankyläntie 189 01860 Perttula/Nurmijärvi
Aina oppii uutta kun harrastaa itteensä parempien kanssa ;-)
Scale Class 3 Champ -24
Scale Class 2 Champ -22, -23 & -24
Scale Class 1 4@ -22 2@ -23
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
teppisch
Legendaarinen!

Re: Nurmijärven scalepark

Viesti Kirjoittaja teppisch »

Kiitos kutsusta. Harmi kun kutsu tuli pari päivää myöhässä omasta näkökulmasta. Eilen olin Hansakallioilla ajamassa työreissun yhteydessä kun en niiltä seuduilta muita ajopaikkoja tiedä. Tämä "Nummenpää" olisi ollut mukavasti melkolailla kotimatkan varrellakin 😁
Crawl3r
Legendaarinen!

Re: Nurmijärven scalepark

Viesti Kirjoittaja Crawl3r »

Vaikka en itse päässyt ni pisen videon perusteella huikee rata ni pakkohan sitä on tulla kokeilemaan. Ei ole vielä valmiina scale autoa ja jos ehdin sen samaan valmiiksi ennen lumia niin yritän houkutella pari kanssa harrastajaa mukaan. Toivottavasti eventti on toistuva ja saadaan jatkoa tapahtumalle.
Vastaa Viestiin