"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Losi LMT " Just for fun "

Monsterit
HillBilly
Legendaarinen!

Losi LMT " Just for fun "

Viesti Kirjoittaja HillBilly »

Otsikkohan sen jo kertookin.
Eli tuli hommattua Monsteri pihasuttailua ja kikkailua varten. Revikoita juutuubista katseltuani päädyin tähän koska vaikutti kestävältä ja suoraan boksista toimivalta laitteelta. Itsellänihän ei siis ole juurikaan kokemusta näistä monstereista. Aiempi kokemukseni rajoittuu 10v takaiseen nitro Kyosho Mad Forceen. Olihan sekin ihan hauska mutta jotenkin noiden litkujen kanssa läträäminen kyllästytti ja laite lähti kiertoon.
Tässä kiehtoo myös scalemaisuus koska se on mulle koko harrastuksen ydin. Onhan tuossakin paljon eroavaisuuksia 1:1 Son uva diggeriin mutta noin äkkivilkaisulla pirun scale se on. Ja jos ei vielä mun kohdalla ole tullut selväksi niin lexan aiheuttaa suuria vatsanväänteitä. Tämän kohdalla toi lexan on oikeastaan scalempi kuin kova kori. Itse asiassa rc versio lerpattaa kopasta vähemmän kuin aito 🤷‍♂️
No anyway ekat testit ajettu ja tykkään älyttömästi. 2S akulla päästelin koska 3S osan arvostelijoiden mukaan on vähän jopa liikaa. Ja olen samaa mieltä. 2S:llä auto ei keuli suoraan paikaltaan hiekkapohjalla niinkuin ei vissiin oikeetkaan monsterit. Eli jonkun näköinen slap wheelie tarvii opetella. Vauhtia on ihan tarpeeksi ja paskarinkiä jauhaa hienosti.
Eipä tästä sen enempää. Ja tämähän on niitä kuuluisia lupauksi. "Tän pidän vakiona"
Teknisiä tietoja en tästä RTR vehkeestä jaksa lähteä ruotimaan koska nehän löytyy helposti minkä tahansa kauppiaan sivuilta. Spectrum harjaton systeemi toimii hienosti. Servo riittää mulle aivan mainiosti. Thats it 🤷‍♂️
Liitteet
20211024_210121.jpg
20211024_210204.jpg
20211024_210148.jpg
Aina oppii uutta kun harrastaa itteensä parempien kanssa ;-)
Scale Class 3 Champ -24
Scale Class 2 Champ -22, -23 & -24
Scale Class 1 4@ -22 2@ -23
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Pauli
Legendaarinen!

Re: Losi LMT " Just for fun "

Viesti Kirjoittaja Pauli »

Oujeah!😎

Näyttäisi tarrojen laadun perusteella olevan uudempaa tuotantoerää, missä on vahvistetut akselin kuoret. Vaikka on ne niitä kestävämpiäkin jo maailmalla rikkoneet. Tuohonhan saa sellaisia hienoja kalliita alumiiniakseleitakin.

Tuliko tuo sulle Hobbyfactoryltä? Kyselin meinaan niiltä taannoin, että onko heillä hyllyssä olevat näitä uudempia vedoksia, mutta eivät oikein osanneet sanoa.
HillBilly kirjoitti: Su 24.10.2021 21:19 Tässä kiehtoo myös scalemaisuus koska se on mulle koko harrastuksen ydin. Onhan tuossakin paljon eroavaisuuksia 1:1 Son uva diggeriin mutta noin äkkivilkaisulla pirun scale se on. Ja jos ei vielä mun kohdalla ole tullut selväksi niin lexan aiheuttaa suuria vatsanväänteitä. Tämän kohdalla toi lexan on oikeastaan scalempi kuin kova kori. Itse asiassa rc versio lerpattaa kopasta vähemmän kuin aito 🤷‍♂️
Mua puolestaan taas LMT:n epäscalemaisuus vähän närästää, joten olen itseni kanssa käynyt pään sisäistä kamppailua aiheesta, kun tuollaisen auton haluaisin, mutta samalla taas pitäisi onnistua elämään epäscalejuttujen kanssa...😂
HillBilly
Legendaarinen!

Pauli kirjoitti: Ma 25.10.2021 06:08 Oujeah!😎

Näyttäisi tarrojen laadun perusteella olevan uudempaa tuotantoerää, missä on vahvistetut akselin kuoret. Vaikka on ne niitä kestävämpiäkin jo maailmalla rikkoneet. Tuohonhan saa sellaisia hienoja kalliita alumiiniakseleitakin.

Tuliko tuo sulle Hobbyfactoryltä? Kyselin meinaan niiltä taannoin, että onko heillä hyllyssä olevat näitä uudempia vedoksia, mutta eivät oikein osanneet sanoa.
HillBilly kirjoitti: Su 24.10.2021 21:19 Tässä kiehtoo myös scalemaisuus koska se on mulle koko harrastuksen ydin. Onhan tuossakin paljon eroavaisuuksia 1:1 Son uva diggeriin mutta noin äkkivilkaisulla pirun scale se on. Ja jos ei vielä mun kohdalla ole tullut selväksi niin lexan aiheuttaa suuria vatsanväänteitä. Tämän kohdalla toi lexan on oikeastaan scalempi kuin kova kori. Itse asiassa rc versio lerpattaa kopasta vähemmän kuin aito 🤷‍♂️
Mua puolestaan taas LMT:n epäscalemaisuus vähän närästää, joten olen itseni kanssa käynyt pään sisäistä kamppailua aiheesta, kun tuollaisen auton haluaisin, mutta samalla taas pitäisi onnistua elämään epäscalejuttujen kanssa...😂
Ymmärrän vallan hyvin noin asiantuntijan silmissä olevan epäscalemaisuuden ja sen aiheuttaman närästyksen. Samaa koen itse noissa scalemaastureissa mutta joitakin asoita on vain katsottava sormien läpi :-D Itselleni tämä on vaihtelua hitaaseen ajoon niin en jaksa liikaa murehtia. HF:ltä tuli ja onhan noita alumiiniakseleitakin tullut jo katseltua. Mutta päätin että upgreidaan vain ja ainoastaan osien rikkoutuessa ;-)
Scale Class 3 Champ -24
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Pauli
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Pauli »

HillBilly kirjoitti: Ma 25.10.2021 07:21 Mutta päätin että upgreidaan vain ja ainoastaan osien rikkoutuessa ;-)
Vieläkö on pysynyt kasassa? :D
HillBilly
Legendaarinen!

Pauli kirjoitti: Ke 10.11.2021 20:31
HillBilly kirjoitti: Ma 25.10.2021 07:21 Mutta päätin että upgreidaan vain ja ainoastaan osien rikkoutuessa ;-)
Vieläkö on pysynyt kasassa? :D
Mikä ihmeen Monsternoitavasto sulla on :-D Jo heikoksi tiedetty paikka eli akselinkuori antautui. Ihan nätisti 2s akulla ajellessa jostain pyörähti nyrkin kokoinen kivi etuakseliin ja kyllähän sen tietää miten siinä kävi. Halkihan se kuori meni. Olen tässä nyt hetken pähkäillyt että viitsiikö alkaa takuita vaatimaan koska tämän harrastuksen henkeen kuuluu kuitenkin autojen käskyttäminen ihan huolella. Vaikka kerrankin voin sanoa ettei ollut ihan vaan omaa tyhmyyttä. Sanoisin tuota huonoksi osaksi.
Scale Class 3 Champ -24
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Vastaa Viestiin