"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Crawler Punkz Rock&Roll Race 24.5.2008

klrp
Legendaarinen!

Vs: Crawler Punkz Rock&Roll Race 24.5.2008

Viesti Kirjoittaja klrp »

Kiitos myös täältäpäin! Kisat meni todella nappiin eikä jouduttu edes odottelemaan ketään radalle, tuomarointi meni hyvin ja radatkin oli ok (ehkä hieman liian haastavia).
Krapula Cup champ '08
Muna Cup driver '09
Naqu

Viesti Kirjoittaja Naqu »

Jep, onnittelut ohessa myös 2,2:ssa muille hyvin pärjänneille, kuten myös kaikille osallistujille. Kuten viisaat sanoivat, kisaa ei saada ilman
hyvää sakkia ja autoja. Onnittelun myös Super luokan voittajalle + muulle poppoolle ko. luokassa ajaneet. Tuomarointi oli todella sujuvaa
ja tasaisen varmaa. Radat olivat omasta mielestäni todella hyvät, oma (vanhaversio) ei olis mitenkään mennyt, mutta uusien tuulien
puhaltaessa saatiin aivan uutta makua TLT akseleista a'la portaalit   :D

Koitetaan slidin kanssa iskee kuvat serverille, josta pääsee kattelemaan kattavaa kuvakokoelmaa.
JK1

Viesti Kirjoittaja JK1 »

Joo, kiitosta kaikille!! Pysyyhän sitä itsekin mukana, ja häntäpään sijoitus tietysti johtui tekniikkamurheista   ::)   Ladut oli sopivat, samoin keli. Varustelukierre siis jatkuu   ;D

J
Divi
Legendaarinen!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Divi »

Huh vihdoin himas... ja sama virsi, kiitoksia järjestäjille hyvistä skaboista, kiitoksia assoteemulle minin lainasta, onnittelut voittajille ja sitä rataa. Tätä lisää ehdottomasti!!

- Jussi
Bluebeetle
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Bluebeetle »

Suurkiitos järjestäjille, ja kaikille kilpailijoille!

Oma sijoitus oli ehkä hivenen alakanttiin, johtunee turhan kovasta kaasun annostelusta.... :)

Kakkosradalla kippasin kolme kertaa, pisteet täyteen. Jesi sanoi että meneehän se tuosta, ja annoin ohjaimen kouraan... Sehän meni. Prkl.

Mut tästä noustaan, auton ensitestit kuitenkin suoritettu.

Ja spesiaalikiitosket Jesille akselin lainasta, ilman sitä olis ehkä ajot jääneet aika vähiin.!
Zarizi Tech
Moderator
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zarizi Tech »

Kiitos kaikille hienosta päivästä crawlingin parissa. Järjestäjille erityiskiitos, mallikasta homma!
Itellä meni vähän penkin alle kisat, kun oma auto ei päässyt viivalle. Mutta toisella autolla kolmanneksi, ja asetin itelleni tavoitteen, että olen paras Rock Lizard kuski ja tavoitteeseeni pääsinkin.

Eli renkaat eroittuivat nätisti joukosta:

1. Naqu = Rock Claws 37p
2. Landy = Badlands 40p
3. Zarizi Tech = Rock Lizards 44p
4. TomiK = Rock Claws 45p-68p ?? En muista
5. Softy = Rock Lizards 69p
- klrp = Moab 69p

Loput tais sitten ollakkin Rock Lizardeja, paitti siinä scalessa oli ne Mud Slingerit. Et toi voi kertoo faktaa siitä miten renkaatkin vaikuttaa.
Mutta kolmas olin loppujen lopuks ja se on noilla pyörillä hyvin IMO.
Samu Sarka, RFOT, FIN
Member of ERCCA
Extreme Route Crawlers

5x World Champion
18x European Champion
30x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
2x Belgium Champion
JaniV

Viesti Kirjoittaja JaniV »

Vähän jäin kaipailemaan Super luokkaan lisää osanottajia. Onhan meillä Suomessa kuitenkin esim. osallistuneiden lisäksi 2 kpl Stickejä.
JLa
Juniori

Viesti Kirjoittaja JLa »

Kiitoksia myös omasta puolesta. Nuo 2.2 vehkeille suunnitellut radat tuntuivat "aavistuksen" haasteellisilta scale-autolle, mikä kyllä näkyi suorituksissakin... Melko korkea painopiste yhdistettynä Mud Slingereihin ei oikein toimi crawling kisoissa  :'(. Scale-autojahan paikanpäällä oli vain pari hassua, joten aika ja osallistujamäärä ei mahdollistanut omia ratoja... ei haitannut: väliajoilla mahtavia ajopaikkoja löytyi mielinmäärin  :).
SlidSlide
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja SlidSlide »

Ihan hyvät skabat oli. Kiitos järjestäjille, tapahtuman organisointi onnistui hyvin.

Viimenen rata oli paras, kun rata olis suunniteltu erikseen 2.2 ja supereille.
Toinen rata oli myös 2.2 todella hyvä, mutta supereille ehkä hieman liian lyhyt.
Ensimmäistä voin kommentoida raskaalla kädellä, koska itse toimin yhtenä ratamestareista.
Se oli liian helppo 2.2, mutta liian vaikea väleiltään supereille (ollakseen ensimmäinen rata).

Kehitys etenee joka tapahtuman yhteydessä. Hyvä alku anyway.
Viimeksi muokannut SlidSlide, Su 25.05.2008 23:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
assoracing
DIG-taattori

Viesti Kirjoittaja assoracing »

Todella hienot kilpailut oli järjestetty mahtavaan paikkaan. Kiitokset järjestäjille!
Vastus oli todella kovaa ja radat hienosti tehty.
#4  2.2  Nordics    2012
#1  2.2   RC-OFFI   2011
#4  2.2   Nordics    2011
#1  2.2   RC-OFFI   2010
#5  2.2   Nordics    2010
#1  1,9   Scale       2009

#teamtsavolainen
jesi

Viesti Kirjoittaja jesi »

Varmaan voisi kohta luoda jonkun uuden topikin näille sääntöväännöille?, siivotaan tämä topic sitten porukalla nätiksi.
http://www.rc-offi.net/smf/https://www. ... ic.php?t=9

Jokainen copypastettaa oman osuutensa sääntöväännöstä tonne topikkiin ja siivoaa ne tästä ketjusta pois, niin mun ei tarvi alkaa antaan mailaa taas.
Viimeksi muokannut jesi, Su 25.05.2008 17:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Naqu

Viesti Kirjoittaja Naqu »

Nyt olis lähes 1400 kuvaa järjestetty järkeviin kansioihin ja aivan heilahtaneet/pimeet kuvat poistettu.
Paljoakaan en mennyt poistamaan, hieman heilahtaneita löytyy edelleen, mutta pääasiassa kiikkus kuvissa, kun kaadutaan..
Kuvia ei ole käsitelty mitenkään, vaan orginaaleina tulevat, hyviä otoksia silti.

Helpoin keino saada kaikki kuvat on pistää huikea 4 euroa tililleni ja kirjeessä lähtee tulemaan dvd:llä kansioittain kilpailun jok'ikinen minun
ottama kuva. Kustannus tulee (dvd, kotelo, [itse tehdyt kannet], kirje, postimerkki ja vienti). Jos tuntuu, että tahtoo antaa pikku palkan,
niin saa tyrkkiä 5 euroa myöskin  :D

Pääasia, että porukka saa kuvat koneelleen ja minulle helpoin on tämä tapa. Nyt on kirjeitä, dvd:tä, postimerkkejä, koteloita sun muita hankittu tänään ja polttaen laitan, jos kiinnostusta on. Muutama on kysellytkin jo. Ilmoituksia mieluiten yv:llä.
jesi

Viesti Kirjoittaja jesi »

Ja RC-Garagen Janille SUURI kiitos myös palkinnoista jotka kisassa jaettiin!

Muistutukseksi KAIKILLE:
( www.rc-offi.net EI omaa kassaa esim palkintojen hankintaan, niin jopa minun yllätykseksi RC-Garage kustanti tämän kisan palkinnot 110% omasta pussista......! )
Divi
Legendaarinen!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Divi »

yhdyn tähän vaikkei toiseksi viimeiselle palkintoja jaettukaan ( ;D ), kertakaikkiaan mahtava homma!
Zarizi Tech
Moderator
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zarizi Tech »

Jep, toi oli tosi hieno ajatus jakaa noi kunniakirjat. Tyylikkäästi sekin palkintohyllyllä, vaikka sijoitus nyt oli mikä oli.  :)
Samu Sarka, RFOT, FIN
Member of ERCCA
Extreme Route Crawlers

5x World Champion
18x European Champion
30x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
2x Belgium Champion
Bluebeetle
Legendaarinen!

[quote="Naqu"]
Nyt olis lähes 1400 kuvaa järjestetty järkeviin kansioihin ja aivan heilahtaneet/pimeet kuvat poistettu.
Paljoakaan en mennyt poistamaan, hieman heilahtaneita löytyy edelleen, mutta pääasiassa kiikkus kuvissa, kun kaadutaan..
Kuvia ei ole käsitelty mitenkään, vaan orginaaleina tulevat, hyviä otoksia silti.

Helpoin keino saada kaikki kuvat on pistää huikea 4 euroa tililleni ja kirjeessä lähtee tulemaan dvd:llä kansioittain kilpailun jok'ikinen minun
ottama kuva. Kustannus tulee (dvd, kotelo, [itse tehdyt kannet], kirje, postimerkki ja vienti). Jos tuntuu, että tahtoo antaa pikku palkan,
niin saa tyrkkiä 5 euroa myöskin  :D

Pääasia, että porukka saa kuvat koneelleen ja minulle helpoin on tämä tapa. Nyt on kirjeitä, dvd:tä, postimerkkejä, koteloita sun muita hankittu tänään ja polttaen laitan, jos kiinnostusta on. Muutama on kysellytkin jo. Ilmoituksia mieluiten yv:llä.
[/quote]

Itse asiassa kuvien kaupalliseen käyttöön pitää AINA kysyä kirjallinen lupa KAIKILTA kuvissa esiintyviltä henkilöiltä. Lisäksi selkeästi tunnistettava omaisuus, esim. minun auto sama sääntö.

Uskoisin että kovin moni ei ole tuommoista lupaa allekirjoittanut.

Eiköhän olisi kaikkien kannalta paras ja helpoin vaihtoehto että tehdään niistä kuvista esim 1024 levyiset nettiversiot, ja niistä galleria. Originaaleja haluavat neuvottelevat sitten kuvaajan kanssa.

?
vmx

Viesti Kirjoittaja vmx »

Bluebeetle kirjoitti: Itse asiassa kuvien kaupalliseen käyttöön pitää AINA kysyä kirjallinen lupa KAIKILTA kuvissa esiintyviltä henkilöiltä. Lisäksi selkeästi tunnistettava omaisuus, esim. minun auto sama sääntö.
Ei se nyt ihan niinkään mene. Kuvat ovat kuvaajan omaisuutta, eivät kuvassa esiintyvien.

Jos asia oikeasti kiinnostaa, niin lisätietoa kyllä löytyy:
http://www.finnfoto.fi/files/2007/12/va ... usopas.pdf

Bluebeetle kirjoitti: Eiköhän olisi kaikkien kannalta paras ja helpoin vaihtoehto että tehdään niistä kuvista esim 1024 levyiset nettiversiot, ja niistä galleria. Originaaleja haluavat neuvottelevat sitten kuvaajan kanssa.
Kuvaajahan sen päättää. Yhteisön kannalta nettigalleria olisi varmasti mukavin vaihtoehto.
Bluebeetle
Legendaarinen!

Edelleenkään kuvaajalla ei ole kuvattavien lupaa kuvien julkaisuun tai myyntiin. Tekijänoikeudet toki ovat kuvaajan. Ei sotketa asioita enempää.
vmx

Viesti Kirjoittaja vmx »

[quote="Bluebeetle"]
Edelleenkään kuvaajalla ei ole kuvattavien lupaa kuvien julkaisuun tai myyntiin.
[/quote]

a) Kenellekään ei ollut yllätys, että paikalla kuvattiin
b) Se oli julkinen paikka
c) Kuvat ei ole loukkaavia

-> Ei tarvita lupaa. Case closed.

Täsmentääkseni vielä tapausta: kaupallisella ja ilmaisella jakelulla ei ole mitään eroa.
Viimeksi muokannut vmx, Ti 27.05.2008 11:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bluebeetle
Legendaarinen!

Ok en ala vänkäämään, on saattanut 2006 uudistus tuoda muutoksia, enkä ole aktiivisesti myynyt kuvia sen jälkeen.

Kaikille tosin oli yllätys, että kuvat maksavat jotain. Käsittääkseni omista laitteista oleviin kuviin on kuitenkin jonkinlainen oikeus, vai olenka (tässäkin) väärässä... ?
Vastaa Viestiin