kuva1 - kuva2 - kuva3
2.2" kumeilla ja TLT:n akseleilla liikkuva rassi. 24.5. livenä kisoissa. Auto kasattiin uuteen uskoon Espoon kisoja varten, setuppina perus nelilinkki ja iskarit jousilla (löysät), laatikko on kyohosta, kumeina toimii Prolinen Moabit. Akut koottu painavista+laiskoista GP3300 kennoista.
Lisää kuvia löytyy täältä <-
Fat Boy
Vs: Fat Boy
Kulmakorven hienoissa kisoista jäi hyvä maku vaikka vähän invalidilta auto vaikuttikin (pakkeja tuli odotetusti ihan liikaa).
Ensimmäisellä radalla olin ensimmäinen 2.2 joka pääsi loppuun asti, toisella radalla pääsin hienosti (vain 11 virhepistettä) loppuun asti (vissiin kolme pääsi loppuun asti) ja kolmannella puolivälissä irtosi yksi takalinkki paikoiltaan, tuloksena hyvät voltit seuraavassa alamäessä (apuna myös 2/3 kennoista, gp3300, etuakselin päällä). Kuitenkin olen erittäin tyytyväinen akseleihin, Moabeihin ja linkkisijoitteluun, torque twistiä ei ollut lähes ollenkaa.
Ensimmäisellä radalla olin ensimmäinen 2.2 joka pääsi loppuun asti, toisella radalla pääsin hienosti (vain 11 virhepistettä) loppuun asti (vissiin kolme pääsi loppuun asti) ja kolmannella puolivälissä irtosi yksi takalinkki paikoiltaan, tuloksena hyvät voltit seuraavassa alamäessä (apuna myös 2/3 kennoista, gp3300, etuakselin päällä). Kuitenkin olen erittäin tyytyväinen akseleihin, Moabeihin ja linkkisijoitteluun, torque twistiä ei ollut lähes ollenkaa.
Krapula Cup champ '08
Muna Cup driver '09
Muna Cup driver '09
-
Zarizi Tech
- Moderator
- Viesti:
Kyllä yllätyin kieltämättä Fat Boyn menoon. Moabit tuntu pitävän kakkos pätkällä yllättävän hyvin. Hienoja suorituksia, onneks olkoon! :)
Samu Sarka, RFOT, FIN
Member of ERCCA
Extreme Route Crawlers
5x World Champion
18x European Champion
30x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
2x Belgium Champion
Member of ERCCA
Extreme Route Crawlers
5x World Champion
18x European Champion
30x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
2x Belgium Champion
Kiitoksia vain, meinas vaan parissa kohtaa noista vanhoista kennoista loppua puhti.
Hieman tarkemmat tiedot autosta.

Hieman tarkemmat tiedot autosta.

Viimeksi muokannut klrp, Ke 28.05.2008 22:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Krapula Cup champ '08
Muna Cup driver '09
Muna Cup driver '09