Ohhoh! No nyt alkoi miellyttämään jo Paulinkin silmää, kun tuli nuo takakyljet! Todella magee. Värikin on muuttunut heti tutumman ruskeeks. :D
Latautuuks muilla nämä imgurista linkatut kuvat ihan järkyttävän hitaasti? Kestää aina pari minuuttia ennen kuin näkee viimeisimmät kuvat. Kannattais ehkä ennemmin liittää suoraan postaukseen?
Pauli kirjoitti: La 18.05.2019 23:30
Latautuuks muilla nämä imgurista linkatut kuvat ihan järkyttävän hitaasti? Kestää aina pari minuuttia ennen kuin näkee viimeisimmät kuvat. Kannattais ehkä ennemmin liittää suoraan postaukseen?
Hieman venymällä tulee joo, mutta syy taitaa olla itse kuvien todellinen koko, ovat noin 3-5Mb kipale ja 4608 x 3456px
Pauli kirjoitti: La 18.05.2019 23:30
Ohhoh! No nyt alkoi miellyttämään jo Paulinkin silmää, kun tuli nuo takakyljet! Todella magee. Värikin on muuttunut heti tutumman ruskeeks. :D
Kiitos Pauli!! Kyljissä kesti hetken kun Saksan posti niin halusi pitää niitä kyydissään. En ole tutustunut sen tarkemmin tuohon imguriin, mutta taitaa tosiaan jättää kuvat pienentämättä. Puhelimella kun näitä laitan, niin en tiedä millä näitä pienentäisi...
Laitoin muutaman tarran, sotkin niitä hieman ja himmeä lakka vielä päälle. Eteen jämäosista pientä puskurin tynkää ja muutama valo. Vaikka itse sanonkin, niin nyt alkaa olemaan omista tekeleistä ehkä se top1!! Miellyttää nimittäin omaa silmää!
Joillakin on taitoa tehdä osia metallista tai 3d tulostamalla. Sitten on ihmisiä kuten minä, ei taitoa, pitkäjänteisyyttä, työkaluja yms. Onneksi löytyy hieman mielikuvitusta ja kaamea laatikko ylijäämäosia 😂 Tässä yhdistetty osia Honchosta ja Tamiya Hiluxista ja kas, meillä on Baja tyyliin sopiva puskuri!!