Kirjoittaja Aihe: Iipen autot  (Luettu 154 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Iipe

• Newbie
  • *
  • -
  • Kalusto: Axial Yeti
Iipen autot
« : 12.03.17 - klo: 23:08:41 »
Parisen kuukautta sivustoa kahlanneena ja vinkkejä onkineena ajattelin kiittää foorumin aktiivisia käyttäjiä julkaisemalla kuvia parista autostani. Näiden rakentamisessa on moni ollut tietämättään mukana. Lienen esimerkki siitä, miten tämän harrastuksen voi aloittaa asioista mitään tietämättä.

Axial Yeti kit on ensimmäinen koskaan alusta asti tekemäni Rc auto ja erityisesti maalaaminen oli minulle haastavaa. Seuraavan korin kanssa osaan jo toimia paremmin. Onneksi tarroja tulee Kitin mukana paljon.

SCX10 Dingon ostin käytettynä ja "piestynä" hetki sitten. Korjasin, rakentelin katon ja istutin lapsuuden leluni kuljettajaksi. Nyt se on minun oloinen laite ja olen oikein tyytyväinen.

Tässä vielä linkki videoon (joita olen myös harjoitellut tekemään viime aikoina). https://www.youtube.com/watch?v=5nxZyqsiXzo
« Viimeksi muokattu: 13.03.17 - klo: 00:53:43 kirjoittanut Iipe »

Poissa ToniS

• Sr. Member
  • Kalusto: a:on
Vs: Iipen autot
« Vastaus #1 : 12.03.17 - klo: 23:39:59 »
Tervetuloa joukkoon. Aloittelin itse samankaltaisesti pari vuotta sitten. Mitään mistään tietäen ostin kaverin ax10 jonka purin atomeiks, ja tein siitä tryggy hiluxin scx10 runkoaisoihin. Apuna pelkästään tämä ja muutama muu ulkomaalainen foorumi. Tuon jälkeen olen ollut aivan myyty, ja jatkan luultavasti hautaan asti: )

Ps. Hyvin oot maalaillut, hyvältä näyttää. Ens kesänä sit yetilla u4 kisoihin.
« Viimeksi muokattu: 12.03.17 - klo: 23:59:03 kirjoittanut ToniS »

Poissa halme

• Hero Member
  • Möyrylän kyläyhdistys
  • Kalusto: MEX D90, Gelände 2, CJ-8
Vs: Iipen autot
« Vastaus #2 : 13.03.17 - klo: 07:57:49 »
Tuo Yetihän on oikein komea! Hyvää työtä molempien kanssa. Ei muutakun jatkoa samaan malliin ja tervetuloa harrastamaan autourheilun sitä ainoaa ja oikeaa kuninkuusluokkaa eli RC Offroadia  ;D