Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Korit ja maalit / Vs: Lexankoriuutuuksia maailmalta
« Uusin viesti kirjoittanut Joonatin tänään kello 18:23:09 »
Toi Prolinen koppa in aika nätti. Himot iskee...
2
1,9" / Vs: Joonan Ääsbender
« Uusin viesti kirjoittanut Joonatin tänään kello 18:22:04 »
Palataanpa takaisin tänne autokauneuden ihmeelliseen maailmaan.

Tilasin tohon Unimogin kopan Loopsilta vähän soviteltavaksi ja testailtavaksi. Kai sen siihen joutuu vielä asentamaankin. Hitusen isompi ois voinu olla, mutta vaihtoehtoja ei nyt niin mahdottomasti markkinoilla ole, ellei tee itse ja säästä. Mut saapa tota autoa kavennettuakin tarvittaessa houkan ja lyhennettyä paljonkin. Sovitin päälle nyt alustavasti sen verran että näkee vähän kokoa. Vanteet ja renkaat joutunee vaihtamaan kokoluokkaa pienempään.
3
Offtopic / Vs: Lentävät nelivedot, eli nelikopterit
« Uusin viesti kirjoittanut Puuhis tänään kello 17:37:32 »
Kävin äsken testaamas säätöjä:

Roll Rc expo 0.35
Yaw Rc expo 0.15
Throttle MID ja Throttle expo 0.50

Rates säätöihin en koskenu ku niit oli kahta sorttia, eikä oikein käryä mitä noist ja kuin paljon pitäs ruuvata.

Aikalailla paremmin menee noin niinku värinöitten osalta. Sillai laiskanpulskeen pehmeesti. Tuost on hyvä lähtee tiputtelee ja kokeilee. Vähän tuntuu tulevan vaan takapakkia acro -lentelyn osalta kokoajan. Nyt ei hommast enää tullu yhtikäs mitään..

Kahdella akullisella ei menny ku propellit sileeksi, vastarin kaikki puolttoist antennia irtos kiinnityksistään ja videolähettimen antenni katkes juurest heti liittimen jälkeen.

4
Korit ja maalit / Vs: Lexankoriuutuuksia maailmalta
« Uusin viesti kirjoittanut halme tänään kello 12:19:15 »
Pro-Line 1966 Chevrolet C10, lavalla tai ilman
https://www.prolineracing.com/bodies/1966-chevrolet-c-10-clear-body-cab-bed/

Myös TeamC:ltä (!) tuli jotain hirvityksiä ulos hetki sitten,
http://www.bigsquidrc.com/8-crawler-bodies-from-team-c/

sekä Traxxas Bigfoot -koppa mutta mitään mittoja ei ole annettu joten mahtaakohan jäädä vähän pieneksi scaleautoille..
https://traxxas.com/products/parts/3660
5
Pirkanmaan seutu / Vs: Mansen Safarit - 12kk & 12 safaria
« Uusin viesti kirjoittanut ToniS 23.04.17 - klo: 23:15:59 »
Tuota noinnii, yritän kovasti tulla. Hirveesti hommia kotonakin ja tuo päivä ois ainut vapaa päivä. Tuo foffi kyl kiinnostais, tuosta mun yetistä voi rakentaa jotain tähän hommaan sopivaa. C3 piti eka mut, piru kerkee kaikkee ajaa. Joten tuonkin takia vois tulla oppimaan ja ottaa suuntaa. Safarille jollain c luokan autolla ;)
Mut en lupaa vielä mitään, yritän.
6
1,9" / Vs: Toyota SR5 Komp Trug
« Uusin viesti kirjoittanut halme 23.04.17 - klo: 21:46:06 »
Sulla on kyllä ilmiömäiset hermot rakennella näitä. Aika harvassa tyypit, jotka tuossa vaiheessa rupee purkamaan. Arvostus senkun kasvaa vaan. Ei tuos aikasemmassakaan kyl ulkonäöllisesti ollu mitään vikaa, minun mielestä.

Kyllä tässä on parit painokelvottomat päästelty tämän projektin aikana.. Mutta juottaminen alkaa ehkä (?) jotenkuten (!?) sujua. Monissa asioissa olen laiska ja aikaansaamaton mutta tämä harrastus jotenkin pistää vaatimaan suoritustasoa johon ei juurikaan kykene. Omaa autoahan sitä eniten joutuu myös itse tuijottamaan joten parempi tehdä sellainen että miellyttää omaa silmää :) Kiitos kehuista!

Hienon näköistä kehikkoa on syntyny ja hajonnutkin jo. Kuin sulla mahtuu etufillarit kääntymään? Itse samanmoista koppaa asetellu tuohon oman scx:n päälle ja etulokasuojat tuntuu ahdistavan kun korin laskee edes säälliselle korkeudelle.

Tattis! En ole vielä ihmeemmin tämän suorituskykyä testaillut mutta onhan nuo pyöränkotelot tuollaisenaan vähän ahtaat. Nuo allaolevat Pro-Linen Super Swämperit ovat jotakuinkin 106mm halkaisijaltaan ja nyt kun vähän tipautin koria alemmas niin varmasti osuvat lokasuojiin kun tulee joustoja. Kuvia kaivattaisiin kovasti siitä sinun projektistasi, siitä varmasti saisi topiciinkin asti asiaa! ;)

No kovinpaljoa ei sitten näillä lomilla ehtinyt tämän eteen tekemään. Selityksiä voisin tarjoilla mutta mihinkäs tämä niistä muuttuisi. Taivuttelin vähän lisää putkia ja juottelin kehikon pääpiirteittäin kasaan. Alemmat, rungon suuntaiset putket menevät nyt vähän matkaa vaakatasossa ja hieman alempana. Häkin kokonaispituus on nyt myös pari senttiä lyhyempi. Kokeilin miltä takaa 10cm leveä putkihässäkkä näin toteutettuna näyttäisi ja se oli edelleen aivan liian leveä suhteessa muuhun autoon. Joten C2 kisaajat, nöyrimmät pahoitteluni mutta tästä taisi tulla nyt vapaa-ajan ajoneuvo. Häkki on nyt taaimmaisen putken suoralta osuudelta 75mm leveä ;) Ja kuten jo maintsinkin niin koria pudotin rungon sisään noin sentin verran ja asentohan parani heti!

Pääpiireteittäin mitoissa ja symmetrinen.. Pientä heittoa tulee väkisinkin kun on niin kierot silmät.

Taka-akselia voisi ehkä siirtää hieman eteenpäin nyt kun häkkikin on lyhyempi.. Mutta tämä projekti jatkuu reilun kuukauden kuluttua koska en nyt ajatellut ottaa tätä tälläkertaa töihin mukaan.

Kiitos kaikille ja hyviä ensimmäisiä kauden kisoja!

7
« Uusin viesti kirjoittanut Hadesbear 23.04.17 - klo: 21:44:55 »
Hienoa, että jo nyt porukkaa aktivoituu  :)

Tuo foff ehkä on listoille = foff kyllä  ;)

Rentoo hommaa ja todellakin kokeilemisen arvosta, itse nautin, kun mahdollisimman moni tulis ees kerran kokeilemaan kunnon autolla, sit tietää miltä se tuntuu.
+ kuten jo mainittu saa ajaa rataa rennosti ja useamman kerran, itse kerron lajista ja opastan mieluusti, semmonen rento tutustuminen ja relax  8)
8
Ajopaikat / Hyvinkää
« Uusin viesti kirjoittanut Eekka85 23.04.17 - klo: 21:43:35 »
Tapainlinnan koulun "takapiha". Ei ole siis koulun aluetta.

9
« Uusin viesti kirjoittanut Henkka81 23.04.17 - klo: 21:33:50 »
Ehkä vois päästä tulemaan ajelemaan ja viettää mukavaa päivää jos työt ei haittaa...

c1 tai c2 , fof ehkä
10
« Uusin viesti kirjoittanut Matti Niemelä 23.04.17 - klo: 19:44:05 »
Laitettu kalenteriin. C1:llä. Foffi ehkä.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10