Tämän löysin sittenkin:
http://www.rccrawler.com/forum/2013-hol ... ost4660013
2.2- ja 1.9 Crawling-luokkien säännöt vuodelle 2013
Re: 2.2- ja 1.9 Crawling-luokkien säännöt vuodelle 2013
Viimeksi muokannut Tomy, Ma 10.03.2014 12:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: 2.2- ja 1.9 Crawling-luokkien säännöt vuodelle 2013
Mikäs max 20p sääntö? Porttimaximi?
Nordic Crawler Design
R2-Design
LT-special parts
NCC ROADS
CRC
R2-Design
LT-special parts
NCC ROADS
CRC
Re: 2.2- ja 1.9 Crawling-luokkien säännöt vuodelle 2013
Taidan sekoilla vähän. :-[
Eli muutosehdotuksen mukaan 20p porttimaksimi on muuttumassa -> 20p Bypass (=ohittaminen?).
Ilmeisesti tämä tarkoittaa sitä, että portin voi ohittaa 20p rangaistuksella, mutta tuolloin tuomitaan myös kaikki siihen mennessä hankitut virheet samaiselle portille. Aikaisemmin kunkin portin maksimipistemäärä on ollut 20p.
Tämä laittaa kilpailijat tarkkaan harkitsemaan hankalan portin yrittämistä lainkaan. Voi tulla edullisemmaksi ottaa suoraan 20p Bypass.
Eli muutosehdotuksen mukaan 20p porttimaksimi on muuttumassa -> 20p Bypass (=ohittaminen?).
Ilmeisesti tämä tarkoittaa sitä, että portin voi ohittaa 20p rangaistuksella, mutta tuolloin tuomitaan myös kaikki siihen mennessä hankitut virheet samaiselle portille. Aikaisemmin kunkin portin maksimipistemäärä on ollut 20p.
Tämä laittaa kilpailijat tarkkaan harkitsemaan hankalan portin yrittämistä lainkaan. Voi tulla edullisemmaksi ottaa suoraan 20p Bypass.
Viimeksi muokannut Tomy, Ma 10.03.2014 12:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: 2.2- ja 1.9 Crawling-luokkien säännöt vuodelle 2013
Eikös porttivälin mollat tule olla siten, että portti on aina (viimesenä mahkuna) ratsastettavissa, vai pitääkö?Tomy kirjoitti: Tämä laittaa kilpailijat tarkkaan harkitsemaan hankalan portin yrittämistä lainkaan. Voi tulla edullisemmaksi ottaa suoraan 20p Bypass.
Eli ei voi tehdä sellaista porttiväliä, jossa olisi esim. mollat 3m korkeiden kivien päällä ja välisolasta pitäis ajaa,
eikä noita mollia voisia ajaa yli => eli mollat tulee sijoittaa siten, että ne voi ratsastaa, eikö?
Täten mollan yliajo on aina edullisempi kuin uusi Bypass, ellei sitten aika ole loppumassa, niin skippaa nopeasti Bypassilla ja jatkaa niin pitkään kun ehtii.
Saku Sarka, RFOT, FIN