Savöx SC-1256TG 20kg servo

Täällä offin kova testitiimi julkaisee puolueettomat arvionsa mielenkiintoisista uutuuksista
kenne
Legendaarinen!
Viesti:

Savöx SC-1256TG 20kg servo

Viesti Kirjoittaja kenne »

http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SE ... 015-107536
Kuva
Ekan illan ja kahden akun ajon perusteella:
Voimaa ja nopeutta ainakin itselleni riittävästi.
Taitaa Badlanssit revetä ennekuin vääntö loppuu. Ainakin siltä näytti yhdessä kohdassa kun olin kahden kiven välissä jumissa kun käänsin. Vanteet käänty mutta kumit ei :-) eikä edes lämmenny siitä.
Erittäin positiivinen kokemus. Taas taitaa hinta-laatu olla kohdallaan kun kaverin n. 16 kilonen Futaba jää sekä nopeudessa että voimassa pitkälle taakse.
DRIVE HYBRID
I need your Gas
Mikko T.
Legendaarinen!

Re: Savöx SC-1256TG 20kg servo

Viesti Kirjoittaja Mikko T. »

itselläni kyseinen servo pelannu koko kauden scalessa ja ei mitään ongelmia, joten voidaan todeta hyväksi tuotteeksi.
Team Savon Mafia (kalusto axial scx-10, losi mrc)
bartti
DIG-taattori

Viesti Kirjoittaja bartti »

Tuommoisen saman moisen ostin just mennäviikolla ja yhden kerran kiveriöllä testattu toimi ihan kivasti, mutta jostain hassusta syystä oli pienen vääntely session jälkeen kuuma kun hellankoukku.

Siirsin sitten illemmalla servon akselin ja moottorin väliin kun kaikilla proo kuskeillakin niin jopas intoutui servo ottamaan häiriötä ja korjaantui kuten niin monet muutkin sähköviat irrottamalla servo telineestä ja laittamalla se takaisin, eli ihan itsestään.
2012 Finnish scale #3
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014  Finnish scale class2 #1
TomiKoo
Vanhempi jäsen

Viesti Kirjoittaja TomiKoo »

Mulla on ollut näitä 20kg servoja neljä kappaletta käytössä, kaksi kasiautoissa sekä scalessa ja crawlerissa. Lisäksi saman sarjan 12-kilosia on toiset neljä sekä kaksi 10kg. Kaikki noista ovat toimineet moitteitta, osa noista on jo vuoden vanhoja ja olleet käytössä paljon.

Tomi
Koheltaja
Vanhempi jäsen

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Samoja kokemuksia Savöxistä Tomin kanssa, ei tule ihan heti mieleen vaihtaa servo merkkiä.

Vanhimmat servot olleet kisakäytössä 1.5 vuotta ja edelleen rokkaa. Tosin möyrijöissä servot on eri koetuksella kuin krosseissa mutta yleisesti laatu on hyvää.

Joltain kuulin että Savöxit on persoja virran kulutukselle ja ei toimi nopareissa missä on onneton bec, tämä voisi selittää servon lämpeämisen tai sitten sulle on sattunut se harvinainen viallinen servo.
Naura ajotaidoillesi, niin kaikki muutkin tekevät...
kenne
Legendaarinen!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kenne »

Lisäys oman.
Nyt on ajettu tämäkin kausi ko. servolla.
Edelleen olen vakuuttunut hinta/laatu suhteesta vaikka.
Mun auton setupissa se tosiaan on välillä armottoman kuma (varsinkin pitävällä sisäradalla).

Olen ajanut sitä ihan nopareiden (LRP crawler, Novak Rooster, Holmes Torquemaster) omilla 'onnettomilla' Beceillä. Tai no tossa Hplmes/Sidewinderissä on kyllä periaatteessa riittävän kokoinen.

Veikkaan lämmön johtuvan virran puutteesta.

OT.
Juuri kävin kokeilemassa uutta 28kg lipo Savöxiä. Aivan upea tuote!
Samanlaista lämpenemistä siinäkin havaittavissa. Tosin sitä voi ajaa jopa 8,5 voltilla. Eli nyt pitää vihdoinkin asentaa tuo 10A Castlen Bec joka pyöriny jo toista vuotta tuossa pakissa kaiken varalta.
Luulis voiman kasvavan myös (=helpottaa servon työtaakkaa).
Nopeus verrattuna 20seen on huima...aivan liikaa mulle, pitää välittää lyhyemmäksi (=hitaampi ja voimakkaampi).
DRIVE HYBRID
I need your Gas
Vastaa Viestiin