No niin, su iltana mallaisin killerbodyn lc70 koria vs410 pron päälle ja laitoin Tinger kingille kuvan mitä touhuilen.
Ma lounaalla tilanteet sitten eskaloitui ja nyt on brx01 alusta ja siihen päivitysosia matkalla Hong kongista Suomeen🫣
Boomracing BRX-01 LC70
Re: Boomracing BRX-01 LC70
Jee! Odotan innolla mitä tästä tulee. Jonakin päivänä minäkin ajan vielä BRX...
Kylläpä oli pitkä päivä töissä tänään🫣 fedex kuskasi paketin kotiin 13:07, no eipä siinä kun tekemään töitä ihan tuelta, jotta aika kuluisi nopeammin.
Tänään vain osien ihmettelyä ja KYLLÄ noita kelpaa ihmetellä, laatu on käsin kosketeltavissa, ehkä jopa aavistuksen tulee sellainen prerium fiilis, vaikka olen saanut muutaman Vanquish Products tuotteen kasannut samoin RC4WD työn jälki on ollut korkeaa🤩 mutta kyllä tämä on omaa luokkaansa👌
Toki edelleen olen sitä mieltä, että VP alumiiniakselit on kyllä laadullisesti varmasti parhaat💪🏼
Tänään vain osien ihmettelyä ja KYLLÄ noita kelpaa ihmetellä, laatu on käsin kosketeltavissa, ehkä jopa aavistuksen tulee sellainen prerium fiilis, vaikka olen saanut muutaman Vanquish Products tuotteen kasannut samoin RC4WD työn jälki on ollut korkeaa🤩 mutta kyllä tämä on omaa luokkaansa👌
Toki edelleen olen sitä mieltä, että VP alumiiniakselit on kyllä laadullisesti varmasti parhaat💪🏼
- Liitteet
Omakin BRX02 Land Rover® Series III 109 on tänään saapunut, menee viikonloppu rattoisasti!
Isäinpäivän puuhana laitoin BRX01 alustan kasaan ihan vakio asetuksella.
Pakko yhtyä SBG Matt mielipiteeseen boomracing laadusta, RC4wd on hyvää laatua ja jälkeä, mutta Boomracing on vain täysin eri tasoa, koneistus viimeisen päälle, ja anodisoidyt ja pulverimaalauksen jälki in vaan huimaa. Ja pulverimaalaus laitettu paikkoihin, jotka tarvitsee kulutusta kestävää pintaa. Olen mykistynyt🤩
Tiedän jo nyt, rttä seuraava kitti on BRX02 serie 3 landrover 88💪🏼
Mutta tosiaan, auto on kasassa ja olohuoneessa testattu toivuus.
Korin mukana tuli korikiinnikkeet, jotka on suunniteltu Killerbodyn LC70 korille ja sekin on tosiaan ”bolt on” ratkaisu, eli osat kiinni ja kori alustan päälle👍😊
Ainut miinus, puuttuu muutamia ruuveja, johon en ole toisen merkkisissä rakennussarjoissa törmännyt🤔🤨
Pakko yhtyä SBG Matt mielipiteeseen boomracing laadusta, RC4wd on hyvää laatua ja jälkeä, mutta Boomracing on vain täysin eri tasoa, koneistus viimeisen päälle, ja anodisoidyt ja pulverimaalauksen jälki in vaan huimaa. Ja pulverimaalaus laitettu paikkoihin, jotka tarvitsee kulutusta kestävää pintaa. Olen mykistynyt🤩
Tiedän jo nyt, rttä seuraava kitti on BRX02 serie 3 landrover 88💪🏼
Mutta tosiaan, auto on kasassa ja olohuoneessa testattu toivuus.
Korin mukana tuli korikiinnikkeet, jotka on suunniteltu Killerbodyn LC70 korille ja sekin on tosiaan ”bolt on” ratkaisu, eli osat kiinni ja kori alustan päälle👍😊
Ainut miinus, puuttuu muutamia ruuveja, johon en ole toisen merkkisissä rakennussarjoissa törmännyt🤔🤨
Ja pientä rengas jumppaa heti, kun kori on saatu rungon päälle😝✌️
Vanteet ei voi olla 1,9” ei vaan istu tuohon koriin mitenkään🤔
Mutta renkaat voi olla isommat mitä nuo vakiot🤩
Vanteet ei voi olla 1,9” ei vaan istu tuohon koriin mitenkään🤔
Mutta renkaat voi olla isommat mitä nuo vakiot🤩
Viikolla en oikein meinanut saada mitään aikaiseksi. No sisusta tuli valmiiksi🫣
Perjantaina sain päätettyä värin ja eilen hobbypointista maalin haku reissu. Ja kokeilun jälkeen totesin, että pitää vetää pohjat uusiksi, jotta pääsen haluttuun väriin🥹
Ja pari kerrosta maalia sekä eka lakka suihkittu, nyt osat maaliuunissa kuivumassa
Ja lakka kuivunut👌💪🏽
Päivän niksi, kromilistat koriin, alumiininen tiivistysteippi.
Päivän niksi, kromilistat koriin, alumiininen tiivistysteippi.