Parkerfest, Italy, Maggiora. 6.-9.9. 2018

Ilmoittele tapahtumasta, tai etsi vaikka ajokaveria
Avatar
Eddy_fin
Vanhempi jäsen
Viestit: 362
Liittynyt: To 06.08.2015 12:58
Paikkakunta: Kouvola

Re: Parkerfest, Italy, Maggiora. 6.-9.9. 2018

Viesti Kirjoittaja Eddy_fin » Su 25.02.2018 11:54

Päivitys 25.2.2018

Taitanee olla mukava porukka kasassa jo, ja me etenemme suunnitelman viilaamisella sekä toteutuksella.
Lennot, talo + auto(jen) vuokraus, sitten katkotaan aamukammasta piikkejä syyskuuhun asti.
En havittele mukaanlähtijöitä enää tämän postauksen jälkeen.

Jos tapahtuma kiinnostaa, hoida itsesi paikalle, nähdään siellä!

Avatar
Eddy_fin
Vanhempi jäsen
Viestit: 362
Liittynyt: To 06.08.2015 12:58
Paikkakunta: Kouvola

Re: Parkerfest, Italy, Maggiora. 6.-9.9. 2018

Viesti Kirjoittaja Eddy_fin » Ti 06.03.2018 14:47

Neljät lennot ostettu tänään, ROCK!

kumitarzan
Täysi jäsen
Viestit: 102
Liittynyt: Ti 25.06.2013 13:23

Re: Parkerfest, Italy, Maggiora. 6.-9.9. 2018

Viesti Kirjoittaja kumitarzan » Ti 06.03.2018 15:27

Jes!! Aamukampaa pitää alkaa virittelee ;)

bartti
DIG-taattori
Viestit: 1984
Liittynyt: Ke 30.04.2008 21:17
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Parkerfest, Italy, Maggiora. 6.-9.9. 2018

Viesti Kirjoittaja bartti » Ma 26.03.2018 20:28

Ketä tänne lähtee Edin ja Tarzanin lisäks, kylhän tollaseen reissuun on hyvä lopettaa suomen kesä.

Avatar
Eddy_fin
Vanhempi jäsen
Viestit: 362
Liittynyt: To 06.08.2015 12:58
Paikkakunta: Kouvola

Re: Parkerfest, Italy, Maggiora. 6.-9.9. 2018

Viesti Kirjoittaja Eddy_fin » Ma 26.03.2018 22:45

bartti kirjoitti:
Ma 26.03.2018 20:28
Ketä tänne lähtee Edin ja Tarzanin lisäks, kylhän tollaseen reissuun on hyvä lopettaa suomen kesä.
Kokon Jussi ja Pise

Pisepise
Legendaarinen!
Viestit: 1087
Liittynyt: Su 26.12.2010 21:26
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Parkerfest, Italy, Maggiora. 6.-9.9. 2018

Viesti Kirjoittaja Pisepise » Ti 04.09.2018 00:40

bartti kirjoitti:
Ma 26.03.2018 20:28
Ketä tänne lähtee Edin ja Tarzanin lisäks, kylhän tollaseen reissuun on hyvä lopettaa suomen kesä.
No juu kyllä tätä reissua on odotettu. Päätettiin lähteä reilustu 8pv reissulle. Varattiin ensiksi helmikuussa lennot, sen jälkeen majoitus ja parkerfest liput. Ja vielä myöhemmin autot vuokrattiin.

Tässä omia muistiinpanoja kuluista jotka ovat mielestäni aivan inhimilliset kun ajoissa varaa lennot:
Lentolippu 282€
Majoitus 71,5€ (Asunto yksityiseltä airbnb)
Auto 162€
Osallistumismaksu 85€
lentokenttäparkki 35€
Yhteensä 635,5 Per hlö.

Parkerfest europe löytyy facebookista mitään muuta nettisivua tapahtumalle ei ole.
Tässä lukujärjestys tapahtumasta
1EDFC8DA-53DD-45AC-9730-42C3B5570471.png
Dromedary trophy on tapahtuman scalemaisin tapahtuma missä on vaatimuksia scaletavaroista mm.. kaksi ihmistä vähintään pitää olla kyydissa ja perus selviytymis varusteet autossa mukana. Tämä myös on hyväntekeväisyysajo jossa voi lahjoittaa ruoka-apua säilykkeiden muodossa.

Neljä päivää ajamista aamusta iltaan, joten eiköhän siinä pääse ajamaan tarpeeksi. Meidän ja minun tavoite on ajaa mahdollisimman paljon ja nauttia tapahtumasta ja pitkistä safareista.

Tänään ollaan tutustuttu kisapaikan, Maggioran moottorirataan ja lähiympäristöön. Iltasellä päätettiin käydä testaamassa autoja läheisen vuoren tai kukkulan kivistä polkua 700 metrin korkeuteen asti.
75573A41-B106-43E7-B9C6-40A0E9CC5D6D.jpeg
Yritetään päivitellä offin fb-sivuille ja tännekkin kun aiheeseen liittyvää tulee tapahtumaan.

Pisepise
Legendaarinen!
Viestit: 1087
Liittynyt: Su 26.12.2010 21:26
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Parkerfest, Italy, Maggiora. 6.-9.9. 2018

Viesti Kirjoittaja Pisepise » La 08.09.2018 01:29

2 päivää festaroitu ja 2 päivää edessä vielä. Paljon on ajettu ja uusia ystäviä saatu. Laitan tästä nyt vain puhelimessa olevia kuvia maistiaisiksi.
Liitteet
2651E69C-3736-4B68-B217-3D2739259268.jpeg
6384378F-C383-4AD1-835D-CF3AD809375D.jpeg
3A97361A-AA55-4CA7-987A-6A6496ACE109.jpeg
23433222-AB37-4E69-95DA-0F5ED4183794.jpeg
07A9D1EC-B3D8-46CA-837D-7AD1AEE2AD05.jpeg
71C1DF3D-F69F-482D-9C8A-B371C9BEDAB4.jpeg
BA7F6505-2C47-41FA-984B-343EF4241C46.jpeg

Pisepise
Legendaarinen!
Viestit: 1087
Liittynyt: Su 26.12.2010 21:26
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Parkerfest, Italy, Maggiora. 6.-9.9. 2018

Viesti Kirjoittaja Pisepise » La 08.09.2018 08:37

Lisää kuvia...
Liitteet
0777359E-258E-4637-B2EF-1F6DEFA18B60.jpeg
E4AD575D-C339-4E8F-8567-57841E50AFD0.jpeg
EDF55C85-CB98-43B5-B3CA-BCC171BCB73E.jpeg
F494926F-9D33-45F4-961F-1D3BEEBA399E.jpeg
601AA7C5-1EF0-42A8-96A4-1DC6A3FA2989.jpeg
89583F70-9614-4985-BD37-5D00AA448E5C.jpeg
A83F8440-8348-40CA-B5DD-BFB980268BDC.jpeg
2A4E4C4D-FA1A-4F4A-A8CD-992A664EB433.jpeg

halme
Legendaarinen!
Viestit: 914
Liittynyt: Ma 23.06.2014 08:07
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Parkerfest, Italy, Maggiora. 6.-9.9. 2018

Viesti Kirjoittaja halme » La 08.09.2018 09:25

Nyt harmittaa! ;)

Hienoja kuvia ja asiallisen oloinen pikkuautomeininki. Josko sitten ensivuonna vaikkapa..

Pisepise
Legendaarinen!
Viestit: 1087
Liittynyt: Su 26.12.2010 21:26
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Parkerfest, Italy, Maggiora. 6.-9.9. 2018

Viesti Kirjoittaja Pisepise » Su 16.09.2018 16:05

Nyt alkaa olemaan jo reissusta kotiutunut, ja matkaa sulateltu. 8 Päivää joista 4 ensimmäistä tutustumista ympäristöön, omatoimimatkailua, hyvää ruokaa, halpaa viiniä, Roadtrip monacoon, Ranskan puolella Kumitarzan kävi kellottamassa päivän pohjat mikroautoradalla ja oman kotikylän kuppiloihin tutustumista.
Parasta antia oli nähdä pohjois italian pikku kylien arkea ja esim. paikallinen 30-40 vuotias "äidinpoika" joka oli paikallisessa kaljottelemassa punainen ruutupaita ja pieni lierihattu päällä ja sitten kuppilan suljettua aina lähti kulmikkaalla Fiat Pandalla heinäpaalit katolla kotiin.

Yhtenä iltana autojen testaus ja lähikukkulalle pikkusafari kivistä polkua pitkin. Kallioita oli vaikea löytää ja metsät ovat todella tiheitä joihin ei mielellään halunnut työntyä.



Ja sitten loput neljä päivää Parkerfestiä
Keskiviikkona autot kuntoon ja illaliselle muiden osallistujien ja järjestäjien kanssa. Siellä tutustuttiin ystävällisiin Belgialias-Hollantilaiseen VRCP-tiimiin ja Maltalaiseen Joe Contiin. Molemmilta löytyy facesivut ja yt-kanavat.

Parkerfestistä oli kovat odotukset kaiken suhteen. Lievä pettymys oli kuitenkin osallistuja määrä ja hieman järjestelyt ajotapahtumista oli vajaat. Ja jos tapahtumapaikalla olisi ollut infotaulu mistä olisi nähnyt aikataulut ja muuttuneet asiat olisi helpottanut meitä ensikertalaisia. Kaikki info tuli parkefestin fb-sivuille :I . Aikataulu lähes säännöllisesti oli puoli tuntia myöhässä ja ainoa mikä oli ajallaan oli loppu kimppakuva autoista ja hienoin autokilpailun arvosteluista myöhästyttiin 20min. Kun luultiin että kaikki 12kpl 50 porttista Recon G6 reittiä piti olla ajettu ja ajokortit luovutettu ennen klo 15 lauantaina.. Korteilla ei ollut muuta virkaa kuin loppuillalisen arvontakorin täyte. Eli kaikki virhemerkinnät ja muistiinpanot, leimat ja reijitykset oli vain omaksi iloksi :( Mutta tietysti kun olemme pilkun viilaaja ja mihänän tiesin kansa, niin odotukset olivat kovat. Mutta ihmiset ja kanssa-harrastajat ja järjestäjät olivat todella ystävällisiä ja selkeästi näki että moni tuli myös tapamaan vanhoja tuttuja menneistä tapahtumista.

Maggioran moottorirata ja sen ympäristö oli oiva paikka tapahtumalle. Moni yöpyi autoissa ja teltoissa varikkonurmikolla. Ja keskeisimmät kojut yms fasiliteet olivat asfaltilla. WC:t (reijät kontin lattiassa) ja suihkut eivät täyttäneet meidän vaatimuksia ;) Paikallinen perhe pyöritti kioskia moottoriradalla mistä sai ruokaa ja juomaa koko tapahtuman ajan. Reitit ja kisa paikat olivat noin 0-1000m etäisyydellä kisakeskuksesta. Parhaat reitit olivat 1:1 offiautojen reittejä ja keinotekoisia kivi/betoni mäkiä. Sitten oli joen uomia ja polkuja mäissä missä on vesi tai oli virrannut. Lisäksi lehtipuu metsikköä missä ei ollut aluskasvillisuutta ollenkaan, eli ei käpyjä, neulasia tai puun juuria :D

Osallistujia oman arvion mukaan oli ehkä noin 200 kpl ja edellis vuosien kuvista päätellen odotimme että osallistujia olisi ollut enemmän. Paljon oli saksalaisia, itävaltalaisia, tsekkiläsiä, ransakalaisia ja italialaisia isoja porukoita. Sellainen ilmiö tuli huomattua että kun on iso purukka oman maalaisia niin he mölyävät vain keskenään omia kuvioita omilla kielillään, eikä harrasta sosiaalista kanssa käymistä muiden kanssa. Mutta kaikki kuitenkin oli aivoimia kun meni jututtamaan ja kyselemään autoista. Ja vähän kävi huolestuttamaan että Ranskalaisilla on ydinaseita :D

Mukava oli tutustua Tsekkiläisen Loops Modelin kaveriin ja hämmentyä hänen matalan kovakorisen CC-01 Isuzuun joka meni C2-tasoisia reittejä taitavasti. Lisäksi Boom Racingin kojulla ja reitillä törmäsin Hong Kongilais kaveriin joka kysyi minun Hustlerien toimivuutta ja otti Cherosta pari kuvaa, sanoin että nyt vähän liian kova foami kaipaa säätöä, muuten on pehmoset kumit :) Myöhemmin selvisi että hän olikin Asiateesin toimitusjohtaja ja Boom racingin asiakas vastaava :D
Lisäksi siellä oli JSS-scale kauppa Ranskasta ja joku italialainen pulju myymässä rojua. Kovasti tuli käpälöityä kaiken maailman vanteita ja renkaita ajetellen että ei tulisi postimaksuja... mutta mukaan ei tarttunut kuin Loopsilta laadukkaan oloinen sisäisellä spoolilla oleva 20kg servovinssi ja 5€ mikronopari vinssin ja "mustekalat" kattoteliineen tavaroiden hallintaan.
IMG_4316.JPG
JSS-scalen koju
IMG_4250.JPG
Loops modelin uusi kori, crew cap moggi. Kuulemman ennen joulua tulee uusia koreja julki loopsilta.

Torstai
Dromedary Trophy oli helppo scalesafari jossa oli neljä tehtävä pistettä. Autot vain punnittiin ja katsottiin rengaskoko jonka mukaan luokka määrittyi. Olimme nähneet tähän ajoon paljon vaivaa ja askarrelleet isot kasat rojua (telttapatja, peitto, ea-laukku, ajosillat, polttoainekanisterit, antennit, nimikyltit.. yms) sekä tilanneet ja silponeet figuurit hytteihin. Kuitenkin siihen pystyi osallistua millä vain. Reitti ajettiin kootusti letkassa jossa Parker opasti tehtävän, ensimmäisille rastille tulleille. Oli sillan rakennus ojan yli, jyrkkä hiekkamäki joka vinssattiin vuorotellen narukelalla ylhäältä käsin oma auto ylös ja vesistön ylitys kahden kumiveneen muodostamalla lossilla. Lisää safarointa helpoista porteista joen uomaa pitkin ja lopuksi moottoriradalta mutaponnin ylitys, josta otettiin aika. Mietin että ajan scalemaisesti ponnin yli, kun se nyt ei niin pahalta näyttänyt. Viime tingassa päätin että iso vaihde tupaan täysillä mutaisten porttien läpi Parkerin "oh my" kommenttien saattelemana oman luokan pohja-aika ja loppugaalassa selvisi että se oli voitto ja palkinnoksi diplomi, Boom racingin aurinkolasit sekä loops modelin karheat ajosillat :D
IMG_0286.JPG
Kokko vinssaamassa omaa jeeppiä, oli vähän huonosti kiinnitetty kela.

Iltapäillä oli sitten UTAC= Ultimate team attack challenge. Joukkuepeli missä 5 eri aluetta jotka oli piirrettu googlemaps satelliittikuvaan suurin piirtein. Jokaisen alueen sisään sai mennä vain yhdestä portista ja yksi joukkue kerrallaan sai olla sisällä. Alueella oli etsittävä tai tehtävä tehtävä mistä sai pullon missä oli sana tai arvoitus. Viiden eri rastin sanoista muodostui lause jota tarvittiin maalissa. Maalissa odotti sokkoajo rasti missä piti ajaa joukkueen yksi auto läpi radan sokkona muiden opastean. Rasteilla ei ollut mitään valvontaa ja huonolla moraalilla varustetut joukkueet kantoivat autojaan metsikössä.
IMG_4510.JPG
IMG_4554.JPG
Päivän päätti Terra Cross, eli U4-tyylinen ralli. 1.9 renkaisten luokka ja 2.2 luokka, Twin Hammerit joutui myös 2.2 luokkaan. Kaikki kerralla radalle ja ohjaajat sekoili radan keskellä omassa karsinassa. Sieltä oli välillä todella vaikea nähdä omaa autoa ja välillä piti auto pysäyttää ja siirtyä itse paikkaan josta näki. Nostajia ei ollut, joten tiesin että maltilla ja harjalliselle GOMilla olisi mahdollisuudet. Kahdessa alkuerässä sijat 3. ja 2. Sitten finaalissa käännetty ajosuunta ja alkuerien menestyjät takariviin ja 5 kierrosta. Noh. alkuerien menestys poltteli ja auton kaato sekä autoa heijatessa moottorin pinjonin ruuvi löystyi.
41725298_1729603603814895_2516372049681711104_n.jpg
41725298_1729603603814895_2516372049681711104_n.jpg (85.56 KiB) Katsottu 323 kertaa
VRCP-kaverin ottama hieno kuva GOMista Terracrossissa.

Jatkan jutun kirjoittamista vähän myöhemmin..
Viimeksi muokannut Pisepise, Ma 08.10.2018 09:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Pisepise
Legendaarinen!
Viestit: 1087
Liittynyt: Su 26.12.2010 21:26
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Parkerfest, Italy, Maggiora. 6.-9.9. 2018

Viesti Kirjoittaja Pisepise » Su 16.09.2018 16:06

Tarina jatkuu

Perjantai
Ohjelmassa oli heti aamusta Team trial. Eli 2-3 auton joukkueissa viisi porttinen rata oli läpäistävä alle viiden minuutin. Ratoja oli 3 kpl ja osallistuimme neljästään 3 auton sarjaan. Kaksi radoista oli meidän autoille liian vaativia. Olisi tarvittu suomisarjan hyviä C2-kilpureita joilla olisi selvitty. Viimeiselle pojat starttasi ilman minua kun vastari oli saanut tarpeeksi vettä ja siitä johtuen vinssi ja vaihde servo kävi kiukuttelemaan. Pojat ajoivat virheittä viimeisen radan, ja sijoituksesta ei ollut tietoakaan.

Chris Challenge oli vain haasteajo jossa laitettiin kaksi puolisella teipillä pullonkorkki autoon kiinni, jonne laitettiin pingispallo sisään. Tehtävänä oli ajaa reitti läpi, ilman että pingispallo putosi korkista. Tämä oli vain itsensä haastamiseen tarkoitettu laji.

Alkuperäisen suunnitelman mukaan meidän oli tarkoitus osallistua The FIX Enduroon, eli kestävyys 6h ajoon. Kuka kiertää eniten kierroksia on paras. Päätimme kuitenkin että jätämme tämän pois ajoista koska näytti että 1,6km radalla on niin paljon tasamaata ja että reitti olisi turhan vaatimaton. 6h kisa olisi alkanut klo 15 ja päättynyt 21. Mietimme että jos olisimme ajaneet 6h niin motivaatiota ei ehkä olisi ollut ajaa seuraavina päivinä niin paljoa. Tässä olisi ollut mahdollisuus ajaa 3h ajo tai 12h ajo mikä oli startannut klo 12. Ajoon kuului pakollisia taukoja. Lähdössä kautta maalissa oli kierrosten laskenta ja akkujen latauspaikka. Toiset juoksi radio yhdessä kädessä, toiset kävelivät rennosti. 12h ajon voittaja (joka ilmeisesti oli oikea URHEILIJA) eteni 84 kilometriä!!? Lisäksi palkintoillallisen ylivoimaisesti suurimmat ja mahtavimmat aplodit yleisöltä sai yli 70v herra joka osallistui ja 12h enduroon. Herran mukana ollut vaimo oli aivan ihmeissään ihmisten aplodeista. Vielä mainittakoon että 70v "Fritzillä" oli SCX10 Jeep Rubicon jonka kyydissä roikkui barbie-nuken lapsi jolla oli kädessä help me-lippu. Ja taas meitä vilkkaan mielikuvituksen omaavia poikia nauratti :D

Ehkä hiukan kuitenkin jäi hampaan koloon kun ei tullut osallistuttua tähän, viimeisenä päivänä jututin Sakuja ja he kokivat että se juttu siinä olikin se auton ja miehen kestävyys ja kärsivällisyys. Radan kuitenkin ajoi ns. millä vain läpi. Viimeisenä päivänä videoita kuvaillessa kuitenkin näimme FIX-reitin takanurkan, joten ei se nyt ihan läpi huuto juttu ollut.

Kestävyysajon sijaan päätimme aloittaa RECON G6 reittien ajon. Tuloskorttiin merkittiin monta reittiä on ajunut, käsivinssaukset, porttikosketukset ja muut reitillä tulleet huomiot. Meille ei ollut selvää monta reittiä niitä oli, kuinka pitkiä ne olivat ja taas fb-sivuilla oli kartta missä näkyi suurin piirtein mistä etsiä reittejä. Maistelimme muistaakseni neljä 50 porttista helppoa reittiä ja päätettiin päivä ajoissa jotta lauantaillekkin jäisi ajettavaa. Tuntuma oli että vähän liian helppoja reittejä... Meidän suomisarjan hyvällä C2-autolla olisi ollut liian helppoa ajella.

Lauantai
Aloitettiin päivä vähän suunniteltua myöhemmin ja vähän kiire meinasi tulla kun reittejä löytyi kokoajan enemmän kuin luultiin niitä olevan. Luultiin että kaikki G6-reitit pitää olla ajettu ennen klo 15. Sitten päästiin niihin 1:1 offiautojen spooreihin, soraisiin mäkiin, ja kukkulan päältä laskeviin kivisiin uomiin. Ja niin alkoi löytymään sopivasti haastetta kuskeille ja autoille. Jopa kumatarzanin Jeepin moottori paloi, ja rip rap kojuilta ostamaan uusi moottori ja Hadesliittimillä (sokeripala) uusi pata kiinni :) Välillä piti aika rohkeasti uittaa auto kuraveteen, ja muutamassa kohdassa vinssi oli pakollinen varuste. Päivän scaleoffroad-orgasmista vastasi kallionousu, jossa noustiin nätisti jonossa, kaikki samalla vedolla toisiaan vinssaten.
IMG_1332.JPG
IMG_0424.JPG
Reitillä vastaan tuli rahamiesten auto eli alumiinistä kokonaan koneistettu Vanquish Ripper. Näitä on ymmärtääkseni tehty vain rajallinen määrä eikä niitä ilmeisesti samassa muodossa tulla enää tekemään. Meillä oli tietysti aikaa napsia kuvia ja kuskikin tykkäsi vähän revittää minun pyynnöstä puhelimen edessä slow motion kuvaus päällä. Auto tuntui käsissä painavalta, mutta näyttävästi se loikki soramäen ylös. Kun päästiin aiheeseen, niin Festeillä oli myös kaksi VP vs04 autoa vai mitä ne oli. VP autoilijat keskenään jossain kohtaa ajelivat ja kuultiin kun toinen sanoi että kardaani oli hajonnut. Taas keskenämme ihmeteltiin että 1000€ auto ja kardaanit hajoaa :)
IMG_7108.JPG
Myöhästyttiin loppukuvista, mutta palkintoillalliselle päästiin hyvin mielin osallistumaan kaikki 12 Recon G6-reittiä ajettuina. Ikimuistoisia hetkiä saatiin taas kokea, sekä Italian nopein suomalainen Fiat Punto kuski. Kun puolimatkassa tapahtumapaikan illaliselle muistimme että olimme unohtaneet ison kasan arpakuponkeja kotikämpälle jotka, osallistuivat rtr-Vaterra Ascenderin arvontaan. Oli hirvä pelko että auto arvotaan ilman meitä. Ajoissa ehdittiin ja ruokailu oli vain ehditty aloittaa, kiitos Punto kuskin. Ruokana oli pastaa, ranskalaisia kanaa, lihaa ja jotain makeaa jälkkäriä. Ja sitten täpinöissään odotettiin käykö arpajaisissa tuuri. Arvottavana oli G6 ajajakorttien palauttaneiden kesken 2kpl HPI Venturea, 1 kpl scx10.2 Jeeppi, boom racing renkaita, vanteita, pittbull, proline koreja... Kumitarzan otti yhden kiinan alumiisen etuakselin ja minulle ja Edille sattui tulemaan kahvipapuja palkinnoksi. Lisäksi siellä palkittiin menestyjät, hiukan yllättäen tuli tuo Dromedary trophyn DT-open luokan voitto sitten minulle.

Sunnuntai
Sunnuntaina oli tarkoitus tuhota loput ajohalut ja tallentaa parhaita reittejä kameroille. Moottoriradalla oli käynnissä crosskart-autojen kilpailu. Päätettiin videoida jokea pitkin kulkeva reitti joka olisi varmasti youtube matskua. Käytiin vesiputoksella poseeraamassa autot ja Kumitarzani kävi uimassa. Kumin riissuminen tuli meidän tietämättä yhden jenkin tubevideolle. Sitten muita paikkoja koluttiin sekalaisesti kunnes löydettiin Top truck kisojen mutarännit. Päivän päätteeksi pestiin varikolla autot ja edessä oli illalla autojen pakkausta laukkuihin.

Vesiputous oli myös muiden videon tekijöiden mieleen. Jenkin videon taustalla suomalaista mölyä ja lihaa :D
DSC00722.JPG
IMG_5489.JPG
IMG_6449.JPG
IMG_4229.JPG
IMG_6511.JPG
IMG_7234.JPG
Loppusumma

Reissu oli mahtava koska siinä oli puolet italian matkailua ja toinen puoli Parkerfestiä. Brian Parker oli mukava ja erittäin ystävällinen kaveri. Vaikka videoissa näkee paljon sitä meille niin vierasta Jenkki showta, niin annan kuitenkin kaikki respectit hänelle joka jaksaa olla kaikille iloinen ja niin kannustava, etenkin lapsille. Ja kyllä Parkerille jäi mieleen Team Finlandin team effort, kun aina riemuitsi loppu tapahtuman ajan siitä. Oli hieno kokemus nähdä muita harrastajia ja havaita että on selkeästi yhteisö joka haluaa nähdä pikkuautoilun merkeissä vähintään kerran vuodessa. Maastot ja ajoreitit olivat pääsääntöisesti aivan muuta mitä meidän maassa on nähty. Hiekka oli paikoin kovaa kasaan painunutta ja yllättävän pitävää, mutta vettä saadessaan hiekka muuttui nopeasti mutaiseksi. Selkeästi tuli havaittua että tapahtuma oli vain kourallisen harrastajia järjestämä ajotapahtuma, jota täydensi muutama alan myyntikoju. Meille parasta antia oli vain nauttia neljän auton letkassa kaikki reitit läpi ajatuksella kaveria ei jätetä. Kaikki ajot Terra crossia lukuun ottamatta ajettiin yhdessä. Tiimitehtävät olivat mukavia mistä nautimme koko porukka. Kumitarzanin kanssa yhdessä pohdimme reittejä ja oman kaluston sopivuutta. Tulimme siihen tulokseen että kovakoriset painavat automme oli juuri sopivia näille reiteille, ei läpihuuto juttuja mutta kuitenkin ajettavissa lähes kaikki reitit oli. Lähtisinkö ensi vuonna uudestaan? En ole ihan varma. Jos paikka olisi maastollisesti mäkinen, kalliosempi ehkä, kuten jossain alppien juurella Saksassa, itävallassa, mutta olisihan se kiva osallistua siihen FIX enduroonkin... :D Saatiin paljon ideoita omien scale tapahtumien järjestämiseen ja kiva oli pohtia voisiko Parkerfest tulla joskus Suomeen? Sellainen kutina on kuitenkin päällä että ensi vuonna puuhataan omat viikonlopun mittaiset scale ajofestit.

Tässä vielä minun kuvakansioon ladatut parhaat palat kuvat: https://pisepise.kuvat.fi/kuvat/Rc/RC+C ... 18+Italia/

Ja tässä minun ParkerFest video:

Kiitos jos jaksoit lukea tämän, muut seurueen jäsenet voi väritellä omia tunnelmia lisää tähän jatkoksi jos tekee mieli ;) Tai laittaa omat parhaat kuvat esille.
Viimeksi muokannut Pisepise, Su 16.09.2018 23:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kokko11
Juniori
Viestit: 80
Liittynyt: Su 21.02.2016 09:12
Paikkakunta: Tuusula

Re: Parkerfest, Italy, Maggiora. 6.-9.9. 2018

Viesti Kirjoittaja Kokko11 » Ma 17.09.2018 12:28

Hienosti olet kirjoittanut, itsellä ei lisättävää muuta kuin että ei se Punto edes kulkenut kovaa😁. Lappu pohjassa sai ajaa että pysy muun liikenteen tahdissa...

kumitarzan
Täysi jäsen
Viestit: 102
Liittynyt: Ti 25.06.2013 13:23

Re: Parkerfest, Italy, Maggiora. 6.-9.9. 2018

Viesti Kirjoittaja kumitarzan » Ma 17.09.2018 12:32

Nii ja sit oli edi 😂

Pisepise
Legendaarinen!
Viestit: 1087
Liittynyt: Su 26.12.2010 21:26
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Parkerfest, Italy, Maggiora. 6.-9.9. 2018

Viesti Kirjoittaja Pisepise » La 22.09.2018 21:48

Sitten se video, mitä kuvattiin viimeisenä päivänä, kun reitit oli jo kertaalleen ajettu. Puhdas tunnelmallinen trail run video.



Mutta ei hätää, lisää Parkerfest videoita vielä tulossa.

Pisepise
Legendaarinen!
Viestit: 1087
Liittynyt: Su 26.12.2010 21:26
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Parkerfest, Italy, Maggiora. 6.-9.9. 2018

Viesti Kirjoittaja Pisepise » Pe 28.09.2018 19:23

Kooste Parkerfestin mutaränneistä joissa kuvakulma oli tarpeeksi scalemainen


Vastaa Viestiin