mersu g63 6x6

Eli kaikki yli kaksiakseliset tänne

0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 0

meloenmetsässä
Vanhempi jäsen
Viestit: 373
Liittynyt: Pe 27.04.2007 22:42
Paikkakunta: Vantaa, Koivukylä

Vs: mersu g63 6x6

Viesti Kirjoittaja meloenmetsässä »

Kuva
1/10 honkkari, wraith-spawn, Traxxas TRX-4
meloenmetsässä
Vanhempi jäsen
Viestit: 373
Liittynyt: Pe 27.04.2007 22:42
Paikkakunta: Vantaa, Koivukylä

Vs: mersu g63 6x6

Viesti Kirjoittaja meloenmetsässä »

Kuva
1/10 honkkari, wraith-spawn, Traxxas TRX-4
meloenmetsässä
Vanhempi jäsen
Viestit: 373
Liittynyt: Pe 27.04.2007 22:42
Paikkakunta: Vantaa, Koivukylä

Vs: mersu g63 6x6

Viesti Kirjoittaja meloenmetsässä »

Ja Kuvavielä takaa alta viistokuva
1/10 honkkari, wraith-spawn, Traxxas TRX-4
meloenmetsässä
Vanhempi jäsen
Viestit: 373
Liittynyt: Pe 27.04.2007 22:42
Paikkakunta: Vantaa, Koivukylä

Vs: mersu g63 6x6

Viesti Kirjoittaja meloenmetsässä »

Vaikka liikevara jousissa lisääntyi vain 3mm ulospäin, kiertojousto kasvoi reilusti enemmän. Todellisuudessa puskurien alentaminen omilla telineillä salli korille 2-3 pykälää tehdasmatalaa korkeamman paikan raapimatta. Itse puskuri vaan ei raavi maata eikä taivasta tossa välikorkeudessa. Kahden jälkeen yöllä oma mutu oli positiivinen.
(Tätä kirjoittelenkin vasta aamusella)

Nyt sitten kieli pitkällä oottelemaan kuulalaakereita autoon, ja sitten shimmailemaan kulmaratasparien välyksiä minimi liukkaaseen. Niitä pareja kun on tässä autossa tuplasti vaikka axialin 2-akseliseen nähden, kun keskilootassakin on yhdet, ja 3 banjoa.
1/10 honkkari, wraith-spawn, Traxxas TRX-4
meloenmetsässä
Vanhempi jäsen
Viestit: 373
Liittynyt: Pe 27.04.2007 22:42
Paikkakunta: Vantaa, Koivukylä

Vs: mersu g63 6x6

Viesti Kirjoittaja meloenmetsässä »

Laakerit tuli suomesta, aiempi yritys palas merkkauksella"ei oo".
Laakeripesien pieni pinta-ala varman tuo helposti kulumaväljyyttä. Seurauksena kulmavaihde hyppii yli keskilootassa.
Muissa autoissahan kone onkin kardaanin suuntainen, joten mallin heikkous.
Tutkiessa huomasin, että alunperin hampaiden yli hyppiminen oli ruuvien kerteiden pettämisen syytä, ei laakeripesien.

Pitemmillä ja paksummilla m3 ruuveilla se loppui.
1/10 honkkari, wraith-spawn, Traxxas TRX-4
meloenmetsässä
Vanhempi jäsen
Viestit: 373
Liittynyt: Pe 27.04.2007 22:42
Paikkakunta: Vantaa, Koivukylä

Vs: mersu g63 6x6

Viesti Kirjoittaja meloenmetsässä »

Painotetuilla vanteilla (kierros koritinatankoa per vanne) hajos etubanjon alennusratas.
Koko etuakseli uutta alle 20eur sis postit tai reilu 4eur itte ratas, ni lompsa kyl kestää korjailla.

Vaikka on pienemmät kumit, ni 3-akselisuus antaa sopivasti tasotusta, joten kallioillakin viittii ajella.
Jos täytyy, ni teen akkutelineen siirron takatelin päältä edemmäs. Toistaseksi ei ole tuntunut tarvetta.
1/10 honkkari, wraith-spawn, Traxxas TRX-4
meloenmetsässä
Vanhempi jäsen
Viestit: 373
Liittynyt: Pe 27.04.2007 22:42
Paikkakunta: Vantaa, Koivukylä

Vs: mersu g63 6x6

Viesti Kirjoittaja meloenmetsässä »

Tuntuu hiipuvan kiinnostus tähän projektiin.
Iskee kevään aikana pakollinen muutto pienempiin tiloihin, ni kaikki 6x6 autot saa lähtöpassit, tämä mukaanlukien.
Kiinnostusta kellään?
1/10 honkkari, wraith-spawn, Traxxas TRX-4
meloenmetsässä
Vanhempi jäsen
Viestit: 373
Liittynyt: Pe 27.04.2007 22:42
Paikkakunta: Vantaa, Koivukylä

Vs: mersu g63 6x6

Viesti Kirjoittaja meloenmetsässä »

Mersu läx meiltä muille maille.
1/10 honkkari, wraith-spawn, Traxxas TRX-4
Vastaa Viestiin