mersu g63 6x6
-
- Vanhempi jäsen
- Viestit: 373
- Liittynyt: Pe 27.04.2007 22:42
- Paikkakunta: Vantaa, Koivukylä
Vs: mersu g63 6x6
1/10 honkkari, wraith-spawn, Traxxas TRX-4
-
- Vanhempi jäsen
- Viestit: 373
- Liittynyt: Pe 27.04.2007 22:42
- Paikkakunta: Vantaa, Koivukylä
Vs: mersu g63 6x6
1/10 honkkari, wraith-spawn, Traxxas TRX-4
-
- Vanhempi jäsen
- Viestit: 373
- Liittynyt: Pe 27.04.2007 22:42
- Paikkakunta: Vantaa, Koivukylä
-
- Vanhempi jäsen
- Viestit: 373
- Liittynyt: Pe 27.04.2007 22:42
- Paikkakunta: Vantaa, Koivukylä
Vs: mersu g63 6x6
Vaikka liikevara jousissa lisääntyi vain 3mm ulospäin, kiertojousto kasvoi reilusti enemmän. Todellisuudessa puskurien alentaminen omilla telineillä salli korille 2-3 pykälää tehdasmatalaa korkeamman paikan raapimatta. Itse puskuri vaan ei raavi maata eikä taivasta tossa välikorkeudessa. Kahden jälkeen yöllä oma mutu oli positiivinen.
(Tätä kirjoittelenkin vasta aamusella)
Nyt sitten kieli pitkällä oottelemaan kuulalaakereita autoon, ja sitten shimmailemaan kulmaratasparien välyksiä minimi liukkaaseen. Niitä pareja kun on tässä autossa tuplasti vaikka axialin 2-akseliseen nähden, kun keskilootassakin on yhdet, ja 3 banjoa.
(Tätä kirjoittelenkin vasta aamusella)
Nyt sitten kieli pitkällä oottelemaan kuulalaakereita autoon, ja sitten shimmailemaan kulmaratasparien välyksiä minimi liukkaaseen. Niitä pareja kun on tässä autossa tuplasti vaikka axialin 2-akseliseen nähden, kun keskilootassakin on yhdet, ja 3 banjoa.
1/10 honkkari, wraith-spawn, Traxxas TRX-4
-
- Vanhempi jäsen
- Viestit: 373
- Liittynyt: Pe 27.04.2007 22:42
- Paikkakunta: Vantaa, Koivukylä
Vs: mersu g63 6x6
Laakerit tuli suomesta, aiempi yritys palas merkkauksella"ei oo".
Laakeripesien pieni pinta-ala varman tuo helposti kulumaväljyyttä. Seurauksena kulmavaihde hyppii yli keskilootassa.
Muissa autoissahan kone onkin kardaanin suuntainen, joten mallin heikkous.
Tutkiessa huomasin, että alunperin hampaiden yli hyppiminen oli ruuvien kerteiden pettämisen syytä, ei laakeripesien.
Pitemmillä ja paksummilla m3 ruuveilla se loppui.
Laakeripesien pieni pinta-ala varman tuo helposti kulumaväljyyttä. Seurauksena kulmavaihde hyppii yli keskilootassa.
Muissa autoissahan kone onkin kardaanin suuntainen, joten mallin heikkous.
Tutkiessa huomasin, että alunperin hampaiden yli hyppiminen oli ruuvien kerteiden pettämisen syytä, ei laakeripesien.
Pitemmillä ja paksummilla m3 ruuveilla se loppui.
1/10 honkkari, wraith-spawn, Traxxas TRX-4
-
- Vanhempi jäsen
- Viestit: 373
- Liittynyt: Pe 27.04.2007 22:42
- Paikkakunta: Vantaa, Koivukylä
Vs: mersu g63 6x6
Painotetuilla vanteilla (kierros koritinatankoa per vanne) hajos etubanjon alennusratas.
Koko etuakseli uutta alle 20eur sis postit tai reilu 4eur itte ratas, ni lompsa kyl kestää korjailla.
Vaikka on pienemmät kumit, ni 3-akselisuus antaa sopivasti tasotusta, joten kallioillakin viittii ajella.
Jos täytyy, ni teen akkutelineen siirron takatelin päältä edemmäs. Toistaseksi ei ole tuntunut tarvetta.
Koko etuakseli uutta alle 20eur sis postit tai reilu 4eur itte ratas, ni lompsa kyl kestää korjailla.
Vaikka on pienemmät kumit, ni 3-akselisuus antaa sopivasti tasotusta, joten kallioillakin viittii ajella.
Jos täytyy, ni teen akkutelineen siirron takatelin päältä edemmäs. Toistaseksi ei ole tuntunut tarvetta.
1/10 honkkari, wraith-spawn, Traxxas TRX-4
-
- Vanhempi jäsen
- Viestit: 373
- Liittynyt: Pe 27.04.2007 22:42
- Paikkakunta: Vantaa, Koivukylä
Vs: mersu g63 6x6
Tuntuu hiipuvan kiinnostus tähän projektiin.
Iskee kevään aikana pakollinen muutto pienempiin tiloihin, ni kaikki 6x6 autot saa lähtöpassit, tämä mukaanlukien.
Kiinnostusta kellään?
Iskee kevään aikana pakollinen muutto pienempiin tiloihin, ni kaikki 6x6 autot saa lähtöpassit, tämä mukaanlukien.
Kiinnostusta kellään?
1/10 honkkari, wraith-spawn, Traxxas TRX-4
-
- Vanhempi jäsen
- Viestit: 373
- Liittynyt: Pe 27.04.2007 22:42
- Paikkakunta: Vantaa, Koivukylä