Ohjausservo runkoon, lehtijouset tai panhardit, sisusta, kuski.
Jos vaikka noista aloittaisit.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Nonii... tulihan niitä hdotuksia :D Servo palikat olis millä sais servon runkoon, mutta meinaa olla ahdasta, pitänee miettiä ja mittailla ja ja ja... Sisustankin sais leikkaamalla tuosta dingon korista, ja siinä samassa olis turvakaaretkin!
LEhtijouset ois melko hyvät tähän!? Eli jos jollain olis halvalla tälläseen käypäset niin tarjotkaa...!!!
Powered by CASTLE
RACE IT, BREAK IT, FIX IT, REPEAT!
Tänään lähtee akut tilaukseen, niitä on ollut monella ja monenlaisia joten laittakaahan nyt tähän mulle piku vinkkiä et minkä merkkiset, malliset, kokoset olis passelit... kuitenkiin ajoaikaa sais olla per. akku sillei sopivasti :D tarkotus olis 2 akkua tilata...
Powered by CASTLE
RACE IT, BREAK IT, FIX IT, REPEAT!
Vili L. kirjoitti:
Tänään lähtee akut tilaukseen, niitä on ollut monella ja monenlaisia joten laittakaahan nyt tähän mulle piku vinkkiä et minkä merkkiset, malliset, kokoset olis passelit... kuitenkiin ajoaikaa sais olla per. akku sillei sopivasti :D tarkotus olis 2 akkua tilata...
2s vai 3s? Mulla on 2s 2200mah gens ace eco akkuja sellaisella ajaa vakiomotilla varmaan tunnin en oo hirveen tarkkaan koskaan kattonu. Eurorceeltä muistaakseni 11/13€ kappale.
Itellä on 2kpl 2s 5000mah 30c akkua ja yhdellä tulee ajettua vähä päälle 2h puolikaasulla. Tosin en tuosta harjattomasta tiedä, että kauanko ajellaan mutta se nähdään tänä kesänä. ;D
Taassiisa on edistyny, turvakaaria alettu kasaamaan ja levikkeet tehty että servo siirretty runkoon takaisin...
et puskuria pitäs hiukan korjailla kun oli heikot liitokset niin katkes valojen ympärys raudat :(
nyt vaan odotellaan sitä hk:n pakettia niiin pääsis ajelemaan taas!