Crawling osia myyvät liikkeet
-
Audiko
Vs: Crawling osia myyvät liikkeet
[quote="SlidSlide"]
[quote="Eräjorma"]
Oisko kukaan tilaamassa rpphobbystä mitään lähipäivinä? Itse ajattelin haluta yhden nimeltämainitsemattoman n. 17$ arvoisen palikan, ja ei viitsisi tilata noilla postikuluilla pelkästään sitä.
Siis http://www.rpphobby.com/
[/quote]
Tilasitko tuolta? Enää ei näytä Suomi olevan vaihtoehtona postikuluja lasketessa (jos koskaan olikaan). Otin liikkeeseen yhteyttä.
[/quote]
Meinasin tilata tuolta tavaraa, kirjauduin tunnuksillani sisälle ja laitoin ostoskoriin kampetta, menin kassalle ja sinne tuli automaattisesti toimituskulut Suomeen.
Eli kyllä pitäisi tilaamisen onnistua myös täältä pohjolasta.
[quote="Eräjorma"]
Oisko kukaan tilaamassa rpphobbystä mitään lähipäivinä? Itse ajattelin haluta yhden nimeltämainitsemattoman n. 17$ arvoisen palikan, ja ei viitsisi tilata noilla postikuluilla pelkästään sitä.
[/quote]
Tilasitko tuolta? Enää ei näytä Suomi olevan vaihtoehtona postikuluja lasketessa (jos koskaan olikaan). Otin liikkeeseen yhteyttä.
[/quote]
Meinasin tilata tuolta tavaraa, kirjauduin tunnuksillani sisälle ja laitoin ostoskoriin kampetta, menin kassalle ja sinne tuli automaattisesti toimituskulut Suomeen.
[quote="Audiko"]
[quote="SlidSlide"]
[quote="Eräjorma"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nyt näyttää toimivan tai sitten alusta alkaenkaan en ollut kirjautuneena sisään osatoskoria tehdessä. Hyvä että toimii. Liikkeellä on kattava valikoima rc-tavaraa.
[quote="SlidSlide"]
[quote="Eräjorma"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nyt näyttää toimivan tai sitten alusta alkaenkaan en ollut kirjautuneena sisään osatoskoria tehdessä. Hyvä että toimii. Liikkeellä on kattava valikoima rc-tavaraa.
Jöö, jälleen kehut LiquidRC:lle kun tuli kori ja vähän pikku sälää alle kahdessa viikossa. Ja eilen tuli tilattua tuolta JPCustomRC:stä, saa nähdä kuinka nopee sieltä tavara tulee, postikulut eivät ainakaan vaikuttaneet kovinkaan suurilta. ::)
Krapula Cup champ '08
Muna Cup driver '09
Muna Cup driver '09
scaler storelle plussa nopeasta toimituksesta. lupasivat toimitukset 7päivän sisällä ja se tuli myös siinä ajassa. ++++++
Team Savon Mafia (axial cj7)
Plussaa ebayssa myyvälle pgreenolle. Tilasin pari edullista vastaria. Vastarit tulivat parissa päivässä briteista postilaatikkoon.
Negatiivista palautetta www.nitrohouse.com . Paketin matkaan saaminen on kestäny yli viikon. Viesteihin ei vastata. Sivuille kirjautuminen oli epäselvä, enkä ole saanut order historyyn merkintöjä tilauksestani. Viimeinen kerta näillä näkymin, kun tilaan kyseisestä liikkeestä.
Negatiivista palautetta www.nitrohouse.com . Paketin matkaan saaminen on kestäny yli viikon. Viesteihin ei vastata. Sivuille kirjautuminen oli epäselvä, enkä ole saanut order historyyn merkintöjä tilauksestani. Viimeinen kerta näillä näkymin, kun tilaan kyseisestä liikkeestä.
Re: Crawling osia myyvät liikkeet
Kenelläkään kokemuksia http://www.rccarparts.biz/index.php liikkeestä? Osia lähinnä Tamiyan autoihin.
Myy kamaa myös eBayn kautta.
Olis vaan yhdet aika käheet vanteet tuolla jotka himottas.
Miinuksena nevöhööd "Best Way"-postitustapa, tiedä nyt sitten yhtään tuleeko esim. seurantaa lähetykseen.
Postikulujen hinnasta (17,5e) päätellen ei varmasti mikään UPS ainakaan..
Myy kamaa myös eBayn kautta.
Olis vaan yhdet aika käheet vanteet tuolla jotka himottas.
Miinuksena nevöhööd "Best Way"-postitustapa, tiedä nyt sitten yhtään tuleeko esim. seurantaa lähetykseen.
Postikulujen hinnasta (17,5e) päätellen ei varmasti mikään UPS ainakaan..
Hah, Scaler Store myy näköjää noita samoja Turnigyn lipoja mitä HobbyKingistä saa kolmasosa hinnalla.. ;Dscaler storelle plussa nopeasta toimituksesta. lupasivat toimitukset 7päivän sisällä ja se tuli myös siinä ajassa. ++++++
Viimeksi muokannut Henkka, Pe 30.04.2010 17:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Crawling since 2008.
Kukapa osaa kertoa tuleeko CKRC Crawlersilta mitään ilmotusta s-postiin kun paketti on postitettu?
Kun nettisivuillaan lukee että tilaus pysyy "Processing"-tilassa sittenkin kun paketti on postitettu.. ???
Kun nettisivuillaan lukee että tilaus pysyy "Processing"-tilassa sittenkin kun paketti on postitettu.. ???
Crawling since 2008.
Mulle ainakin tuli seurantanumeron kanssa mutta en muista tuliko ckrc:ee vai paypalin kautta.HMS77 kirjoitti: Kukapa osaa kertoa tuleeko CKRC Crawlersilta mitään ilmotusta s-postiin kun paketti on postitettu?
Nordics 2010 #4, 2011 #1, 2012 #1, 2013 #2, 2014 #3, 2015 #4
Supercrawl 2011 #2, 2012 #6, 2013 #3
Supercrawl 2011 #2, 2012 #6, 2013 #3
[quote="HMS77"]
Kukapa osaa kertoa tuleeko CKRC Crawlersilta mitään ilmotusta s-postiin kun paketti on postitettu?
[/quote]
Tulee paypalin kautta. Processing-vaiheessa voi tosin mennä hetki. Minulla meni kolmesta viikosta reilu kuukauteen ennen kuin postittivat paketin. Tosin paypalin kautta tuli seurantakoodi paketille pari päivää tilauksen jälkeen. Liikkeellä on ollut tapana harjoittaa epärehellistä kaupankäyntiä. Kaiken tilaamani olen kuitenkin joka kerta saanut jossain muodossa takaisin.
[/quote]
Tulee paypalin kautta. Processing-vaiheessa voi tosin mennä hetki. Minulla meni kolmesta viikosta reilu kuukauteen ennen kuin postittivat paketin. Tosin paypalin kautta tuli seurantakoodi paketille pari päivää tilauksen jälkeen. Liikkeellä on ollut tapana harjoittaa epärehellistä kaupankäyntiä. Kaiken tilaamani olen kuitenkin joka kerta saanut jossain muodossa takaisin.
Lohdullista... 3 viikosta kuukauteen.. :'(SlidSlide kirjoitti:Tulee paypalin kautta. Processing-vaiheessa voi tosin mennä hetki. Minulla meni kolmesta viikosta reilu kuukauteen ennen kuin postittivat paketin. Tosin paypalin kautta tuli seurantakoodi paketille pari päivää tilauksen jälkeen. Liikkeellä on ollut tapana harjoittaa epärehellistä kaupankäyntiä. Kaiken tilaamani olen kuitenkin joka kerta saanut jossain muodossa takaisin.HMS77 kirjoitti: Kukapa osaa kertoa tuleeko CKRC Crawlersilta mitään ilmotusta s-postiin kun paketti on postitettu?
No katotaa nyt miten käy tällä kertaa. Pian tulee tietty postia että tilaamiani kamoja ei ole edes hyllyssä kun noilla ei ole saldot näkyvillä.. >:(
Crawling since 2008.
Jep, PayPalista on tullu viime yönä tuo seurantakoodi otsikolla "Your package is on its way".SlidSlide kirjoitti: Minulla meni kolmesta viikosta reilu kuukauteen ennen kuin postittivat paketin. Tosin paypalin kautta tuli seurantakoodi paketille pari päivää tilauksen jälkeen.
Katotaa ny millon alkaa seurantakoodi toimimaan.. ::)
Crawling since 2008.
Nyt on pakko antaa pyyhkeitä Holmes Hobbiesille. 2.5. katsoin heidän nettikaupastaan että Torquemaster Sporttia pitäisi olla varastossa, joten tilasin pari sellaista. Tänään eli päivää vaille kaksi viikkoa tilauksen jälkeen tuilee ilmoitus että hei eipäs sitä ollutkaan varastossa, haluatko jotain muuta, palautuksen vai odottaa?
OLISKO SE OLLU NIIN VAIKEA ILMOITTAA HETI?!?!
Hohhoijaa.
OLISKO SE OLLU NIIN VAIKEA ILMOITTAA HETI?!?!
Hohhoijaa.
Finnish rc crawling series
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Holmes on kuulema mennyt talkaisin koulun penkille jonnekin kauemmas.
Siksi ei välttämättä ole kokoaja 'online' mutta kuulema vastailee viesteihin hiukan viivellä kun on mahdollisuus.
Näin visers eräs muuttolintu joka oli lentäny jenkkien yli.
Eihän se tietty ole parasta asiakaspalvelua.....mutta josko se siellä koulussa oppis tekemään meille viellä parempia sähkölaitteita :-)
BTW.
Mitäköhän Holmesin isi on ajatellu kun pojalleen antoi John etunimen?? :-)
(tuo ei varmaan nuoremmalle polvelle auennu)
Siksi ei välttämättä ole kokoaja 'online' mutta kuulema vastailee viesteihin hiukan viivellä kun on mahdollisuus.
Näin visers eräs muuttolintu joka oli lentäny jenkkien yli.
Eihän se tietty ole parasta asiakaspalvelua.....mutta josko se siellä koulussa oppis tekemään meille viellä parempia sähkölaitteita :-)
BTW.
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
[quote="kenne"]
[/quote]
Täytyy olla kyllä pervot vanhemmat, tai fanit ;D.
[/quote]
Täytyy olla kyllä pervot vanhemmat, tai fanit ;D.
CKRC Crawlers näytti tällä kertaa toimivan, tilauksen tein siis 11. päivä ja paketti on lähtenyt jenkeistä 14. päivä, eli perjantaina ja toivon mukaan siis mulla ensi viikon aikana.
Crawling since 2008.
Millainen toimittaja RCP Crawlers on?
Olen tilannut tähän asti vain Liquidista, Amainista ja Wheelspinnistä ja uuden toimittajan kokeilu jännittää. Miten toimitukset tulee perille, päätyykö usein tulliin ja voiko sivujen ilmoittamaan saatavuuteen luottaa? Olen tilaamassa digiä, jonka saldo on "yksi varastossa".
Liquidin toiituskuluihin tottuneena noin 30 taalan toimitukset hirvittää! :o
Tomi
Olen tilannut tähän asti vain Liquidista, Amainista ja Wheelspinnistä ja uuden toimittajan kokeilu jännittää. Miten toimitukset tulee perille, päätyykö usein tulliin ja voiko sivujen ilmoittamaan saatavuuteen luottaa? Olen tilaamassa digiä, jonka saldo on "yksi varastossa".
Liquidin toiituskuluihin tottuneena noin 30 taalan toimitukset hirvittää! :o
Tomi
[quote="TomiKoo"]
Millainen toimittaja RCP Crawlers on?[/quote]
Riippuu päivästä ja tuotteesta. Ensimmäinen tilaukseni oli satojen dollarien tilaus. Kyselin paketin lähetystunnusta, mutta liikkeestä ei kuulunut mitään. Reilun kahden viikon odottelun jälkeen sain kuulla, että pakettiin ottamani vanteet eivät ollut varastossa ja paketti ei sen vuoksi lähtenyt liikenteeseen. Lopulta kolmen viikon odottelun jälkeen paketti lähti jenkeistä. Tuntui aika uskomattomalta, ettei jonkun tuotteen puuttumisesta voinut mainita aikaisemmin.
[quote="TomiKoo"]
Miten toimitukset tulee perille, päätyykö usein tulliin ja voiko sivujen ilmoittamaan saatavuuteen luottaa? Olen tilaamassa digiä, jonka saldo on "yksi varastossa".[/quote]
Yllä mainittu tilaus jäi tulliin. Pari muuta tilausta on tullut suhteellisen nopeasti. Muistaakseni tullista nekin on saanut hakea. Jos suoraan postilaatikkoon haluaa paketin, niin tuolta ei missään nimessä kannata tilata.
Millainen toimittaja RCP Crawlers on?[/quote]
Riippuu päivästä ja tuotteesta. Ensimmäinen tilaukseni oli satojen dollarien tilaus. Kyselin paketin lähetystunnusta, mutta liikkeestä ei kuulunut mitään. Reilun kahden viikon odottelun jälkeen sain kuulla, että pakettiin ottamani vanteet eivät ollut varastossa ja paketti ei sen vuoksi lähtenyt liikenteeseen. Lopulta kolmen viikon odottelun jälkeen paketti lähti jenkeistä. Tuntui aika uskomattomalta, ettei jonkun tuotteen puuttumisesta voinut mainita aikaisemmin.
[quote="TomiKoo"]
Miten toimitukset tulee perille, päätyykö usein tulliin ja voiko sivujen ilmoittamaan saatavuuteen luottaa? Olen tilaamassa digiä, jonka saldo on "yksi varastossa".[/quote]
Yllä mainittu tilaus jäi tulliin. Pari muuta tilausta on tullut suhteellisen nopeasti. Muistaakseni tullista nekin on saanut hakea. Jos suoraan postilaatikkoon haluaa paketin, niin tuolta ei missään nimessä kannata tilata.
Liquidille ja Bishopille ruusuja, tänään tuli molemmilta paketit suoraan postilaatikkoon.
Bishopilta tilasin tuon SW:n siis 8.5, eli tasan 10 päivää kesti ja siinä on vkonloppu välissä.
Liquidilta tein tilauksen 13.5, joten sieltä tultiin vielä nopeammin, vain 5 päivää ja vkonloppu välissä!
Homma toimii! ;)
Bishopilta tilasin tuon SW:n siis 8.5, eli tasan 10 päivää kesti ja siinä on vkonloppu välissä.
Liquidilta tein tilauksen 13.5, joten sieltä tultiin vielä nopeammin, vain 5 päivää ja vkonloppu välissä!
Homma toimii! ;)
Crawling since 2008.
Sabelle tällä kertaa pisteitä. Monesti siellä näyttää saldot nollaa, mutta silloin kun tavaraa on varastossa, se tulee pirun nopeasti. Eilen tilaus sisään klo 16.20 ja tänään paketti psotilaatikossa klo 12.30.
Finnish rc crawling series
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Tulipa nyt testattua tuo RC Rock Crawling-kauppa, ilmeisesti jossain tekemisissä RC4WD:n kanssa koska PayPal-maksu tilittyi RC4WD:lle.
Katotaas sitten miten nopea tuo liike on.. ::)
Katotaas sitten miten nopea tuo liike on.. ::)
Crawling since 2008.