"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Juuka

Audiko

Vs: Juuka

Viesti Kirjoittaja Audiko »

Minulle käy kaikki päivät, sanomista tulee joka tapauksessa.

Parempi tossun alla kuin taivasalla.  ;D

Pitäs tämä hiton remontti saada tehtyä, ei meinaa meikäläisellä voimat riittää, tämä aamu menny taas sängyssä maaten.

ärjy sain tehtyä sen rungon, joten se asia on hoidossa.
Viimeksi muokannut Audiko, Ke 07.10.2009 12:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ärjy

Viesti Kirjoittaja ärjy »

heh "pientä pintaremonttia" ;D mulla näyttää sittenkin että tuo lauantai olis parempi. apurit ilmoitti että eivät pääse ku vasta sunnuntaina.. mahtaa olla auto ihmeissään.. reilun kuukauden ollu hyllyssä...
EeTee
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja EeTee »

Mulla on vapaa viikonloppu, elikkäs käy ihan kumpi päivä vaan.
Audiko

Alkaa näyttämään siltä että saan auton kasaan viikonlopuksi.  :)

Katsellaan kumpi päivä olisi parempi sään suhteen.

Ollaankos menossa Länsi-Vuokkoon, vai minne?
EeTee
Täysi jäsen

Se Länsi-Vuokko vois olla tarkemman tutkailemisen arvoinen ja jos ne kalliot on liian sammaleisia niin varmaan Puukon veljesten mailta löytyy jonkinmoista uraa missä ajella.
Audiko

Sinneppä sitten tarkastamaan kalliot.
Audiko

Mistähän ihmeestä minua rangaistaan, eilen illalla tuli ihan mielettömät kivut, kipu on kovempaa mitä jos olisit saanut kunnon iskun kasseille jonka luultavasti kaikki miehet ainakin tietää, sitä kipua kun kuuntelee läpi yön on aika väsynyt olo.   :'(

Tänään saan ilmeisesti taas uusia lääkkeitä ja huomenna olen toivottavasti niin "pöllyssä" että en tajua mistään mitään, ja jos niin ei ole tulee sairaalaan lähtö.

Pitäkää ukot hauskaa minunkin puolesta, toivottavasti saadaan porukka kasaan vielä ennen talvea.
EeTee
Täysi jäsen

Huomenna sunnuntaina klo 12-> tuonne MÖYRIMÄÄN
Jos liikaa sammalta katellaan muutama muu kallio saman tien varrelta.  
Eikös niitä hyviä kelejä vielä tule niin pääset Audikokin mukaan.
Audiko

Miten on järjestyskö minulle kyyti, onko ärjy lähdössä?

Olo on helpottanut jonkun verran mutta en uskalla rattiin lähteä kun on lääkkeen vaihto kesken.

Huomenaamulla selviää pystynkö lähtemään, heittelee taas niin älyttömästi nämä kivut.Eilen en pystynyt kävelemään ja tänään taas tolpillaan.
EeTee
Täysi jäsen

[quote="Audiko"]
Miten on järjestyskö minulle kyyti, onko ärjy lähdössä?

Olo on helpottanut jonkun verran mutta en uskalla rattiin lähteä kun on lääkkeen vaihto kesken.

Huomenaamulla selviää pystynkö lähtemään, heittelee taas niin älyttömästi nämä kivut.Eilen en pystynyt kävelemään ja tänään taas tolpillaan.
[/quote]

Jos et muuten saa kyytiä, voin tulla hakemaan. Soitellaan huomenna miltä tilanne näyttää.
Audiko

Tullaan ärjyn kanssa, ei tarvi EeTeen ajaa Juukaan asti.
Audiko

Kiitokset porukalle mukavasta seurasta, hienosti sujui ajelut ja kalusto pysyi kaikilla ehjänä.

Erittäin suuret kiitokset ärjylle kun taas kuskaili minua.   :)
ärjy

Viesti Kirjoittaja ärjy »

[quote="Audiko"]
Kiitokset porukalle mukavasta seurasta, hienosti sujui ajelut ja kalusto pysyi kaikilla ehjänä.

Erittäin suuret kiitokset ärjylle kun taas kuskaili minua.  :)
[/quote]

kiitos vain munkin puolesta kanssa nisäkkäille mukavasta sessiosta.. hauskaa oli, vaikka ajoalue jäikin siihen neliön alalle ;D lue, kaikki hankaa samaa kohtaa ja yrittää päästä ylös.. pitäis osata luovuttaa... NEVER!!!! :D

ja audikon tarvi kyydeistä kiitellä, voipahan taas hyvällä omatunnolla kysellä tyhmiä ;D ;D
Audiko

Jeps ukot kyllä viihtyi hyvin pienellä alueella, minä sitten kiertelin enempi. :D

Oli tosi hyvä se paikka, tuonne mennään seuraavallakin kerralla.
EeTee
Täysi jäsen

Jep

Kiitos ajeluista ja seuraavalla kerralla heittämällä ylös siitä kiviportaasta... tai sitten ei?
Audiko

[quote="EeTee"]
Jep

Kiitos ajeluista ja seuraavalla kerralla heittämällä ylös siitä kiviportaasta... tai sitten ei?

[/quote]

Täytyy minun rakentaa se 2.2 ajokki, näytän sitten miten siitä mennään.  ;D

Sen jälkeen ajelen scalella kun te jatkatte jauhamista siinä samassa paikkaa.  :P

Oli muuten ihme kun Defender säilyi ehjänä siitä pudotuksesta kun tulin siihen teidän esteradalle yläkautta, olin ihan varma että jotain hajos.
Viimeksi muokannut Audiko, Ma 12.10.2009 10:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Audiko

Viime ajokerta taisi jäädä osaltani viimeiseksi ainakin tältä vuodelta.   :(

Terveydentilani heikkeni taas tänä aamuna, vasemman jalan halvaus paheni ja oikeasta jalasta tuli samanlainen kuin ennen vasen.   :'(

Se alkaa taas kävelyn opettelu alusta, mene ja tiedä onnistuuko enää tällä kertaa kun molemmat jalat heikkona.
Audiko

[quote="EeTee"]
Jep

[/quote]

Vielä jos ehtis ennen lumia ajelemaan sinne Pyykkölään, näytän teille sitten miten siitä portaikosta noustaan.  ;D

Polkasin tänään vauhdilla uuden projektin käyntiin, tarkoitus olisi rakentaa sellainen ajokki jolla voin ainakin yrittää kisailla teidän kanssa.
TomiKoo
Vanhempi jäsen

Viesti Kirjoittaja TomiKoo »

Miltä teidän aikataulut näyttää isänpäiväviikonloppuna? Päätettiin tehdä perheen kera extempore-reissu kotipuoleen. Perjantaina ylös, lauantai Viekissä ja sunnuntaina alas. Ajattelin napata kaksi tai kome autoa (AX, SCX ja Firestorm) mukaan ja ajella lauantaina säiden salliessa jossain. Viimeksi käytiin Eeteen kanssa Mättään montulla, mutta siellä ei oikein tuo crawlailu vakuuttanu mielekkyydellään.

Hyviä ajopaikkoja ja ajoseuraa voisi siis kaipailla. Joku makia kallio jossain tms. Pitkään ei varmaan lapset viihdy autoja kattellen, joten etäs ei viittis lähteä käymään. Mutta katsotaan, jos kysyntä ja tarjonta kohtais?!   ;)
Audiko

Voe immeisen käs, tulloo kiire laittaa joku auto ajokuntoon.

Ei ihmeemmin ole merkintöjä minun almanakassa joten aikaa löytyy, pitää miettiä sellanen paikka että ei tarvis paljon kävellä.

Tuo meidän edellinen ajopaikka oli kyllä loistava, tosin siellä joutuu kävelemään ainakin minulle pitkän matkan.

Minä jos otan tämän meidän nuorimmaisen mukaan niin viihtyy lapsetkin, kunhan on vaan kuravaatteet matkassa.   :D

Kuva
Vastaa Viestiin