Jyväskylän/Keski-Suomen yhteisajot
Vs: Jyväskylän/Keski-Suomen yhteisajot
En oo aivan varma, mutta korjatkoon hoppis jos oon väärässä.
Täällähän oikein kaipaillaan miestä!!! Joo kyllä mä ainakin paikalle tuun ja pistän radat mieleen, ajelen sitten illan hämyssä itsekseni niitä läpi... ;D
Hienoa Hoppis!
Minä otan tennispallot matkaan ja jonkun vihkosen, johon voidaan pisteitä kirjailla.
Micro saapuu linja-autolla Jyväskylään, joten noukkaan hänet jostain kyytiin ja tulemme sitten ajopaikalle. Varmaankin ehdimme viideksi sinne.
Mukava ilta tulossa!
Tomi
Minä otan tennispallot matkaan ja jonkun vihkosen, johon voidaan pisteitä kirjailla.
Micro saapuu linja-autolla Jyväskylään, joten noukkaan hänet jostain kyytiin ja tulemme sitten ajopaikalle. Varmaankin ehdimme viideksi sinne.
Mukava ilta tulossa!
Tomi
Nyt on ensimmäinen Keski-Suomi Kupp-osakilpailu takana. Toivottavasti kuppi saa jatko kesäkuussa.
Kisapaikalla nähtiin myös Jyvässeudun crawlingin grand-ol-man, Markkinn, joka oli armeijan kertausäkseerauksesta ottanut omaa lomaa tullakseen kisoja katsomaan. Miehellä sormet syyhyää päästä rattia kääntämään seuraavaan kisaan.
Tässä tulokset ja muutama kuva.

Autot rivissä lähtöä odottaen.

Pnm

Jukkah

Hoppis

Micro

Tomy

Kisapaikalla nähtiin myös Jyvässeudun crawlingin grand-ol-man, Markkinn, joka oli armeijan kertausäkseerauksesta ottanut omaa lomaa tullakseen kisoja katsomaan. Miehellä sormet syyhyää päästä rattia kääntämään seuraavaan kisaan.
Tässä tulokset ja muutama kuva.

Autot rivissä lähtöä odottaen.

Pnm

Jukkah

Hoppis

Micro

Tomy

Viimeksi muokannut Tomy, To 14.05.2009 22:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hienon näköset kisat oli, kyllä harmittaa kun ei pääsy mukaa... no ens kerralla sitte ;D
Moonbully
Ihan hyvin toi mun osalta meni vaikka noita virhe pisteitä sateli aikans paljon. Eihän siinä ollu ku 111 pisteen ero ykköseen ;D Ehkä ens kerralla paremmin.
CrawlerKing kirjoitti: Hienon näköset kisat oli, kyllä harmittaa kun ei pääsy mukaa... no ens kerralla sitte ;D
Mukavaa, että pojilla on ajohaluja! Eiköhän me jonkinlaista jatkoa saada tälle kisa-avaukselle järjestettyä._micro_ kirjoitti: Ihan hyvin toi mun osalta meni vaikka noita virhe pisteitä sateli aikans paljon. Eihän siinä ollu ku 111 pisteen ero ykköseen ;D Ehkä ens kerralla paremmin.
Nyt vasta bongasin tämänkin cupin. Itsellä kans olis fiilis tulla mukaan ajelee, jos joku kisa osuis hiukan lähemmäs.
Ei se kylläkään mahdoton ajatus sinnekään olisi joskus lähteä, kun pnm:kin ramppaa täällä foffin perässä ::).
Ei se kylläkään mahdoton ajatus sinnekään olisi joskus lähteä, kun pnm:kin ramppaa täällä foffin perässä ::).
Tomille kiitti vielä julkisesti huippuauton lainasta, helppoa kokemattomallakin crawling kuskilla.
Joo ei sieltä Treeltä oo tänne pitkä matka Slidi.... eiku mukaan vaan.
Joo ei sieltä Treeltä oo tänne pitkä matka Slidi.... eiku mukaan vaan.
Oon huomenna menossa luultavammin puolenpäivän aikaan ajelemaan kuusankosken lähelle. kiinnostaisko ketää tulla ajelee?
Viimeksi muokannut Micro, Pe 15.05.2009 22:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaimo ja lapset palasivat juuri kolmen viikon ulkomaanmatkalta. Nyt ei uskalla lähteä muutamaan päivään ajelemaan :-[.
Onnea ja menestystä huomisiin kisoihin tomille ja jukalle ;)
Miten olisi paikalliskisat ensi viikolla?
Pekka ehdotti keskiviikkoa. Minulla on silloin iltatöitä, joten to ja pe olisi parempi minulle. Pekka on taas alkuviikon iltatöissä.
Olisiko muita kiinnostuneita? Jukka ja Marko, järjestättekö ajot Muurameen?
Pekka ehdotti keskiviikkoa. Minulla on silloin iltatöitä, joten to ja pe olisi parempi minulle. Pekka on taas alkuviikon iltatöissä.
Olisiko muita kiinnostuneita? Jukka ja Marko, järjestättekö ajot Muurameen?
Mää voisin tulla myös, nyt kun on autokin. Torstai kävisi mulle...on muuten eka kisa ;D jos tuun sinne
Moonbully
Minä en ens viikolla pääse ku on toi ripari eikä oo muutenkaan autoo tällä hetkellä :'(
Me tulemme "porttitielle". Sinulla on kuulemma nykyään avaimet porttiin tai vaihtoehtoisesti järjestät mönkijäkuljetuksen kisa-alueelle. Ja kyllä!, suunnitelkaa radoille juuri epätasaisia nousuja ;DTomy kirjoitti: Jos haluatte tulla sinne "porttitielle" (se säynätsalontien varressa oleva soratie mikä on portilla suljettu) niin voidaan tehdä radat missä on paljon epätasaisia nousunalkuja :)
Toki keljollakin voidaan ajella, siellä on taitaa olla vain semmoisia paikkoja mitä eräät nimeltä mainitsemattomat ovat ajaneet yötä päivää ja tunteevat kivet paremmin kuin omat taskunsa..
Näinhän se on. Alkaakin nuo Keljon kalliot kyllästyttää. Vaihtelu virkistää.Tomy kirjoitti: Toki keljollakin voidaan ajella, siellä on taitaa olla vain semmoisia paikkoja mitä eräät nimeltä mainitsemattomat ovat ajaneet yötä päivää ja tunteevat kivet paremmin kuin omat taskunsa..
Sovimmeko siis ensi viikon torstaille kisat? Meitä on ilmeisesti vähintäänkin neljä tulossa, jos sinulla on Jukkakin kaverina. Toivottavasti Pekka malttaa irroittautua foffi-valmisteluista ja tulla ajelemaan.
[quote="Tomy"]
[quote="Tomy"]
Jos haluatte tulla sinne "porttitielle" (se säynätsalontien varressa oleva soratie mikä on portilla suljettu) niin voidaan tehdä radat missä on paljon epätasaisia nousunalkuja :)
Toki keljollakin voidaan ajella, siellä on taitaa olla vain semmoisia paikkoja mitä eräät nimeltä mainitsemattomat ovat ajaneet yötä päivää ja tunteevat kivet paremmin kuin omat taskunsa..
[/quote]
Me tulemme "porttitielle". Sinulla on kuulemma nykyään avaimet porttiin tai vaihtoehtoisesti järjestät mönkijäkuljetuksen kisa-alueelle. Ja kyllä!, suunnitelkaa radoille juuri epätasaisia nousuja ;D
[quote="Tomy"]
[/quote]
Näinhän se on. Alkaakin nuo Keljon kalliot kyllästyttää. Vaihtelu virkistää.
Sovimmeko siis ensi viikon torstaille kisat? Meitä on ilmeisesti vähintäänkin neljä tulossa, jos sinulla on Jukkakin kaverina. Toivottavasti Pekka malttaa irroittautua foffi-valmisteluista ja tulla ajelemaan.
[/quote]
... valmistellaan tortaista ennen ja toivotaan hyvää keliä.
[quote="Tomy"]
Jos haluatte tulla sinne "porttitielle" (se säynätsalontien varressa oleva soratie mikä on portilla suljettu) niin voidaan tehdä radat missä on paljon epätasaisia nousunalkuja :)
[/quote]
Me tulemme "porttitielle". Sinulla on kuulemma nykyään avaimet porttiin tai vaihtoehtoisesti järjestät mönkijäkuljetuksen kisa-alueelle. Ja kyllä!, suunnitelkaa radoille juuri epätasaisia nousuja ;D
[quote="Tomy"]
[/quote]
Näinhän se on. Alkaakin nuo Keljon kalliot kyllästyttää. Vaihtelu virkistää.
[/quote]
... valmistellaan tortaista ennen ja toivotaan hyvää keliä.
Hienoa pojat! Hyvä porukka tulossa :).
Mihin kellon aikaan kisat alkaisivat. Toivottavasti eivät aamulla kun pitää lähteä mopolla ajamaan sinne asti, kun ei pääse vanhempien kyydissä :-\. Voisko joku näyttää paikan kartalta? Etten sitten ihan metsään ajele ;D
Viimeksi muokannut Ere, To 28.05.2009 18:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Moonbully