olisikohan tämä mahdollisesti eniten postattu juttu koko foorumilla???
mutt on kyllä niin hyvää työnjälkeä ja muutenkin kirjotukset mukanaan vieviä että mikäs näitä lueskellessa.
niinpä. ja näin naapurina voin sanoa että sitkeä ukko rakentelemaan. välillä on mies siinä kunnossa et hyvä et pääsee sängystä, mut silti vaan virittelee..
Enpä siitä sitkeydestä enää tiiä, kohta lentää lusikka nurkkaan jos tämä alamäki jatkuu.
Tänään en näkyvää ole saanut aikaan, mutta kävin 100 kilometrin päässä sairaalassa pyörähtämässä ja siinä oli autolla ajellessa aikaa suunnitella tulevia, kokeilla josko huomenna saisi jotakin toteutettua. :)
Kiitos tästä ykköspaikasta kuuluu teille, oi rakkaat piip puhujat. :-*
Huomenna jään ilman valvovia silmiä niin pääsen käyttämään talliin isoja pahoja koneita, on meinaan tuota 3mm levyä raskas veistellä puukolla, yritän olla katkomatta sormia ja muistan suojalasit. No en vaiskaan ole noin holhottavissa, päivisen en voi tallissa puuhastella ettei emännän asiakkaat häiriinny metelistä, siitä syystä nämä projektit välillä venyy kun en illalla jaksa enää talliin lähteä.
Juu no selittää ne hiihtäjätkin. :D
Taidan tekaista myös uuden kojelaudan, siihen sitten servo kuskin avuksi rattia pyörittämään.Kuski pitää ilmeiseti yrittää hommata ulkomailta, ei tahdo täältä löytyä ketään halukasta ajamaan tätä autoa.
noi recarot tois aika paljon kisa henkee kyll mut onko se sit niin scale kuitenkaan. itse kyllä kääntyisin ehkäpä noihin recaroihin kuitenkin. hieno on sisustas tulossa. se on kyll ettenkö sanois ärsyttävää kun joku tarvike loppuu kesken kun on jotain hommaa tekemässä.
no se on sellasta toisinaan. oishan siin vaihtoehto että laitat ns. pikakiinnikkeet ni voi sit vaihtaa penkit jos tarvitsee. sunnuntai ajeluille vakio jakkaroilla ja sit kisaan recarot ;)
Sisustan verhoilu kuulosta hyvältä, muuten niin muovisen näköiset penkit. Itse pysyisin kuitenkin vakiojakkaroissa, muutenkin autosta tulossa kohtuullisen normaali(?) ehkä recarot olis liian rankat. Mun mielipide vaan.. :)